Anna Phinga Pham

Mortensrud Medisinske Senter
Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo
Anna Phinga Pham er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

Rett og slett tåpelig og usmakelig!

Denne legen bør du styre unna. Anna er svært ufyselig i sin kommentarer. Kommuniserer rett og slett svært tåpelig. Henviste meg aldri videre til spesialistbehandling. Språket er heller ikke på plass. Hadde henne som fastlege noen år tilbake, er svært glad for å slippe denne udugelige "legen", ble bare enda dårligere etter hver legetime. Personalet er hyggelig!

Dyktig og hyggelig

Anna er dyktig og hyggelig, og du føler hun tar deg på alvor uansett hva det gjelder. Anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Endelig har jeg funnet en fastlege jeg er fornøyd med, og kommer aldri til å bytte igjen! Anne Pham er veldig flink og profesjonell, har et hyggelig og omgjengelig vesen, er lett å snakke med og får deg til å føle deg vel tilpass, lytter til deg, og har medfølelse. Hun tar det du sier på alvor, og er veldig flink til å følge opp og finne løsninger, gir seg ikke der andre leger bare har sagt at "det ikke finnes noen behandlig". Veldig hjelpsom. Anbefales på det sterkeste!

Svært fornøyd.

Svært hyggelig og profesjonell lege. Har stor forståelse og viser et tydelig engasjement i pasientens situasjon. Føler meg svært godt ivaretatt hos denne legen.

Rett å slet uforskammet

Henne har ikke evnen til å vare lege i tillegg henne er veldi dårlig i språk snakker så dårlig at man kan lett misfårstå.
Pasient vurdering er null koma niks.
U hyggelig mot pasientenesine.
Stedet har dårlig hygiene .
Resepsjon er så u organisert veldig amatør
Har ikke erfaring.
Blodprøve dama med privat klar uten hansker.