Modassar Amin

Din Tannklinikk DA

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2015)

Din Tannklinikk DA Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ...
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Modassar Amin er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Modassar Amin

Min dyktige og trygge tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Dyktig tannlege med tydelig faglig høyt nivå! Min tannlegeskrekk er helt borte etter jeg fant denne engasjerte og omtenksomme tannlegen! Han jobber på en behagelig måte og informerer godt underveis i behandlingen hva som skal skje, utstyrer med speil ved behov! Føler meg trygg og veldig godt ivaretatt!

Anbefales på det sterkeste!!!

Svært dyktig

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Hatt tannproblemer i mange år. Oppsøkte tilfeldigvis Amin, og for et fantastisk resultat. Han informerte grundig, sjekket svært nøye og resultatet ble helt fantastisk.
Anbefaler Amin på det sterkeste.

Veldig flink

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Veldig flink tannlege! Har ikke hatt smerter under eller etter behandling. Rask og effektiv. Hyggelig :)

Beste i byen!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Amin er en fantastisk nøyaktig, sikker og grundig tannlege som er lett på hånda. Man slipper å grue seg til å gå til tannlegen, hvis man har time her. Han oppleves som rolig, forsiktig og behagelig. Vil anbefale han på det sterkeste til de som har tannlegeskrekk. Han informerer om pris, holdbarhet på behandling og man får skriftlig pristilbud.
Jeg anbefaler han på det sterkeste, dyktigste tannlegen jeg har hatt.
Tonje I

En skikkelig dyktig og nøye håndverker av en tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Etter mine litt over 50 leveår, har jeg besøkt noen tannleger, men ingen så nøye, tillitsfull og dyktig som Mr. Modassar!! Fra første stund jeg satte meg i stolen, følte jeg at jeg var i fokus, og at jeg ble godt tatt vare på. Jeg merket også at han brukte god tid og var nøye med at han selv ble fornøyd med resultatet, og han var veldig flink til å forklare hva han gjorde, og hvorfor. Prisene og tilgjengeligheten er det få, om noen, som klarer. Her får man mye "tann for pengene" sammenlignet med de fleste andre.

Jeg kommer garantert til å velge Mr. Modasar igjen neste gang, ingen tvil! Begge tomlene (gjerne alle 10) opp for han! Jeg er superfornøyd!