Zahid Mukhtar

Tlf: 23 39 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Zahid Mukhtar er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Zahid Mukhtar

Klok og dyktig

Veldig fornøyd med Zahid Mukhtar. Hyggelig, grundig, klok, virker faglig dyktig, og opptatt av å se "hele" pasienten. Anbefales!

Flink Lege

Lett å komme i kontakt med, Hyggelig og grei Lege. Hører på pasienten og følger fint opp det som det blir spurt om.

Undersøker ikke pasienten, kan virke uinteressert og arrogant

Totalt inntrykket av denne legen er ikke positiv. Han bruker ikke mye tid på pasienten, henviser ikke til andre spesialister. Han virker uinteressert i pasienten.
Jeg har også opplevd at han glemmer ting vi har diskutert i tidligere anledning.
Jeg føler meg ikke trygg med denne legen

Flink faglig, men ønsker at han ser mer pasienten og har mer kontroll over journalen.

Han gir gjerne mye råd, men jeg ønsker at han hører mer pasienten istedenfor. Han har tatt noen ganger ekstra blodprøver istedenfor ser resultat fra forrige undersøkelse og ønsket at pasient fylllet skjemma til NAV alene.

Bytter fastlege umiddelbart!!!

Følte meg ikke trygg som pasient.
Har vært flere ganger på undersøkelse angående ryggen uten at "lege" har sett på ryggen!
Skremmende!!!

Grundig og kompetent

En svært god lege, høy kompetanse, grundig, henviser videre, er engasjert og interessert. Har god tid og stiller spørsmål og følger nøye opp pasientene.

Unngå hvis du kan

Havnet tilfeldig hos denne legen, og forstod raskt at det kunne være lurt å komme seg vekk. Lot som om han var interessert, sa 'ja og ha' til ønske om henvisninger, men fikk dem aldri.

Anbefaler ikke

Zahid Mukhtar er umulig å få snakke med på tlf. Damene i resepsjonen er alltid sure og nekter å stille spørsmål videre og gi beskjeder til Legen. Forventer en lege som er der for meg som pasient og å bli behandlet med respekt. Ubrukelig legekontor. Bytter asap.