Elin Ohm

Ohm Elin, Tannlegene Baldetorp AS, Tannlegene i Bogstadveien 51, Vitalia Tannklinikk AS Kvinne, 46 år

Autorisert 1998

Bestill time

Siste vurderinger av Elin Ohm

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Vitalia Tannklinikk AS Skrevet

Var hos Elin Ohm, ved Vitalia Tannklinikk, for første gang for ett par dager siden.
Lokalene er veldig rene og pene, hyggelig velkomst og god informasjon.
Selve behandlingen gikk fantastisk flott. Elin Ohm er skånsom, trivelig, nøye og betryggende hele veien gjennom og beroliger der det er behov.

Tannlegeskrekk er vel ett begrep de fleste bruker om seg selv, og det er ingen fare for det her.

Skal tilbake å ta en visdoms tann om et par uker og gruer meg ikke i det hele tatt.

Prisen for sjekk, rens og anbefalinger lød på 780,- Meget behagelig.

10/10

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Forklarer godt hva som er diagnosen, hvilke type behandling som er best og hva hun vil gjøre for å utbedre den. I tillegg morsom og hyggelig. Dyktigste tannlege jeg har hatt.

Nøye og dyktig

Klinikk: Vitalia Tannklinikk AS Skrevet

Virker svært kompetent. Hadde litt å rydde opp i, så det ble noen lange økter i stolen, men det kom nok også av nøye og samvittighetsfullt arbeide. Og resultatet ble meget bra. Skånsom behandling i forhold til andre mer brutale tannleger jeg har vært borte i :-) Svært imøtekommende og service-innstilt forværelse på denne klinikken (Vitalia) - fikk hurtig hjelp da jeg trengte det, selv om jeg aldri hadde vært der før. Jeg er lite opplyst når det gjelder tannlegepriser, men sikkert ikke blant de billigste, for lokaler på Sandivika Storsenter koster vel flesk antagelig.... (Tannlegebehandling er generelt dyrt i Norge, så det kan uansett ikke bli mer enn 3 stjerner på "valuta for pengene"...)

Anbefaler både klinikken og vedkommende tannlege!