Odontia Brage Tannhelse

Odontia Brage Tannhelse holder til i Drammen

Siste vurderinger av Odontia Brage Tannhelse

Selger behandling

Tannlege: Anne Sofie Hovde Skrevet

Var hos henne, men byttet fort til en annen klinikk. Hun ville gjøre noe med nesten alle fyllinger, jeg ble litt skeptisk og oppsøkte en annen tannlege som mente fyllingene var gode nok. Tannlegen virket veldig sjølgod.

Anbefales

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med Brage Tannklinikk AS og kan anbefale dem på det varmeste.
Ståle Meling Knutsen kurererte elegant tannlegeskrekk hos min yngste sønn

Særdeles flink og dyktig. Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Har sprøyte og tannlege-skrekk, så er i utgangspunktet veldig redd for tannleger.

Det er ingen grunn til å være redd for Ståle. I dag trakk han visdomstanna mi, og det var smertefritt og raskt. Selv det å sette bedøvelsessprøytene gikk veldig bra.

Tilsvarende dyktig når jeg har måttet fylle tenner/reparere plomber og ved årlig kontroll.

Skulle gjerne hatt mer enn 5 stjerner å dele ut

Svært dyktig, effektiv og veldig omsorgsfull tannlege :)

Tannlege: Anne Sofie Hovde Skrevet

En helt fantastisk dame og tannlege! Ikke bare har hun fjernet tannlegeskrekken min, men hun tar så godt vare på meg hver eneste gang jeg er hos henne. I tillegg er hun svært dyktig i jobben, stødig på hånden, veldig effektiv og gir supert resultat. Går alltid fra klinikken med et stort smil om munnen og en god energi i kroppen. Anbefaler Anne Sofie på det sterkeste!

Utrolig dyktig!

Tannlege: Cecilie Herbjørnsen Skrevet

Ble henvist pga komplisert rotfylling. Lang ventetid, men verdt ventingen.

Er fortsatt ikke ferdig, da en rotfylling ble til to. Men med min tannlegeskrekk, har hun utvist stor forståelse, er svært rolig og utfører fullstendig smertefri behandling. Er så innmari fornøyd, at jeg kunne rotfyllt tenner hver dag hos henne om jeg måtte.

Anbefales på det aller sterkeste.