Perapakaran Arulanandam

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo
Perapakaran Arulanandam er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Veldig tilfreds.

Skriver aldri på slik. men en venn av meg var inne for og sjekke sin nye lege. Og da fikk jeg lyst til dele litt om min lege.
Hadde han enda hatt plass på listen sin, hadde kompisen min kommet hit også. Uten tvil.

Er blitt glad i Praba. Den legen har gjort så mye for meg. At jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket han. Jeg har en sjelden diagnose, som han fant ut av. Heldigvis for meg gikk dette fort, og han ordnet så jeg fikk komme på radiumhospitalet og fikk videre behandling der.
Dette har gitt meg en helt annen livskvalitet. Anbefaler denne legen varmt. Jeg får alltid veldig god oppfølging, og alltid et vennlig råd/ord.

Sykepleierene der møter en alltid med et smil, og jeg som i tillegg er veldig redd for nåler. Blir møtt med respekt og omtanke de gangene jeg må gi blodprøve.

Skulle jeg nevne noe konstruktiv kritikk, må det være lokalene. Synes kanskje de skulle vært litt større.

Fantastisk og kjempeflink lege.

Da mitt barn vart 5 måneder , han vart veldig syk. Legevakt sendet oss hjem flere ganger. Bare dr. Praba har førstårt vha er med han, og sendet direkt på Ullevål.

Nå alt er bra.

Legen er flink vis man får time.

Ungene har vært syke i over en uke har prøvd å få time hos legen noe som viser seg å være helt umulig. Kanskje på tide å skaffe seg flere leger ? Ved legekontoret.

Imøtekommende, flott, lyttende og interessert

Har hatt han som fastlege i litt over 1 år. Veldig hyggelig, viser respekt, lytter og viser god forståelse. Måtte desverre bytte med tungt hjerte da jeg flyttet til et annet fylke!

Jeg synes denne legen er kjempeflink.

Jeg har hatt legen i mange år. Han er en person som virkelig bryr seg. Han er flink med å skaffe rask time hos spesialist når dette er ønskelig. Denne legen er noe av det beste.