Brage Tannklinikk AS

Torgeir Vraas Plass 6 3044 Drammen
Brage Tannklinikk AS holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Brage Tannklinikk AS

Særdeles flink og dyktig. Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Har sprøyte og tannlege-skrekk, så er i utgangspunktet veldig redd for tannleger.

Det er ingen grunn til å være redd for Ståle. I dag trakk han visdomstanna mi, og det var smertefritt og raskt. Selv det å sette bedøvelsessprøytene gikk veldig bra.

Tilsvarende dyktig når jeg har måttet fylle tenner/reparere plomber og ved årlig kontroll.

Skulle gjerne hatt mer enn 5 stjerner å dele ut

Svært dyktig, effektiv og veldig omsorgsfull tannlege :)

Tannlege: Anne Sofie Hovde Skrevet

En helt fantastisk dame og tannlege! Ikke bare har hun fjernet tannlegeskrekken min, men hun tar så godt vare på meg hver eneste gang jeg er hos henne. I tillegg er hun svært dyktig i jobben, stødig på hånden, veldig effektiv og gir supert resultat. Går alltid fra klinikken med et stort smil om munnen og en god energi i kroppen. Anbefaler Anne Sofie på det sterkeste!

Utrolig dyktig!

Tannlege: Cecilie Herbjørnsen Skrevet

Ble henvist pga komplisert rotfylling. Lang ventetid, men verdt ventingen.

Er fortsatt ikke ferdig, da en rotfylling ble til to. Men med min tannlegeskrekk, har hun utvist stor forståelse, er svært rolig og utfører fullstendig smertefri behandling. Er så innmari fornøyd, at jeg kunne rotfyllt tenner hver dag hos henne om jeg måtte.

Anbefales på det aller sterkeste.

Rolig og omsorgsfull

Tannlege: Stine Solhaug Skrevet

Tar seg god tid, forklarer det hun skal gjøre og er veldig dyktig til å berolige en nervøs pasient. Anbefaler henne på det sterkeste til pasienter med tannlegeskrekk.

Gog og effektiv tannlege

Tannlege: Anne Sofie Hovde Skrevet

Hyggelig og effektiv tannlege - bra utstyr. God struktur!
Hun gjør grundige undersøkelser og er 100% ærlig. Fortjener man en oppstrammer så får man det!! Bra!