Perapakaran Arulanandam

Tlf: 21 63 16 16 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Perapakaran Arulanandam er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Veldig tilfreds.

Skriver aldri på slik. men en venn av meg var inne for og sjekke sin nye lege. Og da fikk jeg lyst til dele litt om min lege.
Hadde han enda hatt plass på listen sin, hadde kompisen min kommet hit også. Uten tvil.

Er blitt glad i Praba. Den legen har gjort så mye for meg. At jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket han. Jeg har en sjelden diagnose, som han fant ut av. Heldigvis for meg gikk dette fort, og han ordnet så jeg fikk komme på radiumhospitalet og fikk videre behandling der.
Dette har gitt meg en helt annen livskvalitet. Anbefaler denne legen varmt. Jeg får alltid veldig god oppfølging, og alltid et vennlig råd/ord.

Sykepleierene der møter en alltid med et smil, og jeg som i tillegg er veldig redd for nåler. Blir møtt med respekt og omtanke de gangene jeg må gi blodprøve.

Skulle jeg nevne noe konstruktiv kritikk, må det være lokalene. Synes kanskje de skulle vært litt større.

Fantastisk og kjempeflink lege.

Da mitt barn vart 5 måneder , han vart veldig syk. Legevakt sendet oss hjem flere ganger. Bare dr. Praba har førstårt vha er med han, og sendet direkt på Ullevål.

Nå alt er bra.

Legen er flink vis man får time.

Ungene har vært syke i over en uke har prøvd å få time hos legen noe som viser seg å være helt umulig. Kanskje på tide å skaffe seg flere leger ? Ved legekontoret.

Imøtekommende, flott, lyttende og interessert

Har hatt han som fastlege i litt over 1 år. Veldig hyggelig, viser respekt, lytter og viser god forståelse. Måtte desverre bytte med tungt hjerte da jeg flyttet til et annet fylke!

Jeg synes denne legen er kjempeflink.

Jeg har hatt legen i mange år. Han er en person som virkelig bryr seg. Han er flink med å skaffe rask time hos spesialist når dette er ønskelig. Denne legen er noe av det beste.

En ok lege, men ikke en som er der når du trenger han mest

Han er en helt grei lege, men svarer sjeldent på email, og sjeldent ringer tilbake når kontoret sier ifra. Det var blitt gjort mistanke om Hiatal Hernia i utlandet, og sa jeg måtte gjøre gastroskopi så fort som mulig. Med ønske å gjøre det hjemme i Norge, så kontaktet Praba angående dette, men fikk ikke noe svar. Kontoret sa de skulle ringe tilbake, men det skjedde aldri.

En lege som er slik leger bør være

En lege som tar seg tid til å lytte til pasienten og gjør en grundig jobb.
En lege som vet når spesialhelsetjenesten må kobles inn, og tar seg av sine pasienter på best mulig måte.

Legen som gjør hver skattekrone verdt å betale

Mamma har epilepsi og jeg pleier en gang i blant å bli med henne til Praba. Inntrykket jeg har fått er at ikke bare han er en fagdyktig, sympatisk, snill og hjelpsom lege, men han er også opptatt av at du som pasient er viten om dine rettigheter i helsevesenet og på din arbeidsplass, og han gjør det han kan for at du skal utnytte disse rettighetene. I tillegg er han en troverdig og ydmyk person som, i motsetning til en del andre leger, aldri viser arroganse.

Imponert!

Jeg har selv høgskoleutdanning og jobber i helsevesenet. Jeg har tidligere byttet ut flere fastleger på grunn av svært manglende empati og evne til kommunikasjon. Uttalelser som "blodprøvene er bra, og da skal du også føle deg bra" er ikke godt nok for meg. Jeg går absolutt ikke til lege for moroskyld. Mitt mål er å føle meg såpass bra at jeg kan ha et godt liv og jobbe fulltid. At blodprøvene er bra er dessverre ikke godt nok for meg.

Dette gjelder absolutt ikke denne legen. Jeg har vært hos dr. Praba tre ganger hittil i år. Han fremstår som svært empatisk, er god til å lytte, kommer med gode råd, og henviser videre til spesialist ved behov. Han godtar også når jeg sier at jeg ikke ønsker henvisning videre, hvis han mener det er forsvarlig.

Jeg var hos han senest i dag og fikk fjernet tre føflekker på ryggen. Jeg har enda ikke sett på hva som ble gjort, men det virket som om han gjorde en god og grundig jobb. Han kom med gode råd vedr. sårtilheling som jeg ikke har hørt tidligere - selv ikke hos hudlege. Han ønsker også å følge opp videre for å se hvordan sårene gror. Bra!

