Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Fikk god informasjon og hjelp som hjalp!

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Oppfattet raskt problemet mitt, og bidro med informasjon som var viktig med hensyn til medisinering for andre andre tilstander. Jeg ble raskt bedre.
Vedlegget i medisinen informerte klart om kvalme/svimmelhet. Det kunne jeg gjerne vært opplyst om ved besøket, for å tilpasse matinntak.

Trygg, erfaren og profesjonell

Lege: Paal Sand Skrevet

Jeg var på legebesøk hos Paal idag, og var utrolig fornøyd. Ved siden av gode råd og tilbakemeldinger på diagnosen min, fikk jeg også forklart litt mer enn vanlige leger ville tatt seg tid til. Utrolig hyggelig fyr og en veldig behagelig person å snakke med!
Takk!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

En fantastisk lege eg noensinne har møtt. Veldig imøtekommende og er blid som en lerke. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Flink til å lytte og gir alltid begrunnelse for sine beslutninger. Anbefales på det sterkeste.

Paal Sand, han er superman!

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal Sand lytter, forstår og gir råd. Han er kunnskapsrik og dyktig til å formidle. Han tar pasienter på alvor. Han er omtenksom og oppmerksom. Han husker pasientene sine, så man slipper å starte på nytt hver gang. Han har evnen til å etablere tillit og trygghet. Jeg har kun opplevd han som imøtekommende, blid og rolig.

Trygg og sympatisk

Lege: Paal Sand Skrevet

God til å lytte. Gir seg ikke hvis et problem oppstår og tiltak ikke hjelper. Blitt sendt til spesialister som ikke finner noe. Sendes da til nye for å dobbeltsjekke. Og det har begge gangene medført løsning på sykdom/ skade.