Modassar Amin

1 vurdering

Siste vurderinger av Modassar Amin

Beste i byen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Amin er en fantastisk nøyaktig, sikker og grundig tannlege som er lett på hånda. Man slipper å grue seg til å gå til tannlegen, hvis man har time her. Han oppleves som rolig, forsiktig og behagelig. Vil anbefale han på det sterkeste til de som har tannlegeskrekk. Han informerer om pris, holdbarhet på behandling og man får skriftlig pristilbud.
Jeg anbefaler han på det sterkeste, dyktigste tannlegen jeg har hatt.
Tonje I

En skikkelig dyktig og nøye håndverker av en tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter mine litt over 50 leveår, har jeg besøkt noen tannleger, men ingen så nøye, tillitsfull og dyktig som Mr. Modassar!! Fra første stund jeg satte meg i stolen, følte jeg at jeg var i fokus, og at jeg ble godt tatt vare på. Jeg merket også at han brukte god tid og var nøye med at han selv ble fornøyd med resultatet, og han var veldig flink til å forklare hva han gjorde, og hvorfor. Prisene og tilgjengeligheten er det få, om noen, som klarer. Her får man mye "tann for pengene" sammenlignet med de fleste andre.

Jeg kommer garantert til å velge Mr. Modasar igjen neste gang, ingen tvil! Begge tomlene (gjerne alle 10) opp for han! Jeg er superfornøyd!

Tannlegen gir et solid inntrykk av fagliglig dyktighet og pasientomsorg.

Klinikk: Maksident AS Skrevet

Han forklarer hele tiden hva han skal gjøre og hvorfor, følger hele tiden med på reaksjoner og forholder seg til det. Virker grundig og sikker i det han gjør, og dette gir trygghet.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

En bedre og mer nøyaktig tannlege enn Amin skal man lete lenge etter! Han er den beste tannlegen, håper å få bruke han i fremtiden. Takk.😀