Sæter legegruppe

Tlf: 23 13 40 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sæter legegruppe

En Vinner!

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Hun kjemper for sine pasienters helse, der andre leger ville stoppet. Hun er meget ryddig, pålitelig og tar sine pasienter svært seriøst. Hun føler særdeles nøye med i utviklingen for å kunne yte det beste for sine pasienter og innehar en svært høy kompetanse innen faget.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Ingrid Heinesen Esholdt Thorn Skrevet

Ingrid Esholdt er en hyggelig lege, som alltid tar meg på alvor. Hun er interessert, nøye og lyttende. Hun kan sin medisin, henviser alltid til spesialister ved behov, og sørger alltid for at de rette blodprøver/bilder/tester blir tatt.

Hun kan kanskje virke litt sjenert/tilbakeholden ved første konsultasjon, men det tar seg fort opp når man blir litt kjent. Hun er god å snakke med, og jeg føler at hun ser meg. Jeg kan trygt anbefale henne, både på det faglige og menneskelige plan.

Trygg og sympatisk

Lege: Paal Sand Skrevet

God til å lytte. Gir seg ikke hvis et problem oppstår og tiltak ikke hjelper. Blitt sendt til spesialister som ikke finner noe. Sendes da til nye for å dobbeltsjekke. Og det har begge gangene medført løsning på sykdom/ skade.

Alltid forsinket

Lege: Anne Beate Ask Skrevet

Har hatt dr Ask som fastlege i mange år og var lenge veldig fornøyd. Hun har alltid hatt store forsinkelser, og det er ikke moro og sitte på venterommet i en time når man er syk eller har smerter. Men hun har alltid vært veldig flink og grundig, men de siste årene har jeg følt at hun er mer stresset og ikke hatt tid til å høre på meg. Hun konkluderer med at det ikke er noe galt før hun i det hele tatt har undersøkt. I tillegg er det ofte hun ikke har noen ledige timer før etter 3-4 uker. Jeg vurderer nå å bytte fastlege.

En av de beste

Lege: Paal Sand Skrevet

Utrolig flink og omtenksom lege. Lytter alltid og får deg til å forlate kontoret med et smil. Veldig dyktig. Garantert en av de beste fastlegene i Norge.