Anna Phinga Pham

Autorisasjon (2008)

Anna Phinga Pham er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

En lege som ikke har tid til deg

Anna er hyggelig om omgjengelig som person, og hun er flink når du først får møtt henne. Men det hjelper lite når hun ikke er tilgjengelig, skylder på fastlegekrise og bruker flere dager på å svare på ting som haster.

Vil fraråde å velge Anna som fastlege, da hun har en lang liste med pasienter - men som hun uansett ikke får prioritere. Det er også ustabile telefontider og uhøflige telefonvakter, som ikke gjør situasjonen noe bedre.

Dyktig,vennlig og effektiv

Utrolig fornøyd med dr. Pham. Dyktig profesjonelt, men også en god støtte rent medmenneskelig. Ser pasienten og tar seg tid. Er rask, effektiv og følger opp.

Meget imøtekommende og rask med tilbakemelding

Både meg selv og min samboer byttet fastlege for et par år siden og vi søkte oss til Anna Pinga Pham. Fra første stund har hun hatt en hyggelig fremtoning og vært imøtekommende når vi har hatt behov for lege. Hun svarer på henvendelser på en rask og effektiv måte. Vi gir henne de beste anbefalinger.

Verdens BESTE fastlege!

Anna,ingen over,ingen ved siden!Hun er usedvanlig dyktig!Hun lytter,gjør absolutt alt hun mener er nødvendig av undersøkelser!Hun er ubeskrivelig varm,snill,god ,raus og blid!Herlig rar,og veldig pratsom!Hun er uvurderlig,og det beste mennesker jeg noensinne har vært borti!Om jeg hadde flyttet 100 mil bort,vil jeg fortsette å gå hos henne!!!Jeg har ikke nok superlativer for denne legen!Jeg blåser i at hun er forsinket,fordi hun behandler alle like bra,inkludert meg:)Jeg anbefaler Anna på det varmeste!

Får meg til å føle meg forstått

Anna Pham får meg til å føle meg hørt og forstått. Hun tar meg alltid på alvor og har tid til å lytte.