Barbara Hansen

Barbara Hansen

1987

Barbara Hansen Priser mangler

Barbara Hansen Telefonnummer22 19 89 7322 19 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Schweigaards Gate 73 0656 Oslo
Barbara Hansen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Barbara Hansen

Tar ikke ansvar hvis problemer oppstår

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har brukt Barbara Hansen siden 2008, og har tidligere anbefalt henne her på legelisten.no. Ettersom jeg selv bruker legelisten for å orientere meg, velger jeg å fortelle hvorfor jeg ikke lenger vil anbefale henne.

I fjor oppdaget Barbara Hansen symptomer som gjorde at hun anbefalte å få laget en stabiliserende tannskinne, for å avlaste kjeven og slitasjen på tennene.

Gjennom et drøyt år tok hun gjentatte avstøpninger og laget fire skinner, uten at de fungerte som de skulle.
Hun beklaget seg hver gang over hvilket "tapsprosjekt" det var for henne å måtte lage en ny skinne, og etterhvert mente hun at jeg hadde en så vanskelig tannstilling at det nærmest var umulig å lage en vanlig skinne, og foreslo kjevekirurgi og tannregulering som løsninger.

Også tannlegeassistenten ga uttrykk for irritasjon når jeg sa fra om at en skinne ikke satt som den skulle. Når man har tannlegeskrekk er det ekstra ubehagelig at behandlere viser frustrasjon så tydelig. Det er når problemer oppstår man virkelig trenger at behandlere opptrer profesjonelt.

Jeg byttet tannlege. Hennes metode for å ta avtrykk virket mye mer grundig og presis, og i løpet av to uker hadde jeg en tannskinne som sitter perfekt og som avlaster kjeven som den skal. Ifølge henne kunne en våken og engasjert tannlege oppdaget mine symptomer for mange år siden.

Veldig fornøyd !

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Dyktig tannlege. Utrolig fornøyd med valget. Hun er rolig og hyggelig, Stødig på hånden. Hun tok seg god tid.

Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er en svært dyktig tannlege. og på toppen av det hele, så er hun en estetiker som kanskje ikke så mange tenker på når de velger tannlege. Hun lytter og er vennlig og forståelsesfull. Jeg har hatt Barbara som min faste tannlege i 10 år.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og har hoppet fra tannlege til tannlege i årevis før jeg kom til Barbara. Hun er superproff, klarer å roe meg ned, og er den første tannlegen jeg har vært hos flere ganger. Lett på hånden nøyaktig og rask. Anbefales!

Gjennomført

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har benyttet Barbara siden årtusenskiftet, og er godt fornøyd. Hun har rettet opp i noen feil tidligere tannleger har gjort og har alltid hatt mulighet til hurtig hjelp når det har vært nødvendig. Jeg anbefaler henne gjerne til enhver som trenger en faglig dyktig og imøtekommende tannlege.