Perapakaran Arulanandam

Mortensrud Medisinske Senter AS

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo
Perapakaran Arulanandam er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Imøtekommende, flott, lyttende og interessert

Har hatt han som fastlege i litt over 1 år. Veldig hyggelig, viser respekt, lytter og viser god forståelse. Måtte desverre bytte med tungt hjerte da jeg flyttet til et annet fylke!

Jeg synes denne legen er kjempeflink.

Jeg har hatt legen i mange år. Han er en person som virkelig bryr seg. Han er flink med å skaffe rask time hos spesialist når dette er ønskelig. Denne legen er noe av det beste.

En ok lege, men ikke en som er der når du trenger han mest

Han er en helt grei lege, men svarer sjeldent på email, og sjeldent ringer tilbake når kontoret sier ifra. Det var blitt gjort mistanke om Hiatal Hernia i utlandet, og sa jeg måtte gjøre gastroskopi så fort som mulig. Med ønske å gjøre det hjemme i Norge, så kontaktet Praba angående dette, men fikk ikke noe svar. Kontoret sa de skulle ringe tilbake, men det skjedde aldri.

En lege som er slik leger bør være

En lege som tar seg tid til å lytte til pasienten og gjør en grundig jobb.
En lege som vet når spesialhelsetjenesten må kobles inn, og tar seg av sine pasienter på best mulig måte.

Legen som gjør hver skattekrone verdt å betale

Mamma har epilepsi og jeg pleier en gang i blant å bli med henne til Praba. Inntrykket jeg har fått er at ikke bare han er en fagdyktig, sympatisk, snill og hjelpsom lege, men han er også opptatt av at du som pasient er viten om dine rettigheter i helsevesenet og på din arbeidsplass, og han gjør det han kan for at du skal utnytte disse rettighetene. I tillegg er han en troverdig og ydmyk person som, i motsetning til en del andre leger, aldri viser arroganse.