Anna Phinga Pham

Mortensrud Medisinske Senter

2008

Mortensrud Medisinske Senter Telefonnummer21 63 16 1621 63 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo
Anna Phinga Pham er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Phinga Pham

Hyggelig, trygg og alltid vennlig

Dr. Anna P. Pham er alltid smilende, trygg og hjelpsom. Hun tar jobben hennes meget godt og seriøst. Dr. Pham fortjener en stor stjerne 🌟 og mye applaus. 👏👏👏

Verdens beste fastlege!

Anna er en særdeles varm,imøtekommende,raus og dyktig lege med en overlegen omsorg og prfesjonalitet.Hun har en herlig måte å få pasienten til å føle,seg vel på,og titt og ofte runger latteren fra både hun og pasienter.Hun forklarer inngående,henviser til rette instanser,og gir seg ikke!Hun er en lege med hjerte utenpå kroppen,og man føler seg ivaretatt og sett.Anbefales varmt!

Snill

Har hatt denne fastlegen i mange år, og hun er veldig hyggelig og forståelsesfull ellers. Spurte om en legeerklæring, og får alltid beskjed om bekreftelse og når den kan hentes. Fikk det ikke denne gangen og fikk med en faktura hjem. Om det er Annas feil eller hennes kollegaer vet jeg ikke, men hun hadde det siste ordet - fikk da beskjed om at jeg måtte betale, selv om det ikke var min feil.
Veldig fornøyd med at det er nettbooking!

Dyktig og hyggelig

Anna er dyktig og hyggelig, og du føler hun tar deg på alvor uansett hva det gjelder. Anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Endelig har jeg funnet en fastlege jeg er fornøyd med, og kommer aldri til å bytte igjen! Anne Pham er veldig flink og profesjonell, har et hyggelig og omgjengelig vesen, er lett å snakke med og får deg til å føle deg vel tilpass, lytter til deg, og har medfølelse. Hun tar det du sier på alvor, og er veldig flink til å følge opp og finne løsninger, gir seg ikke der andre leger bare har sagt at "det ikke finnes noen behandlig". Veldig hjelpsom. Anbefales på det sterkeste!