Atle Breistein

Gamle Kjøkkelvikveien 91 5178 Loddefjord
Atle Breistein holder til i Bergen

Siste vurderinger av Atle Breistein

Virkelig en tannlege som kan kommunikasjon

Tannlege: Atle Breistein Skrevet

Tannlegen vill bli kjent med pasienten på forhånd, puttet ikke bare en masse aperater i munnen. Han kommuniserte på enn nivå som pasienten forstod og gikk nøye gjennom skjemaet som pasienten hadde fylt ut. Jeg var ikke pasient selv, bare med som støtte og kredittkort. Hadde det ikke vært for at jeg er i ett fungerende behandlingsløp så hadde jeg gått til Atle. Virkelig å anbefale.

Tannlegen Anbefalte mye om mulige refusjoner gjennom Helfo slik at pasienten selv slapp å styre med det.

Eneste negative var twisten i venterommet men de må jo holde på kundebasen :) De andre personalene var også veldig hyggelig, hun ene lånte meg til og med sin private mobil lader.

Veldig fornøyd

Tannlege: Atle Breistein Skrevet

Tar seg god tid og forklarer hva som skjer. Har en hyggelig, ren og moderne klinikk. Tannpleier følger godt opp.

Anbefales :)

Tannlege: Atle Breistein Skrevet

Var hos han for første gang i januar 2015. Liker absolutt ikke å gå til tannlegen men han tar seg god tid til deg og stoppet behandlingen dersom han merket at noe var ubehagelig for meg. Får også timer kjapt dersom man trenger det. Behagelig og grei tannlege :)

Veldig god opplevelse!

Tannlege: Atle Breistein Skrevet

Jeg ble møtt av et hyggelig personale som hjalp meg å slappe av. Jeg var litt stresset, og tannlegen tok seg godt tid til å forklare hva som skulle skje, og var veldig tydelig på at han ville stoppe behandlingen ved den minste lyd. (Dette gjorde han også, selv om jeg bare fikk litt svelgerefleks) I stedet for å forte seg for å bli ferdig med alt, satte han opp en ny time innen kort tid. (Veldig glad for dette, da jeg har vært borti tannleger med hastverk tidligere..) Resultatet er jeg veldig fornøyd med, angrer ikke et sekund! Alt i alt en fantastisk klinikk