Det Blå Huset Legesenter

Johan K Skankesvei 1-3 1430 Ås

Siste vurderinger av Det Blå Huset Legesenter

Vennlig og imøtekommende

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg opplevde å bli godt ivaretatt av Sørli. Hun tok seg tid til å høre på meg, stille oppfølgende spørsmål og fikk meg til å føle meg trygg. Kort ventetid og behagelig venteværelse og legekontor.

Middels grei lege.

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Har vært hos henne to ganger for å ta blodprøver angående rutinesjekk av blodverdier pga mitt veganske kosthold. Hun har vært svært nølende for å la meg ta prøvene og virker dessverre negativ og kunnskapsløs om dette kostholdet. Fikk inntrykket av at hun syns dietten er helsemessig uforsvarlig, selv om helsedirektoratet støtter et velplanlagt vegansk kosthold. Byttet fastlege nå, da jeg ikke føler hun passer for meg.

anbefaler ikke..

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Leste meg igjennom tilbakemeldingene og tenkte å ta sjangsen likevell for kunne jo umulig stemme alt det negative som står her.
jeg tokk feil. var hoss henne 2 ganger å allerede byttet jeg lege. Hun setter ikke av tid. uansett om du har oppgitt 2 grunner til hvorfor du er innom, fikk ett tvetydet svar på det ene problemet mitt og spurte. hun svarte : gjør det som står på papiret jeg ga deg. selv om hun sa motsatt. så var morsomme tre apotekturer der jeg ikke fikk resepten som hun skrev hun hadde sendt..
første inntrykket var at hun var overlegen og stresset. hører ikke på deg når du snakker og sender deg ut før du egentlig har fått hjelp. på andre besøk var hun bedre, fikk inntrykk at hun hørte etter men at jeg kun fikk svar på ene tingen fordi hun lå etter og ikke hadde tid til å sjekke prøvesvarene er for dårlig. var inne i knappe 7 min.
hun er spesialist så i tillegg til å ikke ha tid til deg som pasient, betaler du ekstra for ingenting..

Stor fornøyd

Lege: May Berit Barli Skrevet

Har hatt litt diverse leger og henne er en av to jeg er veldig fornøyde med..
Lytter, tar tid å undersøke journalen min før neste time og følger veldig godt opp..

OBS! Glemmer!

Lege: May Berit Barli Skrevet

Henvisninger blir liggende! Dr. Barli har flere ganger ikke sendt henvisinger videre til f.eks spesialister eller andre sykehus -selv om det er det som blir sagt på konsultasjonen. Jeg har opplevd å gå å vente på timer hos spesialist i lang tid - helt til jeg til slutt ringer og får beskjed om at de aldr har mottatt henvisning.