Hassan Tariq

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2015)

Dental Norge AS Telefonnummer38 69 99 9338 69 99 ...
Marviksveien 1 4631 Kristiansand S
Tannlegen Lillesand Telefonnummer918 61 046918 61 0 ...
Senterveien 30, Lillesand Senter 4790 Lillesand
Hassan Tariq er tannlege i Kristiansand, Sandnes, Molde og Lillesand

Siste vurderinger av Hassan Tariq

Meget dyktig og vennlig tannlege.

Klinikk: Dental Norge AS Skrevet

Har i mitt vel 70 årige liv fått behandling av en rekke tannleger. Erfaringer har vært noe forskjellige. Har fått behandling av Dr. Tariq nå i gjennom flere år, spesielt med innsetting av implantat. Han er en av de mest vennlige og omsorgsfulle jeg har fått behandling av. Han oppleves å inneha en meget høy faglig dyktighet og er nøyaktig og ærlig i arbeidet. Jeg gir han mine beste anbefalinger.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dental Norge AS Skrevet

Helt fantastisk behandling av min venninne. I dag skulle denne tannlegen hatt diplom for å være et fantastisk medmenneske

Den beste tannlegen jeg har vært borti

Klinikk: Dental Norge AS Skrevet

Jeg har ekstremt tannlegeskrekk og måtte operere ut en visdomstann.
Dr Hassan Tariq var trygg,rolig, forklarte alt som skulle skje. Tok pauser når jeg trengte det.
Det var ingen smerter , heller ikke dagen etter.
Vil aboultt anbefale han!

Jeg var også hos en annen tannlege der dagen før for å borre noen hull, også i en tann en annen tannlege hadde sagt vi måtte trekke.
Her følte jeg meg også trygg og ivaretatt, ingen smerter og ble møtt med forståelse !
Flott ung kvinnelig tannlege som jeg gjerne går til årlig! Følte meg så trygg.

Jeg sparte også over 20 000kr på å gå til Dental Norge , men jeg hadde lett betalt di 20 000 kontra å gå til den første tannlegen jeg var hos på coluseum tannlege.

Etter min vurdering en meget dyktig tannlege.

Klinikk: Dental Norge AS Skrevet

Fjernet en rot fra en ødelagt tann. Nesten smertefritt både under operasjonen og i ettertid. Kan anbefale både tannlegen og klinikken på det beste.

Wow! Kjempeflink! 😊

Klinikk: Tannlege Hassan Tariq Skrevet

En flott opplevelse å gå til denne tannlegen! Tålmodig, snill & flink - og alltid med ett smil om munnen. Spesielt om man har tannlege skrekk, er han flott å gå til, flittig men varsom. Hipp, hipp!