Denne legen virker svært troverdig, empatisk, oppdatert på sitt fag, han lytter og kommuniserer på en god måte. Jeg synes det er forholdsvis greit å komme igjennom på telefon, får raskt (overraskende fort, i forhold til hva jeg er vant til fra tidligere) time, og det har ikke vært store forsinkelser.

Kommer ikke til å bytte ut denne legen med det første. Veldig fornøyd så langt!

fantastisk flink og ærfaren lege!

føler meg alltid i godt vare på! har tid og lytter og hjelper alt han kan! snar med å sende deg til spesialist om det er nødvendig,eventuelt sykehus! har god greie på veldig mye! oppdatert!!! er veldig glad for at jeg har en fastlege som er der for meg! vil aldri bytte han ut :)

Beste lege

Jeg byttet til denne legen for noen måned siden og må si at jeg er veldig fornøyd. Han lytter og er forståelsesfull :-)

Fantastisk lege med både hjerte og hjerne tilstede!

Først og fremst må jeg innrømme at jeg ikke har lykkes med mine tidligere leger, da mine forventninger er relativt store og kravene på sin rette plass.

Etter er del styr og mas fra alle kanter, ble jeg anbefalt på det sterkeste å prøve Dr. Praba, når alle mine håp var borte, og med hånda på hjerte, må jeg si at jeg aldri har møtt en så utrolig dyktig, kunnskapsrik og flott lege, hvor absolutt alle de profesjonelle elementene er på plass, slik vi faktisk forventer i dag.

Dr. Praba viser et stort interesse for jobben og et enormt engasjement for pasienten. Som pasient føler du deg godt ivaretatt, og Praba gir seg ikke før han har nådd målet. Praba jobber med både hjerte og hjerne tilstede, og inkluderer deg som pasient. Hittil har jeg aldri opplevd å dra hjem fra en legetime uten et smil om munnen.

Kan bli bedre

Dr. Praba er flink så lenge du ikke har kroniske smerter eller en vanskelig sykdom. Kan engasjere seg mer og bry seg mer om pasienten. Følger ikke opp med NAV.

meget fornøyd

jeg kjører fra helt motsatt side av byen for å møte praba
han er rask, hjelpsom å meget grei å prate med.
jeg kunne ikke ønsket en bedre lege
han har interesse for hva han driver med å kunnskapen er meget god

Beste fastlegen!

Jeg reiser gjennom halve byen for å dra til Praba. I mange år så har jeg slitt med å finne en bra fastlege som følger opp. Jeg ble anbefalt Praba av en venn, og jeg er så glad for å gå til han! Han er veldig flink og tar seg god tid. For en gangs skyld drar jeg faktisk til legen når jeg trenger det:) Anbefaler Praba til alle som er på jakt etter en flink fastlege!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Praba er blid, snill og dyktig.
Han lytter alltid til det du har å si i motsetning til alle andre fastleger jeg har vært borti som bare bagatelliserer det du har å komme med. Nylig merket jeg at noe ikke var som det skal, Praba tok dette seriøst og på kort tid fant vi ut at jeg hadde testikkelkreft. Takket være at han tok dette så seriøst som det han gjorde, ringte rundt, styret og ordnet fant vi ut av dette veldig raskt, og jeg ble operert enda raskere. Samme var tilfelle da jeg måtte ha en annen operasjon for et år siden. Jeg er så glad for å ha funnet Praba som fastlege, han tar seg alltid god tid hver gang jeg kommer, og han har en veldig god medisinsk forståelse! Takk for at det finnes leger som han:)

Toppen av kransekaka

Han er fantastisk. Første legen jeg hat som faktisk vil hjelpe!

Jeg bytter aldri vekk denne legen!.

Umulig og fullrose Praba!.
Denne legen er unik!: viser stor omsorg, forståelse. Lytter til en, og virkelig bryr seg. Følger opp behandlingen tett, og har et genuint ønske om og hjelpe.

Aldri opplevd noe stress eller mas, eller uttrykk for dårlig tid. Tvert imot, man blir møtt med et smil og en utstrakt hånd, en lege som ser på en når en snakker med en. Og som er ærlig. Han kan være direkte, men alltid utrolig ryddig og profesjonell.
Har et sterkt inntrykk av at han er utrolig faglig dyktig, han har alltid svar på mine sp.mål. Og gir gode råd.

Jeg har hatt Praba i flere år nå, og kommer ALDRI til og bytte. De få gangene jeg blir syk, vet jeg at jeg er trygg når jeg drar til denne legen!!

Bra lege

Dr PArun er en bra lege. God kommunikasjonsevne og talmodig.

Hans kontor/sykeplier er dårlig. Altid hadde problem med timebestilling.

Fantastisk

Praba er den beste legen. Han lytter. er faglig dyktig, og effektiv- Itillegg følger han opp sine pasienter. Hans tilgjengelighet er meget god.