Perapakaran Arulanandam

Autorisasjon (2008)

0 av 2000

Perapakaran Arulanandam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Perapakaran Arulanandam

Beste og mest jordnære fastlegen

Praba er den beste fastlegen jeg har hatt i mitt liv. Veldig forståelsesfull, har veldig god kommunikasjonsevner, veldig god til å lytte til pasienter og følger opp på en veldig god måte. Veldig kunnskapsrik lege som har evnen til å se hvert enkelt menneske bak symptomene.. Både jeg og mine barn har hatt Praba som fastlege i noen år nå og vi er kjempe fornøyd. Han svarer alltid raskt på meldinger som sendes via helsenorge.no, og det er heller ikke lang venting for å få timer. Anbefaler Praba som fastlege på det sterkeste!!!

Beste fastlegen

Han har vært vår familiefastlege i over 8 år. Han er varm, forståelsesfull, tar folk på alvor og har tid til å lytte. Han har vært en god støtte gjennom vanskelig perioder i livet og bryr seg virkelig. For en mann!

Overlegen og arrogant

Har hatt perapakaran som fast lege i mange år, men de siste årene har jeg mista mer og mer tillit, nå som vi har vært inne i pandemien i over 1års tid har jeg hatt trengt en lege jeg kan stole på det er ikke han. Han har vært familie legen vår lenge, men nå fått beskjed om at jeg må ta meg sammen. Selv sliter jeg psykisk da har jeg fått beskjed gå hjem ta deg en valium og bli hjemme. Jeg har også spurt om det har vært mulig og få hjelp (rehabilitering), noe som han ikke kunne fikse. Det virker som han har fått for mange pasienter og ikke tid til noe oppfølgings program lenger. Itillegg for Han fremstår som en overlegen og arrogant lege i midt syn nå til dags.

Ovenfra og ned-holdning

Har opplevd Perapakaran som lite forståelsesfull hva gjelder psykisk sykdom. Han har slurvet med oppfølging og dessverre ikke klart å være en god advokat for meg som pasient. Dette i en tid da jeg har hatt behov for somatisk oppfølging. Perapakaran har for meg fremstått som arrogant. Han har blant annet kommet med noen spesielle bemerkninger, som at "dersom du hadde hatt en hvilken som helst annen fastlege enn meg hadde de gitt deg opp for lengst"... På tide å skjerpe seg her og tenke gjennom hvorfor du har valgt dette yrket. Stå på for pasientene dine. Lykke til (y).

Kunnskapsrik og definitivt trygg fastlege

Praba er en fantastisk fastlege, følger godt opp og lytter godt til deg. Er flink til å henvise og undersøke deg skikkelig. Stoler 100% på han! Bruker han som vår familie fastlege og stor fornøyd! Han bruker god tid på deg. Anbefaler han på det sterkeste.