Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Veldig hyggelig og løsningsorientert

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Jeg har hatt Jess som min fastlege i mer enn 3 år og er veldig fornøyd med han som lege. Han stiller gode spørsmål, lytter til det jeg har og si og kommer ofte med flere gode løsninger dersom jeg har et problem. Han er også helt tilstede under besøk og gjør alt han kan for å sette seg inn i passienten sin situasjon.

Verdens beste fastlege!

Lege: Paal Sand Skrevet

Byttet til Paal Sand for et par år siden, etter å ha hatt to andre fastleger tidligere i livet. Jeg trodde de andre fastlegene jeg hadde hatt var ganske gode fastleger- men det var før jeg møtte Paal. Tror faktisk ikke det finnes noen bedre fastlege enn ham! Han er empatisk og lyttende, rolig og trygg, og man føler seg aldri uvelkommen eller til bry. Han henviser også raskt videre hvis det er noe han tror bør vurderes av en spesialist, så man føler at man alltid blir tatt ordentlig på alvor.

Han er også veldig flink med barn, barna mine på 6 og 8 år har begynt å elske å dra til legen, bare fordi Paal er så hyggelig :)

Empatisk og faglig dyktig !

Lege: Paal Sand Skrevet

Min mann og jeg er utrolig heldige som har Paal Sand som vår fastlege ! Han tar oss på alvor, sender oss videre til spesialist når det er nødvendig. Paal Sand er empatisk og ikke minst faglig dyktig. Tenk om alle fastleger kunne være som han !

Dyktig og lyttende

Lege: Paal Sand Skrevet

Det er utrolig godt å ha Paal som fastlege. Han tar alle problemer på alvor, og han sender heller en henvisning for mye enn en for lite. Tommel opp! Føler meg alltid i gode hender hos ham.

Godt ivaretatt

Lege: Arne Røde Skrevet

Etter første time med Røde ser jeg enorm forskjell ifht tidligere fastlege på mange punkter. Røde vinner på alle.
Artig og ærlig mann som ser ut til å trives godt med jobben sin, i tillegg til å bry seg om pasientene sine.
Blodprøve og EKG ble utført av eksepsjonelt hyggelige og fantastisk personell! Mye ros til de også.