Cc Vest Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 73 06 0322 73 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lilleakerveien 16 0283 Oslo
Cc Vest Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Cc Vest Tannlegesenter AS

En gapende hyggelig opplevelse.

Tannlege: Randi Synøve Magelssen Skrevet

Jeg ble anbefalt Randi av min kone, noe jeg er veldig glad for i dag. Har slitt med tennene mine siden jeg var barn og derfor blitt litt redd tannlegen. Men med Randi sin tilnærming og sitt rolige vesen ble jeg trygg igjen. Jeg tør å gå til tannlegen nå. Nå kan jeg smile igjen, jeg kan snakke uten å skamme meg. Tusen takk Randi.

Effektiv, flink og hyggelig.

Tannlege: Randi Synøve Magelssen Skrevet

Jeg hadde mistet en fylling, og fikk time nesten umiddelbart. Effektiv og god behandling, med god informasjon underveis. Så over de øvrige tennene, og ga på oppfordring nyttige råd om videre behandling, utskifting av gamle amalgamfyllinger etc. Hyggelig og god atmosfære på dette tannlegekontoret. Anbefales!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Marie Kristine Marheim Skrevet

Marie er den beste tannlegen jeg har hatt. Marie er meget faglig sterk, har en brei kompetanse og er veldig hyggelig som person. Hele familien vår går hos henne og er fornøyd. De som har tannlegeskrekk, anbefaler jeg Marie. Hennes tilnærming er hyggelig, skånsom og forsiktig, jeg er blitt kurert tannlegeskrekk her.