Katrine Døsvik

Katrine Døsvik er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Katrine Døsvik

Faglig meget solid

Klinikk: Tannlegene Dullum AS Skrevet

Meget dyktig og grundig, meget tett oppfølging ved spes. problemer, alltid i forkant, inngir fullstendig trgghet, har humor, forklarer alltid tydelig, spesifiserer nøye i forkant, underveis, og gir meget gode oppsummeringer som er greie å forstå. Føler at hun er meget god psykolog, pedagog.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Jeg hadde ikke vært til tannlegen på mange år da jeg kom til Katrine. Hadde tannlegeskrekk og utsatte det så lenge som mulig. Nå har jeg ingen problemer med å gå dit, Katrine er en fantastisk god og snill tannlege. Skaper en god og trygg atmosfære. Anbefales på det sterkeste

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Før jeg møtte Katrine hadde jeg tannlegeskrekk. Nå sovner jeg nesten i tannlegestolen fordi jeg er så avslappet!

Katrine har et godt humør og et vidt smil, hun har humor og er veldig profesjonell. Hun gjør deg komfortabel i tannlegestolen, og har stor forståelse for ting som er ubehagelige. "Vi treng itt gjør det værre enn det det e!" sier hun med et medfølende smil mens hun med gode triks og knep utfører prosedyrene på en minst ubehagelig måte.

Hun forteller hva hun gjør mens hun arbeider, og hva hun tenker. Beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Jeg vil aldri bytte!