Brage Tannklinikk AS

Brage Tannklinikk AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Brage Tannklinikk AS

Utrolig dyktig!

Tannlege: Cecilie Herbjørnsen Skrevet

Ble henvist pga komplisert rotfylling. Lang ventetid, men verdt ventingen.

Er fortsatt ikke ferdig, da en rotfylling ble til to. Men med min tannlegeskrekk, har hun utvist stor forståelse, er svært rolig og utfører fullstendig smertefri behandling. Er så innmari fornøyd, at jeg kunne rotfyllt tenner hver dag hos henne om jeg måtte.

Anbefales på det aller sterkeste.

Dyktig

Tannlege: Stine Solhaug Skrevet

Flink og sympatisk tannlege. Har brukt henne i flere år både til kontroller og akutte tilfeller. Har ikke følt meg så godt tatt vare på av noen andre tannleger. Lett på hånden og forklarer alltid godt på forhånd slik at en slapper ekstra godt av når en er hos henne.
Synd ikke flere tannleger er som henne. Anbefales til tenner i alle aldre!

Gog og effektiv tannlege

Tannlege: Anne Sofie Hovde Skrevet

Hyggelig og effektiv tannlege - bra utstyr. God struktur!
Hun gjør grundige undersøkelser og er 100% ærlig. Fortjener man en oppstrammer så får man det!! Bra!

Kan anbefales

Tannlege: Anne Sofie Hovde Skrevet

En tannlege som bryr seg om deg, og evnt. smerter man måtte ha under behandlingen, tar vare på deg hele tiden. Kan virkelig anbefales, har gått hos henne i mange år nå.

Særdeles dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Ståle er en utrolig dyktig tannlege og er flink til å kommunisere med pasienten. Han er alltid i godt humør og har en kvikk replikk på lager.

Behagelig, flink

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Behagelig, dyktig tannlege som jeg gikk til etter å ha fått ham anbefalt av andre. Anbefaler han gjerne videre!

Proff og behagelig tannlege

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Ståle K. er en tannlege du kan stole på. Mest fornøyd med ham av de jeg har hatt til nå fordi han ikke minst gjør han en glimrende jobb- og kommuniserer bra.

Kanskje sette opp prisene på døren neste gang? Får ta med at han har holdt prisene "på riktig nivå" de siste årene.

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Ståle Meling Knutsen Skrevet

Ståle er behagelig, dyktig, renslig, lett å prate med (sett borti ifra når han holder på inne i munnen din, selvfølgelig), effektiv, flink til å sette bedøvelse, og heller ikke så altfor dyr.