Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

En god lege som jeg føler meg trygg hos

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Har alltod tid til å lytte. Ved tvil sender hun meg videre.
Føler ikke at hun er stresset, men tar seg god tid og har tid til å lytte. Det vel litt av grunnen til at man aldri kommer inn til henne før det har gått lang tid. Ihvertfall en halv time.

Utrolig dårlig service!!

Lege: Thuy-Linda Nguyen Luu Skrevet

Jeg byttet til fastlege høsten 2018, og fikk nesten aldri time. Jeg har ikke engang sett den nye fastlegen min!
Det er alltid opptatt for ny legetime, og virker helt håpløst. Var alvorlig syk i Desember, fikk heller ikke hjelp da..
Anbefaler å IKKE bytte til Sæter Legegruppe.

Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å ha fastlege, når man ikke får legetime engang, siden "andre er mer prioriterte". Det er helt ufattelig.

Den beste!

Lege: Paal Sand Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Paal. Han lytter og man føler seg trygg. Er glad for at han er vår fastlege.

Fikk god informasjon og hjelp som hjalp!

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Oppfattet raskt problemet mitt, og bidro med informasjon som var viktig med hensyn til medisinering for andre andre tilstander. Jeg ble raskt bedre.
Vedlegget i medisinen informerte klart om kvalme/svimmelhet. Det kunne jeg gjerne vært opplyst om ved besøket, for å tilpasse matinntak.

Flink, oppdatert faglig og direkte med humor

Lege: Arne Røde Skrevet

Har hatt Arne Rød som lege i mer enn fem år, og opplever at han alltid har tatt meg på alvor, er engasjert og tar sjanse også på å være personlig når det egner seg. Har vært og er godt fornøyd med ham som fastlege også for min mann og to døtre. Han var en viktig støtte i flere lengre sykdomsperiode, og alltid smilet på lur. Tilgjengeligheten har blitt bedre etter at pasientsky kom. Anbefales!