Det Blå Huset Legesenter

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av Det Blå Huset Legesenter

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg opplever Dr Unni Britt Velle Sørli som hyggelig og imøtekommende . Hun er lydhør for min historie , rask på tastaturet , og nøye med å få med alle relevante opplysninger vedr mitt sykdomsbilde .
Hun gjør grundige undersøkelser , og kommuniserer underveis hva hun gjør og hvorfor .
Hun er åpen for innspill , og gir konstruktive tilbakemeldinger på dem.
Denne legen er rett dame på rett plass !

Dårlig medmenneske

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Hadde en positiv opplevelse de 2 første gangene, men i dag fikk jeg oppleve en som stemmer overens med mange av anmeldelsene jeg har lest. Første gang jeg har gått gråtende ut av et legekontor og absolutt siste gang jeg har vært der!Skulle helst gitt 0, men må gi en stjerne

Very good service

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Today is first day meeting Dr. Sørli and she was so welcoming and nice. She pays attention to all the details i gave, she is good at her field and would recommend her to anyone wanting to visit the clinic. Very nice doctor!

Uprofessionel, gjerrig og uempatisk.

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

For all del, ungå denne "legen".
Hun bryr seg om alt annet en deg, dine ord og ditt beste. Hun viser det tydelig. Inviterer deg til konsultasjoner som er unödig for å få penger. Arogant og frekk. Jobber som om hun er på 50-tallet.

Kan jeg gi 0 stjerner?

Anbefales ikke

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Dr. Sørli skuffer på flere områder. En ting er at hun oppleves som kald og uinteressert. Det kan jeg leve med da jeg kun besøker fastlege ca. 1 gang i året. Det som er verre, er at hun nekter å legge til rette for at jeg kan ta influensavaksine. Når jeg spesifiserer at jeg ønsker å ta vaksine hos apotek slik at jeg slipper å ta fri fra jobb pga. begrensede åpningstider på legesenteret, avviser hun denne muligheten blankt og sier at dersom jeg skal sette vaksine på apotek må jeg skaffe resept hos en privat aktør i stedet. Hun er derfor til hinder for økt vaksinasjonsgrad i befolkningen, noe som myndighetene jobber hardt for å forbedre. Hun stikker også kjepper i hjulene for meg og mitt ønske om å vaksinere meg. Jeg skaffer meg selvfølgelig resept et annet sted, men dette er snakk om prinsipp. Jeg bytter fastlege bort fra henne i dag.