Anna Phinga Pham

Tlf: 21 63 16 16 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anna Phinga Pham er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

Dyktig og hyggelig

Anna er dyktig og hyggelig, og du føler hun tar deg på alvor uansett hva det gjelder. Anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Endelig har jeg funnet en fastlege jeg er fornøyd med, og kommer aldri til å bytte igjen! Anne Pham er veldig flink og profesjonell, har et hyggelig og omgjengelig vesen, er lett å snakke med og får deg til å føle deg vel tilpass, lytter til deg, og har medfølelse. Hun tar det du sier på alvor, og er veldig flink til å følge opp og finne løsninger, gir seg ikke der andre leger bare har sagt at "det ikke finnes noen behandlig". Veldig hjelpsom. Anbefales på det sterkeste!

Svært fornøyd.

Svært hyggelig og profesjonell lege. Har stor forståelse og viser et tydelig engasjement i pasientens situasjon. Føler meg svært godt ivaretatt hos denne legen.

Rett å slet uforskammet

Henne har ikke evnen til å vare lege i tillegg henne er veldi dårlig i språk snakker så dårlig at man kan lett misfårstå.
Pasient vurdering er null koma niks.
U hyggelig mot pasientenesine.
Stedet har dårlig hygiene .
Resepsjon er så u organisert veldig amatør
Har ikke erfaring.
Blodprøve dama med privat klar uten hansker.

Endelig er Anna tilbake fra permisjon!

Anna er god på å lytte er forståelsesfull og har god innsikt i problemene. Finner gode løsninger og følger opp pasienten.
Sålangt er jeg veldig fornøyd!
Muligheten til nettbooking av timene er også ett stort pluss for legekontoret, er ikke alltid like gøy å prate med de i skranken.

Utrolig dyktig. Beste fastlegen!

Har hatt Anna Pham som fastlege en stund nå. Hun er dyktig lege som lytter og husker det meste. Anbefaler alle å ta en tur innom og oppleve det hyggelige vesenet hun er. :)

Anbefales ikke!

Uhøflige og uerfarene, både legen selv og hennes ansatte. De tror de er mye bedre enn andre, selv om det ofte er pasienten selv som må finne frem løsningen på hva slags medisin den trenger, eller hva den må gjøre for å oppnå tilfriskning.
Ikke eier hun, og ansatte, ydmykhet heller, klager du på dem, skylder de på deg, eller på å være overarbeidet. Har aldri fått en unnskyldning fra dem noensinne, ikke engang da de satt sprøyten feil slik at blodet begynte å fosse ut. Etter å ha være nødt for å ta blodprøver regelmessig, i tyve år, må jeg si jeg aldri har opplevd lignende. Direkte uforsvarlig. Og ganske absurd da at de mangler evnen til å si "jeg beklager".
Anbefales virkelig ikke!

Ikke fornøyd

Jeg er ikke særlig fornøyd med Anna som fastlege. Føler hun ikke har nok kunnskap da hun ofte bruker pc for å finne informasjon. Ble heller ikke informert om forskjellige medisiner som kan tas og hva slags bivirkninger de har. Dette synes jeg er superviktig da medisinen ikke må gå utover dagliglivet. Hun er veldig hyggelig men jeg ønsker mer enn bare en hyggelig samtale. Tilbakemeldinger på blodprøver som ble tatt var utrolig dårlig beskrevet og fikk heller ikke tilbakemelding før 2-3 uker senere, etter at jeg måtte ha purret om dette to ganger (fikk beskjed om at jeg skulle få svar på blodprøvene fra 5-6 dager).
Fikk svar på sms noe som var veldig bra, men det var veeeldig dårlig forklart. Måtte google meg frem til hva hun kanskje "mente".

Dyktig Lege med stor medisinskkunnskap

Bra Lege.
Dyktig lege meget konkret når det gjelder sykdom, plager og problemer man har.
Starter raskt behandlingen og følger opp tett.

anbefaler sterkt!

Fantastisk dame!

Anna Hjelper deg på alle måter, får deg til å se igjennom hva som er viktig, avdekker ting du ikke selv tenker på! Kan ikke så noe mer enn FANTASTISK menneske!

Det viktigste er ikke å skrive ut sykemld, men å få tilpasset så en kan jobbe uansett!

Savner Anna!

Er ikke så gammel av meg, men Anna er den beste legen jeg har hatt hittil. Alltid likt å gå til henne uansett problemer, hun lytter og er profesjonell samtidig som hun er morsom og får deg til å bli komfortabel. Dessverre tok hun sykehusår og min kjære lege ble ertsattet av en (mye) mindre hyggelig en så jeg ble nødt til å bytte lege!

Den hyggeligste lgen jeg har hatt og jeg er snart 60

Dette er en meget god lege. Hun er hyggelig, hjelpsom, hun lytter, hun hjelper pasienten i krisesituasjoner og ikke minst hun er meget profesjonell. Selv om hun er forsinket lar hun meg komme med mine problemer og gjør de undersøkelser som er nødvendige og viktige, uavhengig av om venterommet er fullt. Når jeg er inne hos legen da er det meg hun er fokusert på.

Dyktig og omgjengelig

Anna er den hyggeligste fastlegen jeg har hatt på lenge. Hun får meg til å tro på at hun bryr seg om meg og mitt beste og har tid til å lytte selv på dager hvor venterommet er fullt og hun stepper inn for syke kolleger. Hun er profesjonell og dyktig i jobben sin samtidig som hun har et personlig preg. Fikk for eksempel gratulasjonsmelding via sms da jeg fødte en liten jente.