Sæter legegruppe

Telefonnummer23 13 40 5023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

Vennlig og hjelpsom

Lege: Thuy-Linda Nguyen Luu Skrevet

Var med min 82 år gamle mor til legen for langvarige magesmerter. Dr Luu var vennlig, lyttende og tålmodig. Et meget godt førsteinntrykk.

Trygg, erfaren og profesjonell

Lege: Paal Sand Skrevet

Jeg var på legebesøk hos Paal idag, og var utrolig fornøyd. Ved siden av gode råd og tilbakemeldinger på diagnosen min, fikk jeg også forklart litt mer enn vanlige leger ville tatt seg tid til. Utrolig hyggelig fyr og en veldig behagelig person å snakke med!
Takk!

Travel og uinteressert

Lege: Thuy-Linda Nguyen Luu Skrevet

Første besøk hos ny lege med datteren min med flis som hadde gått innunder huden på låret. Etter at legen var 20 min. forsinket brukte hun under 1 minutt til å se på jenta og erklære at enten måtte flisen være der til den ble innkapslet i huden, eller så måtte vi dra på skadelegevakten, for å fjerne flisen, det kunne naturligvis ikke hun gjøre. Ha det bra til oss.

Flink og kompetent fastlege

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Grundig vurdering. Kompetent fagperson, og sender raskt videre ved behov. God lege, men dårlig legesenter i forhold til telefontid og tilgjengelighet.

Dyktig

Lege: Arne Røde Skrevet

Inngir full tillit.Lytter tålmodig . Forklarer problemene på en enkel og god måte, og beskriver behandling som gies. Er folkelig og humoristisk.

Er den beste fastlegen jeg har hatt.