Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Flink faglig, men ønsker at han ser mer pasienten og har mer kontroll over journalen.

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Han gir gjerne mye råd, men jeg ønsker at han hører mer pasienten istedenfor. Han har tatt noen ganger ekstra blodprøver istedenfor ser resultat fra forrige undersøkelse og ønsket at pasient fylllet skjemma til NAV alene.

Ok

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Ok, men følte meg ikke ivaretatt. Glemte ofte å følge opp avtaler og henvisninger og virket litt usikker. Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg ønsket.

Ellers opplevde jeg ikke å vente lenger enn ca en halvtime hver gang. Følte hun tok seg tid til pasientene.

Grundig og kompetent

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

En svært god lege, høy kompetanse, grundig, henviser videre, er engasjert og interessert. Har god tid og stiller spørsmål og følger nøye opp pasientene.

Unngå hvis du kan

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Havnet tilfeldig hos denne legen, og forstod raskt at det kunne være lurt å komme seg vekk. Lot som om han var interessert, sa 'ja og ha' til ønske om henvisninger, men fikk dem aldri.

forståelsesfull og kompetent

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

har gått hos bakken i flere år. Har fulgt meg tett opp under sykdom og graviditet. Alltid aktiv med å følge opp henvisninger og står på for pasienten!