1987

Schweigaards Gate 73 0656 Oslo
Tlf: 22 19 89 73 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Barbara Hansen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Barbara Hansen

Tar ikke ansvar hvis problemer oppstår

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har brukt Barbara Hansen siden 2008, og har tidligere anbefalt henne her på legelisten.no. Ettersom jeg selv bruker legelisten for å orientere meg, velger jeg å fortelle hvorfor jeg ikke lenger vil anbefale henne.

I fjor oppdaget Barbara Hansen symptomer som gjorde at hun anbefalte å få laget en stabiliserende tannskinne, for å avlaste kjeven og slitasjen på tennene.

Gjennom et drøyt år tok hun gjentatte avstøpninger og laget fire skinner, uten at de fungerte som de skulle.
Hun beklaget seg hver gang over hvilket "tapsprosjekt" det var for henne å måtte lage en ny skinne, og etterhvert mente hun at jeg hadde en så vanskelig tannstilling at det nærmest var umulig å lage en vanlig skinne, og foreslo kjevekirurgi og tannregulering som løsninger.

Også tannlegeassistenten ga uttrykk for irritasjon når jeg sa fra om at en skinne ikke satt som den skulle. Når man har tannlegeskrekk er det ekstra ubehagelig at behandlere viser frustrasjon så tydelig. Det er når problemer oppstår man virkelig trenger at behandlere opptrer profesjonelt.

Jeg byttet tannlege. Hennes metode for å ta avtrykk virket mye mer grundig og presis, og i løpet av to uker hadde jeg en tannskinne som sitter perfekt og som avlaster kjeven som den skal. Ifølge henne kunne en våken og engasjert tannlege oppdaget mine symptomer for mange år siden.

Veldig fornøyd !

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Dyktig tannlege. Utrolig fornøyd med valget. Hun er rolig og hyggelig, Stødig på hånden. Hun tok seg god tid.

Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er en svært dyktig tannlege. og på toppen av det hele, så er hun en estetiker som kanskje ikke så mange tenker på når de velger tannlege. Hun lytter og er vennlig og forståelsesfull. Jeg har hatt Barbara som min faste tannlege i 10 år.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og har hoppet fra tannlege til tannlege i årevis før jeg kom til Barbara. Hun er superproff, klarer å roe meg ned, og er den første tannlegen jeg har vært hos flere ganger. Lett på hånden nøyaktig og rask. Anbefales!

Gjennomført

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Jeg har benyttet Barbara siden årtusenskiftet, og er godt fornøyd. Hun har rettet opp i noen feil tidligere tannleger har gjort og har alltid hatt mulighet til hurtig hjelp når det har vært nødvendig. Jeg anbefaler henne gjerne til enhver som trenger en faglig dyktig og imøtekommende tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

For en tannlege! Flink, forståelsesfull (i forhold til tannlegeskrekk), informerende og erfaren. Barbara er den beste tannlegen jeg har hatt. De andre som jobber på kontoret er også veldig hyggelige. Anbefales!

Kan anbefales!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Dyktig, oppdatert, lett på hånden, forståelsesfull i forhold til ubehag, redsel og smerte. Alltid hyggelig og tid til to minutters oppdatering. Har brukt henne siden tidenes morgen og kommer ikke til å slutte. Gir gode råd, er oppmuntrende og ikke bebreidende i forhold til alt du burde gjort for å holde tennene intakte. Hun er min, min families og etterhvert mange venners tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Prototypen på en perfekt tannlege! Hyggelig og mild, kurerer all slags tannlege skrekk.
Ville ikke bytta om jeg så fikk gratis behandling!

Nydelig i hele sin fremferd

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara Hansen er så forekommende og snill. Som pasient merker jeg hennes trygghet og faglige dyktighet.
Det er i grunnen ikke mer å si enn: Takk for at jeg får være din pasient.

Meget dyktig, og særs god pasientbehandling.

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er meget dyktig i sitt fag, og inngir tillit i stor grad. Hun er nennsom i munnen din, og samtidig oppmerksom på hvordan du har det mens hun holder på. Hun er ikke den billigste, men arbeidene hennes har lang varighet, og jeg har sjelden hatt følgeplager av noe hun har gjort. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Anbefales!

Klinikk: Barbara Hansen Skrevet

Barbara er veldig grundig og flink. Hun hører på meg og svarer godt på det jeg lurer på. Hun forteller meg hva som haster og hva som kan vente, og hun har god forståelse for meg som har en viss tannlegeskrekk. Ikke minst har hun topp moderne utstyr, blant annet en spesiell maskin for å sette bedøvelse med. Alle som har hatt bedøvelse med vanlige sprøyter vet at det er vondt! Med Barbara sin maskin er det helt smertefritt! Maskinen sørger for å sette bedøvelsen så sakte at det ikke bir mer press enn det som naturlig er inne i vevet den settes. Hun henviser dessuten til svært dyktige spesialister der hun selv ikke har utstyr og spesialkompetanse. Jeg håper jeg aldri må bytte til en annen tannlege.