Det Blå Huset Legesenter

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Det Blå Huset Legesenter

Fraværende

Særs utilgjengelig og litt imøtekommende. STYR UNNA
Hun har lite eller ingen forståelse for sammensatte forløp.

Verste opplevelse noen sinne!

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Denne legen ligger på topp på min liste over verste opplevelser i helsevesenet. Har besøk denne legen tre ganger, og ingen av disse gangene har jeg opplevd å bli hørt, eller tatt på alvor. Ved siste besøk uttrykte jeg min frustrasjon over manglende hjelp. Hun presterte dermed å si at det er hun som er legen og det er hun som vet best. Som pasient opplever jeg manglende evne til å lytte, raske konklusjoner, nedlatende tone, og manglende oppfølging. Styr unna denne legen! Verre har jeg ikke vært borti! Hadde det vært mulig, ville hun fått 0 stjerner.

Tar deg ikke seriøst

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hører ikke på hva du sier, gidder ikke se på problemet ditt,
Gikk derfra uten noen løsning og ikke følt meg hørt på

Trygg og kunnskapsrik 😌

Lege: May Berit Barli Skrevet

Fantastisk, menneskelig.Føler at man blir hørt sett og blir tatt på alvor. Ønsker inderlig å komme tilbake for å bli en av hennes pasienter. Mvh

Fornøyd

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hun er fastlegen til mine barn, og jeg er fornøyd med det. Det er greit å få kontakt med legekontoret, og vi har alltid fått time på dagen når vi har ønsket/trengt det. Det er lite/ikke noe ventetid før man skal inn, noe vi setter pris på.
Jeg opplever at hun gjør de undersøkelser som er fornuftig og skriver ut de medisiner som er nødvendig. Har følt oss godt ivaretatt, og synes vi blir møtt med et smil av en hyggelig og forståelsesfull lege.

Dette er en Pluss-tjeneste.