Det Blå Huset Legesenter

Johan K Skankesvei 1-3 1430 Ås

Siste vurderinger av Det Blå Huset Legesenter

Stor fornøyd

Lege: May Berit Barli Skrevet

Har hatt litt diverse leger og henne er en av to jeg er veldig fornøyde med..
Lytter, tar tid å undersøke journalen min før neste time og følger veldig godt opp..

OBS! Glemmer!

Lege: May Berit Barli Skrevet

Henvisninger blir liggende! Dr. Barli har flere ganger ikke sendt henvisinger videre til f.eks spesialister eller andre sykehus -selv om det er det som blir sagt på konsultasjonen. Jeg har opplevd å gå å vente på timer hos spesialist i lang tid - helt til jeg til slutt ringer og får beskjed om at de aldr har mottatt henvisning.

Ingen bra lege

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Sørli er uinteressert, tar seg ikke tid og lytter ikke. Gjør seg raskt opp en oppfatning - gjerne om deg som menneske - og slutter deretter raskt å høre på deg. Du får sjelden mer enn ti minutter. Lite interessert i å ha mannlige pasienter. Jeg opplevde at hun nektet å se på en føflekk jeg var redd for kunne være hudkreft, fordi hun hadde det travelt, og jeg ikke hadde sagt fra om dette da jeg bestilte timen. Har vurdert å klage henne inn for Fylkesmannen.

Dårlig service!!!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Er ikke imøtekommende, er avvisende og lite forståelsesfull. Jeg oppsøker andre leger enn Dr.Sørli fremover!!

Effektiv, hyggelig og dreven

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg var innom for en celleprøve hos henne. Hun smilte og pratet og fikk dette til å bli en mye mindre klein affære enn det kunne blitt. Hun var rask og effektiv, og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun svarte godt på alle spørsmål jeg hadde, også de som ikke hadde noe med celleprøven å gjøre. Anbefales.