Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

Den beste!

Lege: Paal Sand Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Paal. Han lytter og man føler seg trygg. Er glad for at han er vår fastlege.

Fikk god informasjon og hjelp som hjalp!

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Oppfattet raskt problemet mitt, og bidro med informasjon som var viktig med hensyn til medisinering for andre andre tilstander. Jeg ble raskt bedre.
Vedlegget i medisinen informerte klart om kvalme/svimmelhet. Det kunne jeg gjerne vært opplyst om ved besøket, for å tilpasse matinntak.

Flink, oppdatert faglig og direkte med humor

Lege: Arne Røde Skrevet

Har hatt Arne Rød som lege i mer enn fem år, og opplever at han alltid har tatt meg på alvor, er engasjert og tar sjanse også på å være personlig når det egner seg. Har vært og er godt fornøyd med ham som fastlege også for min mann og to døtre. Han var en viktig støtte i flere lengre sykdomsperiode, og alltid smilet på lur. Tilgjengeligheten har blitt bedre etter at pasientsky kom. Anbefales!

Flink lege

Lege: Thuy-Linda Nguyen Luu Skrevet

Har nå vært hos henne 2 ganger og er veldig fornøyd. Hun er hyggelig, imøtekommende og flink. Da det har vært behov har jeg fått hastetime på dagen.

Vennlig og hjelpsom

Lege: Thuy-Linda Nguyen Luu Skrevet

Var med min 82 år gamle mor til legen for langvarige magesmerter. Dr Luu var vennlig, lyttende og tålmodig. Et meget godt førsteinntrykk.