Perapakaran Arulanandam

Autorisasjon (2008)

Perapakaran Arulanandam er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Trygg og kunnskapsrik lege

Praba er veldig flink på kommunikasjon, bruker god tid på pasientene og setter seg godt inn i probelemene. Veldig flink til å følge opp pasientene sine. Anbefaler han på det sterkeste og må si han er en absolutt dyktig lege.

fantastisk lege.føler du blir hørt.lyttet til.jordnær og menneskelig .alltid føler seg varm og velkommen når en praba

en fantastisk og god lege ,som virkelig tar deg på alvor og følger deg opp.en føler seg betrygget hos han.møter alltid med ett smil.godeste legen jeg har hatt i mitt liv.aldri følt meg mer trygg,,

Fantastisk Lege

Kjempe dyktig lege med mye kunnskap. Du får riktig oppfølging og hjelp. Veldig blid og hyggelig til enhver tid. Anbefales

En veldig dårlig, uforskammet lege

legen var ganske frekk mot meg, han var ikke til hjelp, prøvde ikke å høre på meg, har ikke gode kunnskap, han skiftet og mobbet meg og mente at jeg ha psykiske problemer. i følge deres tilbakemeldinger og vurderinger fikk jeg høy forventninger av legen, men jeg ble sjokkert av første skritt i rommet. han er uprofesjonelt og respektløs. jeg har byttet han med engang.

kan ikke ha en bedre fastlege

en lege med stort og varmt hjerte. viser empati og omsorg han gir rett og slett den følelsen at du er trygg hos han. møter pasienten med et smil og ser at du trenger hjelp.Det er ikke alltid lett å finne ord på problemet eller beskrive det du sliter med.
En utrolig flink lege...