Atle Breistein

Autorisasjon (1988)

Atle Breistein Telefonnummer55 50 94 9555 50 94 ...
Gamle Kjøkkelvikveien 91 5178 Loddefjord
Atle Breistein er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Atle Breistein

Supert tannlegekontor

Klinikk: Atle Breistein Skrevet

Veldig godt inntrykk av tannlegesenteret fra første stund. Møtt av ett meget behagelig, forståelsesfullt og flink personalet som jeg følte meg godt ivaretatt av. Tannlege Atle Breistein tok seg godt tid, var god på å forklare behandlingen, samtidig som han var effektiv. Er strålende fornøyd med behandling og resultat. Dyktig tannlege med ett flott team rundt seg som jeg absolutt kan anbefale.

Superflink tannlege

Klinikk: Atle Breistein Skrevet

Hele personalet er alltid veldig hyggelig og det er utrolig god service. Jeg føler meg alltid hørt og ivaretatt, og det er viktig for tannlegen at jeg er fornøyd. Veldig profesjonelt. Kan absolutt anbefales.

Virkelig en tannlege som kan kommunikasjon

Klinikk: Atle Breistein Skrevet

Tannlegen vill bli kjent med pasienten på forhånd, puttet ikke bare en masse aperater i munnen. Han kommuniserte på enn nivå som pasienten forstod og gikk nøye gjennom skjemaet som pasienten hadde fylt ut. Jeg var ikke pasient selv, bare med som støtte og kredittkort. Hadde det ikke vært for at jeg er i ett fungerende behandlingsløp så hadde jeg gått til Atle. Virkelig å anbefale.

Tannlegen Anbefalte mye om mulige refusjoner gjennom Helfo slik at pasienten selv slapp å styre med det.

Eneste negative var twisten i venterommet men de må jo holde på kundebasen :) De andre personalene var også veldig hyggelig, hun ene lånte meg til og med sin private mobil lader.

Veldig fornøyd

Klinikk: Atle Breistein Skrevet

Tar seg god tid og forklarer hva som skjer. Har en hyggelig, ren og moderne klinikk. Tannpleier følger godt opp.

Anbefales :)

Klinikk: Atle Breistein Skrevet

Var hos han for første gang i januar 2015. Liker absolutt ikke å gå til tannlegen men han tar seg god tid til deg og stoppet behandlingen dersom han merket at noe var ubehagelig for meg. Får også timer kjapt dersom man trenger det. Behagelig og grei tannlege :)