May Berit Barli

Autorisasjon (1986)

May Berit Barli er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av May Berit Barli

Glemsk og utilgjengelig

Et hyggelig og imøtekommende menneske, alt i alt, men likevel ikke helt tilstede for å være en god fastlege. Ba om en henvisning i april måned, ble fortalt at denne ble sendt først i oktober. Når jeg ringer behandlingsstedet, viser det seg at de ikke har mottatt noen henvisning i det hele tatt.

Første ledige time er ofte to-tre uker frem i tid, og selv med avtalt time sitter jeg som regel 50-60 minutter etter tiden og venter på å komme inn.

Ba om en resept tre ganger, som hun har glemt av hver gang.

Trygg og kunnskapsrik 😌

Fantastisk, menneskelig.Føler at man blir hørt sett og blir tatt på alvor. Ønsker inderlig å komme tilbake for å bli en av hennes pasienter. Mvh

Tar betalt for alt

Prøvd to forskjellige leger på dette legekontoret, men ingen av dem tar problemene mine på alvor. Føler meg til bry som kommer med relativt små problemer sett i den store sammenheng med kreft og krig osv., men meg som enkeltindivid kan plages selv om og ha et ønske om hjelp. I tillegg blir jeg fakturert for hvert minste oppfølgerspørsmål jeg måtte ha etter kortfattede og mangelfulle svar på mine problemer. Derfor mer enn noe annet et for dyrt legekontor for meg. Har måtte betalt mer enn tredobbelt fordi jeg ikke får behandlingen jeg trenger første gangen jeg nevnte det. Anbefales dog ikke for de med god råd heller.

Det positive er app-basert timebestilling etc., men finnes fler legekontorer med samme ordning som er bedre enn dette, dessverre.

VIKAR

Hele 2018 har det vært vikar for dr. Barli. Ifølge hjemmesiden er vikaren der ut 2018 - ingen info om hva som skjer fra januar 2019).

Ung lege som er veldig ryddig og som virkelig følger opp og evt henviser videre.
Mulighet for e-konsultasjon om det er småting som kan løses uten å måtte møte på legekontoret.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt litt forkjellige leger og jeg har aldri følt meg mer velkommen som hos Barli.
Føler hun tar mine problemer på alvor og henviser gjerne til nyere undersøkelser for å kartlegge problemene.