Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

Bra lege med laaaang ventetid

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Jeg kan bekrefte alt det positive som ble sagt - hun tar seg tid, lytter og har så langt gjort gode vurderinger etter min mening (unntatt når det gjelder tidsbruk og prøvetaking).
MEN ventetiden er ofte lang dvs. en time eller mer i ca. halvparten av tilfellene, på en god dag slipper man unna med 30-40 min.. Og det virker som om hun alltid vil ta flest mulig prøver uansett om det gir mening eller ikke.
Kontoret fungerer svært dårlig, det er vanskelig å få tak i noen på telefonen og kontoret glemmer gjerne å formidle videre beskjeder til legen.
Man kan ikke ta opp mer enn en ting om gangen, uanset hvor liten spørsmpl nr. to er må man bestille ny time.

Verdens beste fastlege

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Har hatt dr. Ask så lenge jeg kan huske. Hun er grunnen til at jeg synes det er hyggelig å dra til legen. Får alltid den hjelpen jeg trenger, og er 100% fornøyd! Jeg regner alltid med at hun er forsinket fordi hun alltid tar seg god tid med pasientene sine, også de med hastetime, så det irriterer meg ikke! Jeg gruer meg til hun pensjonerer seg!

Dyktig og sympatisk

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal kan anbefales på det varmeste. Han bryr seg, er engasjert og tar tak ved behov. En veldig hyggelig person som inngir tillit.

Savner bedre kommunikasjon

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Jeg har hatt Ingrid Esholdt som fastlege i mange år. De første årene opplevde jeg henne som vennlig og imøtekommende, men de siste par årene synes jeg dette har endret seg. Nå opplever jeg henne som travel og mindre hjelpsom. Faglig sett har jeg ikke noe å utsette på henne. Hun gjør det hun må, henviser der det er nødvendig, men virker lite interessert i meg som pasient. Fordi jeg føler behov for en lege som jeg kan kommunisere bedre med, vurderer jeg nå å bytte, men det er ikke så lett, det heller.

Aldri igjen

Lege: Arne Røde Skrevet

Hadde lagt merke til han på legekontoret og den første tanken som slo meg var: Han er den siste legen jeg vil ha. Fikk han en gang det var en hastesak og nesten alt han gjorde var å fortelle om seg selv og sitt eget liv.
Sikkert faglig dyktig, men føles gammelt og ut datert i forhold til yngre leger jeg har snakket med før.
Gamle holdninger og arroganse.
Om fastlegen min ikke er tilgjengelig, så ber jeg om å få alle andre enn Røde. Dessverre .