Paal Sand

Sæter legegruppe

1992

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sæter legegruppe
Ekebergveien 233 1162 Oslo
Tlf: 23 13 40 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Paal Sand er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Paal Sand

Trygg og sympatisk

God til å lytte. Gir seg ikke hvis et problem oppstår og tiltak ikke hjelper. Blitt sendt til spesialister som ikke finner noe. Sendes da til nye for å dobbeltsjekke. Og det har begge gangene medført løsning på sykdom/ skade.

En av de beste

Utrolig flink og omtenksom lege. Lytter alltid og får deg til å forlate kontoret med et smil. Veldig dyktig. Garantert en av de beste fastlegene i Norge.

Dyktig og sympatisk

Paal kan anbefales på det varmeste. Han bryr seg, er engasjert og tar tak ved behov. En veldig hyggelig person som inngir tillit.

Fantastisk lege!

Flott mann, smart, intelligent, hjelpsom, morsom. Detaljert i sykdomsbeskrivelse, dyktig henvisninger med flere valgmuligheter.
Voksen og informativ til meg som far, leken, og bygget tillit til barnet mitt. Vi var begge strålende fornøyd!

Noen har klaget på lite tilgjengelighet, dette er jeg ikke enig i. Fin nettside med flere valgmuligheter for bestilling, henvisning til Mail som ble besvart i løpet av dagen. Mye mer en dette er ikke å forvente, leger er travle folk, og doktor Sand er en svært tålmodig lege med bred fagkunnskap og en leken, meget hyggelig tone.

Anbefalt til mange venner, som venter på gjesteliste!

Meget bra lege!

Paal er en profesjonell, lyttende og flink lege. Han inngir tillitt og er flink til å kommunisere så folk forstår. Likandes person.

Fastlege til å stole på!

Pall Sand er en lege i beste Hippokratiske ånd; lyttende, åpen, grundig og kunnskapsrik - og vil ditt beste. Det gir trygghet og vel verd lang reisevei!

Dyktig lege

Rask, effektiv, personlig og kunnskapsrik. Han tar seg tid til å høre, og jeg følte at han var tilstede under konsultasjonen.

Grundig

Effektiv, men samtidig lett å kommunisere med og dermed i stand til å vurdere helheter.
Ved mistanke om noe så rett til spesialist. Dette tror jeg har holdt meg unna et hjerteinfarkt!

Den beste legen "ever"!Blid, hyggelig og oppmerksom. Tar deg alvorlig, smått eller stort.

Blid, hyggelig og oppmerksom. Tar deg alvorlig, smått eller stort.
Jeg føler at jeg blir godt fulgt opp.

Den beste legen jeg har hatt

Det er riktignok noen år siden, men gikk til han jevnlig og han var veldig hyggelig og veldig profesjonell. Følte meg alltid trygg hos han og var sikker på at han var på min side. Anbefales sterkt

Vennlig og flink lege.

Som menneske er Paal hyggelig og imøtekommende. Som lege er han engasjert, konkret, tar grundig undersøkelse og gir 100 prosent oppfølging.

Meget grundig og menneskelig!

Etter forholdene (antatt stor arbeidsbyrde) er oppfølgingen han har gitt meg formidabel. Ble relativt alvorlig syk i 2014, og hans raske reaksjon var uunnværlig for en umiddelbar behandling i det offentlige systemet. Ønsker ingen annen fastlege:-)

Veldig rask,henviser fort videre. Blid

Har ikke tid til å høre etter og følger ikke opp. Som pasient må jeg komme med klare bestillinger. Men han er grundig med å ta prøver. Vanskelig når det er ny problemstilling

Fantastisk fastlege

Har hatt Paal som fastlegen min i over femten år nå og er strålende fornøyd. Blid, dyktig, erfaren og flink til å forklare, og med stor omsorg for pasientene sine. Men nettopp fordi han tar seg så godt av pasientene sine, hender det at det blir litt forsinkelser på venterommet, men det er det vel verdt for å ha en så fantastisk fastlege!

Den beste legen jeg har vært hos.

Unge Sand er en tvers igjennom hyggelig kar. Alltid blid og imøtekommende. Han tar seg alltid god tid til pasientene, noe som av og til gjør at neste pasient blir litt forsinket. Det virker som om han er svært glad jobben sin og er trygg på det han gjør. Blir faktisk godt humør av å gå til denne legen, selv om det han finner ikke alltid er så bra !

VERDENS BESTE OG EMPATISKE LEGE

Han er alltid blid og imøtekommende enda jeg dessverre har måttet bestille time hos han hyppig en tid! Jeg er en person som misliker sterkt å gå til legen, men har alltid følt meg velkommen! Tusen takk til deg kjære snille Paal for god hjelp når jeg trengte det som mest! Håper mange erfarer den samme gode hjelp når en er i en vanskelig situasjon! Bedre hjelp enn hos han får en i av en lege!

Utrolig fornøyd med min nye fastlege !

Tar deg på alvor og følger opp !
Faglig dyktig, meget seriøs, blid og hyggelig

Anbefales på det varmeste !

Bra lege

Hadde Paal som fastlege i over 10 år, før han flyttet og skiftet legekontor. Glad, intelligent og hyggelig lege, tror ikke du finner en eneste pasient som føler seg utrygg med han. Er det noe man kan trekke på er det tilgjengelighet, der han ikke alltid er tilgjengelig, noe som skyldes at han er blitt såpass profilert gjennom bl.a. media og har veldig mange klienter.

Kunne ikke hatt en bedre lege!

Paal kan beskrives med mange ord , må jeg velge ett- den beste!
Han er en man føler at man kan snakke med alt om, åpne seg og han lytter. Han ser på deg både som ett menneske og en pasient. Jeg blir alltid glad når jeg ser Paal. Han stråler godhet og omtanke, itilegg har han alltid gode råd og gir meg den behandlingen jeg trenger. Norge skulle hatt flere leger som han!

Fantastisk lege!

Hadde han som fastlege da jeg var tenåring og fölte at han virkelig brydde seg. Hjalp meg med med mye og opprettet et varmt tilltisforhold som jeg husker tilbake til. Hadde alle legene värt som Paal Sand ville helse-Norge värt et paradis!