Anna Phinga Pham

Autorisasjon (2008)

Anna Phinga Pham er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

Verdens BESTE fastlege!

Anna,ingen over,ingen ved siden!Hun er usedvanlig dyktig!Hun lytter,gjør absolutt alt hun mener er nødvendig av undersøkelser!Hun er ubeskrivelig varm,snill,god ,raus og blid!Herlig rar,og veldig pratsom!Hun er uvurderlig,og det beste mennesker jeg noensinne har vært borti!Om jeg hadde flyttet 100 mil bort,vil jeg fortsette å gå hos henne!!!Jeg har ikke nok superlativer for denne legen!Jeg blåser i at hun er forsinket,fordi hun behandler alle like bra,inkludert meg:)Jeg anbefaler Anna på det varmeste!

Får meg til å føle meg forstått

Anna Pham får meg til å føle meg hørt og forstått. Hun tar meg alltid på alvor og har tid til å lytte.

Imøtekommende, profesjonell med sans for humor

Dr Anna Pham er ikke min fastlege, jeg går til henne bare for gynekologiske undersøkelser. Hun er veldig hensynsfull og lett å forholde seg til. Effektiv uten å gi inntrykk av at hun har dårlig tid. Hun gir en god og fullverdig behandling uten å kaste bort tiden, samtidig som hun spøker litt innimellom, hun er så livlig. Hvis jeg skulle si noe negativt så måtte det være at hun har lang ventetid, men det er jo klart at en så god lege er populær. Dessuten er mine undersøkelser kun rutine, så jeg har aldri hatt problemer med å vente. Jeg bestiller time via helsenorge.no, så hva telefontid angår så jeg vet ingenting om telefonkø.

Ikke anbefales ikke anbefales de fleste positiv kommentar er de patient som er fra same land som legen og sin sekretar

Uhøflige og uerfarene, både legen selv og hennes ansatte. De tror de er mye bedre enn andre, klager du på dem, skylder de på deg, Og ganske absurd da at de mangler evnen til å si "jeg beklager". Tar ikke Hensyn til barn plus legen og sekretær snakker sitt morsom språk at jeg forstår ikke hva de snakker om om meg.
Anbefales virkelig ikke!

Hyggelig, trygg og alltid vennlig

Dr. Anna P. Pham er alltid smilende, trygg og hjelpsom. Hun tar jobben hennes meget godt og seriøst. Dr. Pham fortjener en stor stjerne 🌟 og mye applaus. 👏👏👏