Paal Sand

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Tlf: 23 13 40 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Paal Sand er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Sand

Paal Sand, han er superman!

Paal Sand lytter, forstår og gir råd. Han er kunnskapsrik og dyktig til å formidle. Han tar pasienter på alvor. Han er omtenksom og oppmerksom. Han husker pasientene sine, så man slipper å starte på nytt hver gang. Han har evnen til å etablere tillit og trygghet. Jeg har kun opplevd han som imøtekommende, blid og rolig.

Trygg og sympatisk

God til å lytte. Gir seg ikke hvis et problem oppstår og tiltak ikke hjelper. Blitt sendt til spesialister som ikke finner noe. Sendes da til nye for å dobbeltsjekke. Og det har begge gangene medført løsning på sykdom/ skade.

En av de beste

Utrolig flink og omtenksom lege. Lytter alltid og får deg til å forlate kontoret med et smil. Veldig dyktig. Garantert en av de beste fastlegene i Norge.

Dyktig og sympatisk

Paal kan anbefales på det varmeste. Han bryr seg, er engasjert og tar tak ved behov. En veldig hyggelig person som inngir tillit.

Fantastisk lege!

Flott mann, smart, intelligent, hjelpsom, morsom. Detaljert i sykdomsbeskrivelse, dyktig henvisninger med flere valgmuligheter.
Voksen og informativ til meg som far, leken, og bygget tillit til barnet mitt. Vi var begge strålende fornøyd!

Noen har klaget på lite tilgjengelighet, dette er jeg ikke enig i. Fin nettside med flere valgmuligheter for bestilling, henvisning til Mail som ble besvart i løpet av dagen. Mye mer en dette er ikke å forvente, leger er travle folk, og doktor Sand er en svært tålmodig lege med bred fagkunnskap og en leken, meget hyggelig tone.

Anbefalt til mange venner, som venter på gjesteliste!