Dental Norge AS

Dental Norge AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Dental Norge AS

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Markus Skjerve Skrevet

Altså hallo. Han er bare helt fantastisk. Så empatisk, forklarer alt underveis og er bare så god. Jeg har en litt komplisert greie pågående og har vært innom de en 4-5 ganger de siste to ukene og de alle er utrolig dyktige og forståelsesfulle men Markus er et helt nytt nivå igjen. Føler han genuint bryr seg om å få hjulpet meg med dette og gjør det han kan for meg. Mye lettere å dra til tannlegen når man vet man kommer til å bli godt passa på. Kommer til å dra til Markus til han går av med pensjon om en 35-års tid og anbefaler han til alle venner og familie. Virkelig helt unik fyr! Tusen takk for all hjelp M! 🙏🏼

Meget dyktig og vennlig tannlege.

Tannlege: Hassan Tariq Skrevet

Har i mitt vel 70 årige liv fått behandling av en rekke tannleger. Erfaringer har vært noe forskjellige. Har fått behandling av Dr. Tariq nå i gjennom flere år, spesielt med innsetting av implantat. Han er en av de mest vennlige og omsorgsfulle jeg har fått behandling av. Han oppleves å inneha en meget høy faglig dyktighet og er nøyaktig og ærlig i arbeidet. Jeg gir han mine beste anbefalinger.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Hassan Tariq Skrevet

Helt fantastisk behandling av min venninne. I dag skulle denne tannlegen hatt diplom for å være et fantastisk medmenneske

Den beste tannlegen jeg har vært borti

Tannlege: Hassan Tariq Skrevet

Jeg har ekstremt tannlegeskrekk og måtte operere ut en visdomstann.
Dr Hassan Tariq var trygg,rolig, forklarte alt som skulle skje. Tok pauser når jeg trengte det.
Det var ingen smerter , heller ikke dagen etter.
Vil aboultt anbefale han!

Jeg var også hos en annen tannlege der dagen før for å borre noen hull, også i en tann en annen tannlege hadde sagt vi måtte trekke.
Her følte jeg meg også trygg og ivaretatt, ingen smerter og ble møtt med forståelse !
Flott ung kvinnelig tannlege som jeg gjerne går til årlig! Følte meg så trygg.

Jeg sparte også over 20 000kr på å gå til Dental Norge , men jeg hadde lett betalt di 20 000 kontra å gå til den første tannlegen jeg var hos på coluseum tannlege.

Etter min vurdering en meget dyktig tannlege.

Tannlege: Hassan Tariq Skrevet

Fjernet en rot fra en ødelagt tann. Nesten smertefritt både under operasjonen og i ettertid. Kan anbefale både tannlegen og klinikken på det beste.