Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

Helt super

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Fantastisk bra og omsorgsfull lege. Gjør sitt ytterste i alle situasjoner og bruker den tiden du trenger. Bedre lege får du ikke!

Misfornøyd

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Han var Lite empatisk og virket ikke interessert i meg som pasient
Han hadde Liten tid
Han var Uengasjert

Slurvete

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Fikk en akutt time hos jess. Svært dårlig kommunikasjon, skrev ut medisiner for en diagnose han mente jeg hadde uten å forklare noe som helst. Satt igjen etter timen svært forfjamset, usikker og lei meg. Ville holdt meg langt unna denne legen, en ubehagelig opplevelse

Beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Dyktig lege som har hjulpet meg mer enn noen andre jeg har hatt tidligere. Føler meg alltid sett etter en konsultasjon med henne, og møter aldri med en klump i magen lengre.
Alltid forsinket, men det er litt av sjarmen. Sitter heller å venter på et trivelig legekontor for så å komme inn til en dyktig lege, enn å føle meg kastet ut derfra.
Alt i alt veldig fornøyd. En lege som ikke lar deg gå fra kontoret før du har funnet en løsning på alle dine problemer og føler deg ferdig.

Grundig og empatisk

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Blir som pasient tatt på alvor enten det er meg selv eller en av barna som er til konsultasjon. Han oppleves grundig og empatisk! Anbefales som fastlege.