Sæter legegruppe

Tlf: 23 13 40 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

Lang ventetid, byttet fastlege

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Utrolig lang ventetid og ingen info. Dette har jeg ikke tid eller humør til lenger og bytter fastlege. Etter å ha ventet 40 minutter og fortsatt måtte vente 10 minutter til er det bare å konstatere at det er ingen respekt for min tid og mine avtaler. Dette er for dårlig.

Trygg og blid fastlege

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Her er du i de beste hender. Fantastisk legesenter og Esholdt er en oppfølgende, blid og lyttende lege.

Kunnskapsrik og stort kontaktnett

Lege: Arne Røde Skrevet

Jeg og familien min har brukt Arne Røde som fastlege fra hans tid ved Humana i Sandvika. Når han flyttet til Sæter, fulgte vi med på "flyttelasset". Han har stor kompetanse og et stort kontaktnett som han spiller på. Derfor er vi alltid trygge på at han gir gode faglige råd og at han foretar de undersøkelsene som er nødvendige. Røde tar sitt arbeide veldig seriøst og har stor omtanke for sine pasienter. Vi håper derfor at han holder på noen år til, selv om han nå er en godt voksen lege.

Bra lege med laaaang ventetid

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Jeg kan bekrefte alt det positive som ble sagt - hun tar seg tid, lytter og har så langt gjort gode vurderinger etter min mening (unntatt når det gjelder tidsbruk og prøvetaking).
MEN ventetiden er ofte lang dvs. en time eller mer i ca. halvparten av tilfellene, på en god dag slipper man unna med 30-40 min.. Og det virker som om hun alltid vil ta flest mulig prøver uansett om det gir mening eller ikke.
Kontoret fungerer svært dårlig, det er vanskelig å få tak i noen på telefonen og kontoret glemmer gjerne å formidle videre beskjeder til legen.
Man kan ikke ta opp mer enn en ting om gangen, uanset hvor liten spørsmpl nr. to er må man bestille ny time.

Verdens beste fastlege

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Har hatt dr. Ask så lenge jeg kan huske. Hun er grunnen til at jeg synes det er hyggelig å dra til legen. Får alltid den hjelpen jeg trenger, og er 100% fornøyd! Jeg regner alltid med at hun er forsinket fordi hun alltid tar seg god tid med pasientene sine, også de med hastetime, så det irriterer meg ikke! Jeg gruer meg til hun pensjonerer seg!

Dyktig og sympatisk

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal kan anbefales på det varmeste. Han bryr seg, er engasjert og tar tak ved behov. En veldig hyggelig person som inngir tillit.

Savner bedre kommunikasjon

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Jeg har hatt Ingrid Esholdt som fastlege i mange år. De første årene opplevde jeg henne som vennlig og imøtekommende, men de siste par årene synes jeg dette har endret seg. Nå opplever jeg henne som travel og mindre hjelpsom. Faglig sett har jeg ikke noe å utsette på henne. Hun gjør det hun må, henviser der det er nødvendig, men virker lite interessert i meg som pasient. Fordi jeg føler behov for en lege som jeg kan kommunisere bedre med, vurderer jeg nå å bytte, men det er ikke så lett, det heller.

Aldri igjen

Lege: Arne Røde Skrevet

Hadde lagt merke til han på legekontoret og den første tanken som slo meg var: Han er den siste legen jeg vil ha. Fikk han en gang det var en hastesak og nesten alt han gjorde var å fortelle om seg selv og sitt eget liv.
Sikkert faglig dyktig, men føles gammelt og ut datert i forhold til yngre leger jeg har snakket med før.
Gamle holdninger og arroganse.
Om fastlegen min ikke er tilgjengelig, så ber jeg om å få alle andre enn Røde. Dessverre .

Meget fornøyd

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Dr Ask er alt jeg forventer av en lege. Hun tar seg tid til deg som pasient og er dyktig. Hun legger vekt på symptomer og din egen opplevelse av sykdomsforløpet. Mange leger er mer opptatt av sin egen hviten og ego.

Verdens beste lege

Lege: Odd Andre Wathne Skrevet

Jeg opplever Wathne som svært faglig og profesjonell. Han viser alltid stor ro og medmenneskelighet, samt engasjement og varme. Han følger opp alt vi snakker om og lar meg aldri forlate legekontoret uten en følelse av å ha blitt tatt på alvor.

