Perapakaran Arulanandam

Autorisasjon (2008)

Perapakaran Arulanandam er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Fantastisk Lege

Kjempe dyktig lege med mye kunnskap. Du får riktig oppfølging og hjelp. Veldig blid og hyggelig til enhver tid. Anbefales

Dårlig behandlet både fra sekretær og legen g begge snakker sin morsom språk thai eller Filippinene

Første og siste time
dårlig behandling null respekt om du har med deg barn eller ikke tar ikke hensyn til patient plus sekretær og legen veksler dialoger på thai språk. Ikke anbefaler

En veldig dårlig, uforskammet lege

legen var ganske frekk mot meg, han var ikke til hjelp, prøvde ikke å høre på meg, har ikke gode kunnskap, han skiftet og mobbet meg og mente at jeg ha psykiske problemer. i følge deres tilbakemeldinger og vurderinger fikk jeg høy forventninger av legen, men jeg ble sjokkert av første skritt i rommet. han er uprofesjonelt og respektløs. jeg har byttet han med engang.

kan ikke ha en bedre fastlege

en lege med stort og varmt hjerte. viser empati og omsorg han gir rett og slett den følelsen at du er trygg hos han. møter pasienten med et smil og ser at du trenger hjelp.Det er ikke alltid lett å finne ord på problemet eller beskrive det du sliter med.
En utrolig flink lege...

Dette er en svært dyktig lege

Jeg hadde dr. praba som fastlege i 3 år mens vi bodde i bydel søndre nordstrand. Pga flytting har jeg vært nødt til å bytte fastlege med tungt hjerte- han skulle jeg gjerne hatt med meg livet ut! Jeg er sykepleier og kunne ikke vært mer fornøyd med hans egenskap i å se mennesket, være profesjonell og tilrettelegge. Fikk helt bakoversveis når han ringte en ettermiddag for å kun høre hvordan det gikk- det krever mye av en fastlege i dag! En annen viktig ting er at selve kontoret har mye utstyr for å kunne gjøre en del enkle vurderinger der og da, så du slipper å dra andre steder for å ta f.eks ultralyd, enkle blodprøveanalyser. Sekretærene som jobber der har vært veldig hyggelige. At det noen ganger kan være vanskelig å bestille time, komme igjennom på tlf etc er felles for ALLE fastlegekontorer og dette skal ikke være legen sin feil. Anbefaler praba, legen med eksotisk utseende og Bodødialekt på det sterkeste! Lykke til videre!