Det Blå Huset Legesenter

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Det Blå Huset Legesenter

Fornøyd

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hun er fastlegen til mine barn, og jeg er fornøyd med det. Det er greit å få kontakt med legekontoret, og vi har alltid fått time på dagen når vi har ønsket/trengt det. Det er lite/ikke noe ventetid før man skal inn, noe vi setter pris på.
Jeg opplever at hun gjør de undersøkelser som er fornuftig og skriver ut de medisiner som er nødvendig. Har følt oss godt ivaretatt, og synes vi blir møtt med et smil av en hyggelig og forståelsesfull lege.

Tar betalt for alt

Lege: May Berit Barli Skrevet

Prøvd to forskjellige leger på dette legekontoret, men ingen av dem tar problemene mine på alvor. Føler meg til bry som kommer med relativt små problemer sett i den store sammenheng med kreft og krig osv., men meg som enkeltindivid kan plages selv om og ha et ønske om hjelp. I tillegg blir jeg fakturert for hvert minste oppfølgerspørsmål jeg måtte ha etter kortfattede og mangelfulle svar på mine problemer. Derfor mer enn noe annet et for dyrt legekontor for meg. Har måtte betalt mer enn tredobbelt fordi jeg ikke får behandlingen jeg trenger første gangen jeg nevnte det. Anbefales dog ikke for de med god råd heller.

Det positive er app-basert timebestilling etc., men finnes fler legekontorer med samme ordning som er bedre enn dette, dessverre.

Manglende empati

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hun er lite empatisk, tar deg ikke seriøst og tror at smertestillende er et magisk legemiddel som fikser alle sykdommer.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg opplever Dr Unni Britt Velle Sørli som hyggelig og imøtekommende . Hun er lydhør for min historie , rask på tastaturet , og nøye med å få med alle relevante opplysninger vedr mitt sykdomsbilde .
Hun gjør grundige undersøkelser , og kommuniserer underveis hva hun gjør og hvorfor .
Hun er åpen for innspill , og gir konstruktive tilbakemeldinger på dem.
Denne legen er rett dame på rett plass !

Dårlig medmenneske

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hadde en positiv opplevelse de 2 første gangene, men i dag fikk jeg oppleve en som stemmer overens med mange av anmeldelsene jeg har lest. Første gang jeg har gått gråtende ut av et legekontor og absolutt siste gang jeg har vært der!Skulle helst gitt 0, men må gi en stjerne