Mortensrud Medisinske Senter

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Mortensrud Medisinske Senter

En lege som ikke har tid til deg

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Anna er hyggelig om omgjengelig som person, og hun er flink når du først får møtt henne. Men det hjelper lite når hun ikke er tilgjengelig, skylder på fastlegekrise og bruker flere dager på å svare på ting som haster.

Vil fraråde å velge Anna som fastlege, da hun har en lang liste med pasienter - men som hun uansett ikke får prioritere. Det er også ustabile telefontider og uhøflige telefonvakter, som ikke gjør situasjonen noe bedre.

Dyktig,vennlig og effektiv

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Utrolig fornøyd med dr. Pham. Dyktig profesjonelt, men også en god støtte rent medmenneskelig. Ser pasienten og tar seg tid. Er rask, effektiv og følger opp.

Beste og mest jordnære fastlegen

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Praba er den beste fastlegen jeg har hatt i mitt liv. Veldig forståelsesfull, har veldig god kommunikasjonsevner, veldig god til å lytte til pasienter og følger opp på en veldig god måte. Veldig kunnskapsrik lege som har evnen til å se hvert enkelt menneske bak symptomene.. Både jeg og mine barn har hatt Praba som fastlege i noen år nå og vi er kjempe fornøyd. Han svarer alltid raskt på meldinger som sendes via helsenorge.no, og det er heller ikke lang venting for å få timer. Anbefaler Praba som fastlege på det sterkeste!!!

Beste fastlegen

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Han har vært vår familiefastlege i over 8 år. Han er varm, forståelsesfull, tar folk på alvor og har tid til å lytte. Han har vært en god støtte gjennom vanskelig perioder i livet og bryr seg virkelig. For en mann!

Overlegen og arrogant

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Har hatt perapakaran som fast lege i mange år, men de siste årene har jeg mista mer og mer tillit, nå som vi har vært inne i pandemien i over 1års tid har jeg hatt trengt en lege jeg kan stole på det er ikke han. Han har vært familie legen vår lenge, men nå fått beskjed om at jeg må ta meg sammen. Selv sliter jeg psykisk da har jeg fått beskjed gå hjem ta deg en valium og bli hjemme. Jeg har også spurt om det har vært mulig og få hjelp (rehabilitering), noe som han ikke kunne fikse. Det virker som han har fått for mange pasienter og ikke tid til noe oppfølgings program lenger. Itillegg for Han fremstår som en overlegen og arrogant lege i midt syn nå til dags.