Paal Sand

Autorisasjon (1992)

Paal Sand er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Sand

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Paal er en lege som er flink til å lytte, er hyggelig, følger opp og kommer med gode råd. Han henviser videre ved behov.

Det som trekker ned er at det stort sett alltid er mye forsinkelser. Dette kan man skjønne, for Paal tar seg god tid til pasientene sine - noe som er bra. Det er bare litt dumt når man ikke alltid har så god tid selv.

Verdens beste fastlege!

Byttet til Paal Sand for et par år siden, etter å ha hatt to andre fastleger tidligere i livet. Jeg trodde de andre fastlegene jeg hadde hatt var ganske gode fastleger- men det var før jeg møtte Paal. Tror faktisk ikke det finnes noen bedre fastlege enn ham! Han er empatisk og lyttende, rolig og trygg, og man føler seg aldri uvelkommen eller til bry. Han henviser også raskt videre hvis det er noe han tror bør vurderes av en spesialist, så man føler at man alltid blir tatt ordentlig på alvor.

Han er også veldig flink med barn, barna mine på 6 og 8 år har begynt å elske å dra til legen, bare fordi Paal er så hyggelig :)

Empatisk og faglig dyktig !

Min mann og jeg er utrolig heldige som har Paal Sand som vår fastlege ! Han tar oss på alvor, sender oss videre til spesialist når det er nødvendig. Paal Sand er empatisk og ikke minst faglig dyktig. Tenk om alle fastleger kunne være som han !

Dyktig og lyttende

Det er utrolig godt å ha Paal som fastlege. Han tar alle problemer på alvor, og han sender heller en henvisning for mye enn en for lite. Tommel opp! Føler meg alltid i gode hender hos ham.

Den beste!

Alltid hyggelig å komme til Paal. Han lytter og man føler seg trygg. Er glad for at han er vår fastlege.