Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Blid og imøtekommende

Lege: Silje Halvorsen Skrevet

Veldig hyggelig lege som man følte var interessert i deg. Man følte seg godt ivaretatt. Spennende med ny fastlege etter over 30 år med samme, men første konsultasjon var veldig positiv.

Den aller beste fastlegen!

Lege: Arne Røde Skrevet

Arne tar meg på alvor. Han virkelig lytter til hva jeg har å si.
Han er kunnskapsrik og trygg. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt når jeg er hos han.
Arne er ærlig og redelig, og sier det som det er. Jeg skulle gjerne hatt Arne som lege, for alltid.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Paal Sand Skrevet

Paal er en lege som er flink til å lytte, er hyggelig, følger opp og kommer med gode råd. Han henviser videre ved behov.

Det som trekker ned er at det stort sett alltid er mye forsinkelser. Dette kan man skjønne, for Paal tar seg god tid til pasientene sine - noe som er bra. Det er bare litt dumt når man ikke alltid har så god tid selv.

Seriøs, men travel og ufølsom

Lege: Arne Røde Skrevet

Byttet nylig fastlege på grunn av flytting. Sliter med psykisk sykdom og tok kontakt i forbindelse med sykemelding. Under telefonsamtalene fremstår Røde som veldig kort, men tar deg seriøs. Røde følger opp som en fastlege skal, og ringer meg når sykemeldinga går ut for å høre hvordan det går.

Røde hadde satt av 10 minutter men legger på etter 1 minutt da jeg begynte å fortelle om mine bekymringer knyttet til friskmelding.

Virker ikke som han tar seg nok tid til pasientene sine. Røde er en flink lege når det gjelder medisiner og sykemelding, men virker ikke som en lege man kan prate med.

Hyggelig og trygg

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Hyggelig og trygg. Gir saklig informasjon. Svarer alltid på det du spør om. Har fått et positivt inntrykk av han. Har hatt andre fastleger før som jeg dessverre ikke kan si det samme om.