Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Seriøs, men travel og ufølsom

Lege: Arne Røde Skrevet

Byttet nylig fastlege på grunn av flytting. Sliter med psykisk sykdom og tok kontakt i forbindelse med sykemelding. Under telefonsamtalene fremstår Røde som veldig kort, men tar deg seriøs. Røde følger opp som en fastlege skal, og ringer meg når sykemeldinga går ut for å høre hvordan det går.

Røde hadde satt av 10 minutter men legger på etter 1 minutt da jeg begynte å fortelle om mine bekymringer knyttet til friskmelding.

Virker ikke som han tar seg nok tid til pasientene sine. Røde er en flink lege når det gjelder medisiner og sykemelding, men virker ikke som en lege man kan prate med.

Hyggelig og trygg

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Hyggelig og trygg. Gir saklig informasjon. Svarer alltid på det du spør om. Har fått et positivt inntrykk av han. Har hatt andre fastleger før som jeg dessverre ikke kan si det samme om.

Veldig misfornøyd

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Aldri følt noe nærhet til denne legen, føler også at han ikke bryr seg like mye som andre leger jeg har hatt.

Flott mottak av svigermor!!

Lege: Arne Røde Skrevet

Tok seg tid til å trygge, og gikk igjennom sykdomshistorien på en fantastisk måte! Svigermor føler seg ivaretatt! Anbefales!

Veldig hyggelig og løsningsorientert

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Jeg har hatt Jess som min fastlege i mer enn 3 år og er veldig fornøyd med han som lege. Han stiller gode spørsmål, lytter til det jeg har og si og kommer ofte med flere gode løsninger dersom jeg har et problem. Han er også helt tilstede under besøk og gjør alt han kan for å sette seg inn i passienten sin situasjon.

Dette er en Pluss-tjeneste.