Jess Pedersen Nymark

Autorisasjon (2012)

Jess Pedersen Nymark er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jess Pedersen Nymark

Styr unna

Har gjentatte ganger bedt om henvisninger for utredninger av ulike plager, men dette har ikke blitt tatt på alvor. Jess Pedersen Nymark har ikke tro på "quick fix's", og mente jeg i stedet burde slanke meg enn å gå til fysioterapeut for problemer i føttene. Han kunne imidlertid tilby sykemelding, noe jeg takket nei til. Bytter nå fastlege.

Useriøs og dårlig til å kommunisere

Som følge av ulike plager ønsket jeg bl.a henvisning for videre utredning, men får dessverre ikke dette av Jess Nymark. Har ikke vært hos lege på 10 år, og tok kontakt med fastlege på grunn av akutte plager med høyt blodtrykk, kramper i muskler og smerter i magen. Jeg ser dessverre ingen annen utvei nå enn å kontakte privat legetjeneste for å få hjelp.

Forferdelig

Vært pasient hos han en stund nå og har egentlig aldri vært fornøyd. Når jeg tenker meg om så har jeg aldri gått til han å fått noe sikkelig svar på noen ting. Han virker ikke som han bryr seg noen ting og gjør virkelig ikke jobben. Vil ikke anbefale noen å gå til han. Er heldigvis på venteliste for å bytte fastlege nå.

Meget god

Jeg er godt fornøyd med legen kompetanse og holdning og vil gjerne gi han en god vurdering
[Navn fjernet av moderator]

Positiv, hyggelig og gir god hjelp

Alltid positiv med fin innstilling. Har gitt meg god hjelp. Sammenlignet med andre fastleger jeg har hatt kontakt med er Jess i en annen klasse.