Perapakaran Arulanandam

Mortensrud Medisinske Senter
Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo
Perapakaran Arulanandam er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Fantastisk og kjempeflink lege.

Da mitt barn vart 5 måneder , han vart veldig syk. Legevakt sendet oss hjem flere ganger. Bare dr. Praba har førstårt vha er med han, og sendet direkt på Ullevål.

Nå alt er bra.

Legen er flink vis man får time.

Ungene har vært syke i over en uke har prøvd å få time hos legen noe som viser seg å være helt umulig. Kanskje på tide å skaffe seg flere leger ? Ved legekontoret.

Imøtekommende, flott, lyttende og interessert

Har hatt han som fastlege i litt over 1 år. Veldig hyggelig, viser respekt, lytter og viser god forståelse. Måtte desverre bytte med tungt hjerte da jeg flyttet til et annet fylke!

Jeg synes denne legen er kjempeflink.

Jeg har hatt legen i mange år. Han er en person som virkelig bryr seg. Han er flink med å skaffe rask time hos spesialist når dette er ønskelig. Denne legen er noe av det beste.

En ok lege, men ikke en som er der når du trenger han mest

Han er en helt grei lege, men svarer sjeldent på email, og sjeldent ringer tilbake når kontoret sier ifra. Det var blitt gjort mistanke om Hiatal Hernia i utlandet, og sa jeg måtte gjøre gastroskopi så fort som mulig. Med ønske å gjøre det hjemme i Norge, så kontaktet Praba angående dette, men fikk ikke noe svar. Kontoret sa de skulle ringe tilbake, men det skjedde aldri.