Barbara Hansen

Barbara Hansen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Barbara Hansen

Gjennomført

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har benyttet Barbara siden årtusenskiftet, og er godt fornøyd. Hun har rettet opp i noen feil tidligere tannleger har gjort og har alltid hatt mulighet til hurtig hjelp når det har vært nødvendig. Jeg anbefaler henne gjerne til enhver som trenger en faglig dyktig og imøtekommende tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

For en tannlege! Flink, forståelsesfull (i forhold til tannlegeskrekk), informerende og erfaren. Barbara er den beste tannlegen jeg har hatt. De andre som jobber på kontoret er også veldig hyggelige. Anbefales!

Kan anbefales!

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Dyktig, oppdatert, lett på hånden, forståelsesfull i forhold til ubehag, redsel og smerte. Alltid hyggelig og tid til to minutters oppdatering. Har brukt henne siden tidenes morgen og kommer ikke til å slutte. Gir gode råd, er oppmuntrende og ikke bebreidende i forhold til alt du burde gjort for å holde tennene intakte. Hun er min, min families og etterhvert mange venners tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Prototypen på en perfekt tannlege! Hyggelig og mild, kurerer all slags tannlege skrekk.
Ville ikke bytta om jeg så fikk gratis behandling!

Nydelig i hele sin fremferd

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Barbara Hansen er så forekommende og snill. Som pasient merker jeg hennes trygghet og faglige dyktighet.
Det er i grunnen ikke mer å si enn: Takk for at jeg får være din pasient.