Trivelig og profesjonell

Lege: Odd Andre Wathne Skrevet

Svært fornøyd med hvordan både fysisk og psykisk helse blir tatt på alvor. Tar mange prøver og følger godt opp. Opplever å bli lyttet til. Kommuniserer godt og tar seg tid til å være nøyaktig. Trivelig lege.

Ikke interessert i å hjelpe

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Jeg slet med angst og var desperat etter å få slutt på angstanfallene, det resulterte med at jeg fikk henvisning til psykolog og en liste med 3 A4-ark over alle psykologer/psykiatere i Oslo og omegn der jeg fikk beskjed om å ringe rundt å høre om noen ville ta meg inn. Langt ut i ringerunde fikk jeg beskjed om at dette var helt feil fremgangsmåte da psykologer sjeldent besvarte telefonen. Jeg synes ikke hun tok meg på alvor og var bare interessert i å sende problemet videre.

Grundig og forklarer godt

Lege: Odd Andre Wathne Skrevet

Flott lege, tar deg på alvor. Gir grundige forklaringer og følger godt opp! Lytter og er tilstedeværende.

Fantastisk lege!

Lege: Paal Sand Skrevet

Flott mann, smart, intelligent, hjelpsom, morsom. Detaljert i sykdomsbeskrivelse, dyktig henvisninger med flere valgmuligheter.
Voksen og informativ til meg som far, leken, og bygget tillit til barnet mitt. Vi var begge strålende fornøyd!

Noen har klaget på lite tilgjengelighet, dette er jeg ikke enig i. Fin nettside med flere valgmuligheter for bestilling, henvisning til Mail som ble besvart i løpet av dagen. Mye mer en dette er ikke å forvente, leger er travle folk, og doktor Sand er en svært tålmodig lege med bred fagkunnskap og en leken, meget hyggelig tone.

Anbefalt til mange venner, som venter på gjesteliste!

Meget bra lege!

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal er en profesjonell, lyttende og flink lege. Han inngir tillitt og er flink til å kommunisere så folk forstår. Likandes person.

Gjør det som kreves, ikke mer

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Dr. Esholdt kan fremstå som lite interessert i deg som person og noe kjølig i fremtoningen. Hun lytter til hva en har å si, og gjør det som kreves (noe som naturlignok er bra), men oppleves å henvise for lett til spesialist. Man er ikke inne lengre enn max.(!)10 minutter, uavhengig av årsak.
Har henne som fastlege til mine barn, og hun tar seg dessverre ikke tid til å hilse på dem, få blikkontakt eller annerkjenne dem som egne individer.
Sæter legekontor vil jeg anbefale, da de nok har ryddet opp i de praktiske utfordringene som var tilstede i 2012+.

Fastlege til å stole på!

Lege: Paal Sand Skrevet

Pall Sand er en lege i beste Hippokratiske ånd; lyttende, åpen, grundig og kunnskapsrik - og vil ditt beste. Det gir trygghet og vel verd lang reisevei!

Super hyggelig og flink lege.

Lege: Odd Andre Wathne Skrevet

Har blitt sendt til Wathne et par ganger med tanke på at fastlegen min ikke var tilstede. Han er utrolig imøtekommende og hyggelig. Gir deg god tid til å forklare hva som er galt, og prøver å gi deg en ordentlig forklaring på hva det kan være-. Blir alltid møtt på med godt humør, og dette hjelper meg veldig. Anbefaler på det sterkeste!

hyggelig og flink til å lytte!

Lege: Arne Røde Skrevet

Har ikke fått vært hos dr.Røde så mange ganger fordi han er alltid borte. Men når man først har fått time, blir man godt tatt imot! Han lytter til dine problemer, og spør hvis det er noe som du har vanske av å forklare. Sjekker grundig og er alltid i godt humør. Anbefaler på det sterkeste!

Dyktig lege

Lege: Paal Sand Skrevet

Rask, effektiv, personlig og kunnskapsrik. Han tar seg tid til å høre, og jeg følte at han var tilstede under konsultasjonen.