Paal Sand

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Paal Sand er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Sand

Fantastisk lege!

Flott mann, smart, intelligent, hjelpsom, morsom. Detaljert i sykdomsbeskrivelse, dyktig henvisninger med flere valgmuligheter.
Voksen og informativ til meg som far, leken, og bygget tillit til barnet mitt. Vi var begge strålende fornøyd!

Noen har klaget på lite tilgjengelighet, dette er jeg ikke enig i. Fin nettside med flere valgmuligheter for bestilling, henvisning til Mail som ble besvart i løpet av dagen. Mye mer en dette er ikke å forvente, leger er travle folk, og doktor Sand er en svært tålmodig lege med bred fagkunnskap og en leken, meget hyggelig tone.

Anbefalt til mange venner, som venter på gjesteliste!

Meget bra lege!

Paal er en profesjonell, lyttende og flink lege. Han inngir tillitt og er flink til å kommunisere så folk forstår. Likandes person.

Fastlege til å stole på!

Pall Sand er en lege i beste Hippokratiske ånd; lyttende, åpen, grundig og kunnskapsrik - og vil ditt beste. Det gir trygghet og vel verd lang reisevei!

Dyktig lege

Rask, effektiv, personlig og kunnskapsrik. Han tar seg tid til å høre, og jeg følte at han var tilstede under konsultasjonen.

Grundig

Effektiv, men samtidig lett å kommunisere med og dermed i stand til å vurdere helheter.
Ved mistanke om noe så rett til spesialist. Dette tror jeg har holdt meg unna et hjerteinfarkt!