Bakke Tannlegekontor AS

Nedre Bakklandet 58c 7014 Trondheim

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Nedre Bakklandet 58c 7014 Trondheim

Bakke Tannlegekontor AS holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Bakke Tannlegekontor AS

Den ultimate tannlegen

Tannlege: Kjell Harry Ulsund Skrevet

Kjell må da være den beste tannlegen i Trondheim . Jeg har hatt han i mange år. Har ekstrem tannlegeskrekk,men Kjell har hjulpet meg igjennom lange og kompliserte behandlinger . Anbefaler han til alle med tannlegeskrekk.
Alltid glimt i øyet og en god latter

Rolig, og behagelig

Tannlege: Kjell Harry Ulsund Skrevet

Gått til Kjell i mange år, oppleves som kyndig og er alltid hyggelig. Tannlegekontoret er ikke det rimeligste, men tannlegen anbefales.

Trivelig og flink tannlege

Tannlege: Kjell Harry Ulsund Skrevet

Har vært pasient her i alle år. Kjell Ulsund er en behagelig og humoristisk tannlege. Har hatt tannlegeskrekk og har no lite igjen av denne plagen. Jeg er kjempefornøyd.

Dyktig

Tannlege: Arne Inge Gipling Skrevet

Meget kompetent tannlege. Behagelig og hyggelig. Men prisene på Bakke tannlegekontor er helt hinsides høye.

En tannlege som bryr seg og som jeg stoler helt og fullt på.

Tannlege: Maj Judith Engum Skrevet

Jeg har vært hos Maj siden 1997 og har fra første stund følt at hun var til det beste for meg som pasient. Hun har alltid gitt gode råd for at jeg kan bevare det som er igjen av mine tenner. Hun har vært en god støtte og jeg har en god følelse når jeg innkallingen kommer 2 ganger i året.
Jeg har ikke hatt hull eller problemer i alle disse årene med Maj som min tannlege fordi jeg stoler på hennes råd om hva jeg bør huske på til enhver tid. For meg er det viktig fordi jeg har diagnose Sjøgren som gir usedvanlig stor tørrhet i munnen. Hun er behagelig men professjonell til samme tid og utrolig flink.