Barbara Hansen

Barbara Hansen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Barbara Hansen

Superflink tannlege

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Anbefaler henne på det varmeste. Veldig dyktig, imøtekommende, rolig og hyggelig. Kontoret ligger perfekt til for meg som bor på Østkanten. Alltid hyggelig å komme inn dit. Har slitt med tannlegeskrekk, men den merker jeg ingenting til hos Barbara.

Veldig dyktig tannlege!

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Takket være hennes innsats, ungikk jeg å trekke ødelagte fortenner. og fikk satt inn nye kroner isteden. Rettet også opp annen tidligere feilbehandling. Resultatet ble utmerket.

Dyktig, omtenksom og hyggelig

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Fra jeg setter føttene mine innenfor døren på dette tannlegekontoret, smiler jeg. Før var jeg skikkelig redd for tannlegen. Ikke nå lenger. Både tannlege, tannlegeassistent og tannpleier er så milde og rolige, og ikke minst; Dyktige.
Jeg har en hjertesykdom som gjør at jeg ofte trenger sjekk med tennene mine.
Det er godt å være pasient hos Barbara Hansen

Tar ikke ansvar hvis problemer oppstår

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har brukt Barbara Hansen siden 2008, og har tidligere anbefalt henne her på legelisten.no. Ettersom jeg selv bruker legelisten for å orientere meg, velger jeg å fortelle hvorfor jeg ikke lenger vil anbefale henne.

I fjor oppdaget Barbara Hansen symptomer som gjorde at hun anbefalte å få laget en stabiliserende tannskinne, for å avlaste kjeven og slitasjen på tennene.

Gjennom et drøyt år tok hun gjentatte avstøpninger og laget fire skinner, uten at de fungerte som de skulle.
Hun beklaget seg hver gang over hvilket "tapsprosjekt" det var for henne å måtte lage en ny skinne, og etterhvert mente hun at jeg hadde en så vanskelig tannstilling at det nærmest var umulig å lage en vanlig skinne, og foreslo kjevekirurgi og tannregulering som løsninger.

Også tannlegeassistenten ga uttrykk for irritasjon når jeg sa fra om at en skinne ikke satt som den skulle. Når man har tannlegeskrekk er det ekstra ubehagelig at behandlere viser frustrasjon så tydelig. Det er når problemer oppstår man virkelig trenger at behandlere opptrer profesjonelt.

Jeg byttet tannlege. Hennes metode for å ta avtrykk virket mye mer grundig og presis, og i løpet av to uker hadde jeg en tannskinne som sitter perfekt og som avlaster kjeven som den skal. Ifølge henne kunne en våken og engasjert tannlege oppdaget mine symptomer for mange år siden.

Veldig fornøyd !

Tannlege: Barbara Hansen Skrevet

Dyktig tannlege. Utrolig fornøyd med valget. Hun er rolig og hyggelig, Stødig på hånden. Hun tok seg god tid.

Anbefales på det varmeste!