Elisabeth Aurstad Riksen AS

Elisabeth Aurstad Riksen AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen AS

Alexzandra mianzina

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

She is kind caring she listens she respect her patients I love her so much and I’ll keep her as my dentist

Fantastisk Tannlege

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Jeg har hatt Alexandra som Tannlege i snart 10 år, og har kun godt å si om henne. Hun er varm, omsorgsfull og kompetent! Anbefales på det sterkeste!

En utrolig flott tannlege og person

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Hun er en så fantastisk dame! Blid, omsorgsfull og du føler at du er den aller viktigste personen for henne der og da. Bryr seg om deg som både pasient og menneske. Dyktig og seriøs. Og hun tilbyr behandling som ikke nødvendigvis er det dyreste alternativet. Følger deg opp. Holder timeavtaler slik at du slipper ventetid før du kommer inn.
Trodde aldri jeg skulle si at jeg ser frem til å treffe tannlegen min. Men det gjør jeg !

Verdens dyktigste tannlege!

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Tannlege Alexandra Miazina er den dyktigste og mest effektive tannlege jeg har møtt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg og min ektefelle lider begge av alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at tidligere tannleger vegrer seg mot å ha oss som pasienter. Tannlege Alexandra Miazina har derimot ønsket oss varmt velkommen, og virkelig tatt godt vare på oss. Tannlege Alexandra Miazina er svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser oss, tar tiden som trengs. Hun tar seg virkelig tid til hver pasient. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Alexandra Miazina som vår tannlege, hun har virkelig forandret livet og smilet vårt!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Alexandra er alltid blid, empatisk og omtenksom. Hun gir god service, har en hyggelig pris og strekker seg langt for å gi en rask time hvis man har behov for det.
Hadde aldri sluttet hos henne hvis det ikke var for at jeg skulle flytte.