Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

Beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Dyktig lege som har hjulpet meg mer enn noen andre jeg har hatt tidligere. Føler meg alltid sett etter en konsultasjon med henne, og møter aldri med en klump i magen lengre.
Alltid forsinket, men det er litt av sjarmen. Sitter heller å venter på et trivelig legekontor for så å komme inn til en dyktig lege, enn å føle meg kastet ut derfra.
Alt i alt veldig fornøyd. En lege som ikke lar deg gå fra kontoret før du har funnet en løsning på alle dine problemer og føler deg ferdig.

Grundig og empatisk

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Blir som pasient tatt på alvor enten det er meg selv eller en av barna som er til konsultasjon. Han oppleves grundig og empatisk! Anbefales som fastlege.

En god lege som jeg føler meg trygg hos

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Har alltod tid til å lytte. Ved tvil sender hun meg videre.
Føler ikke at hun er stresset, men tar seg god tid og har tid til å lytte. Det vel litt av grunnen til at man aldri kommer inn til henne før det har gått lang tid. Ihvertfall en halv time.

Utrolig dårlig service!!

Lege: Thuy-Linda Nguyen Luu Skrevet

Jeg byttet til fastlege høsten 2018, og fikk nesten aldri time. Jeg har ikke engang sett den nye fastlegen min!
Det er alltid opptatt for ny legetime, og virker helt håpløst. Var alvorlig syk i Desember, fikk heller ikke hjelp da..
Anbefaler å IKKE bytte til Sæter Legegruppe.

Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å ha fastlege, når man ikke får legetime engang, siden "andre er mer prioriterte". Det er helt ufattelig.

Den beste!

Lege: Paal Sand Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Paal. Han lytter og man føler seg trygg. Er glad for at han er vår fastlege.