Paal Sand

Sæter legegruppe

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Paal Sand er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Sand

Den beste!

Alltid hyggelig å komme til Paal. Han lytter og man føler seg trygg. Er glad for at han er vår fastlege.

Trygg, erfaren og profesjonell

Jeg var på legebesøk hos Paal idag, og var utrolig fornøyd. Ved siden av gode råd og tilbakemeldinger på diagnosen min, fikk jeg også forklart litt mer enn vanlige leger ville tatt seg tid til. Utrolig hyggelig fyr og en veldig behagelig person å snakke med!
Takk!

Paal Sand, han er superman!

Paal Sand lytter, forstår og gir råd. Han er kunnskapsrik og dyktig til å formidle. Han tar pasienter på alvor. Han er omtenksom og oppmerksom. Han husker pasientene sine, så man slipper å starte på nytt hver gang. Han har evnen til å etablere tillit og trygghet. Jeg har kun opplevd han som imøtekommende, blid og rolig.

Trygg og sympatisk

God til å lytte. Gir seg ikke hvis et problem oppstår og tiltak ikke hjelper. Blitt sendt til spesialister som ikke finner noe. Sendes da til nye for å dobbeltsjekke. Og det har begge gangene medført løsning på sykdom/ skade.

En av de beste

Utrolig flink og omtenksom lege. Lytter alltid og får deg til å forlate kontoret med et smil. Veldig dyktig. Garantert en av de beste fastlegene i Norge.