May Berit Barli

Autorisasjon (1986)

May Berit Barli er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av May Berit Barli

Trygg og kunnskapsrik 😌

Fantastisk, menneskelig.Føler at man blir hørt sett og blir tatt på alvor. Ønsker inderlig å komme tilbake for å bli en av hennes pasienter. Mvh

Tar betalt for alt

Prøvd to forskjellige leger på dette legekontoret, men ingen av dem tar problemene mine på alvor. Føler meg til bry som kommer med relativt små problemer sett i den store sammenheng med kreft og krig osv., men meg som enkeltindivid kan plages selv om og ha et ønske om hjelp. I tillegg blir jeg fakturert for hvert minste oppfølgerspørsmål jeg måtte ha etter kortfattede og mangelfulle svar på mine problemer. Derfor mer enn noe annet et for dyrt legekontor for meg. Har måtte betalt mer enn tredobbelt fordi jeg ikke får behandlingen jeg trenger første gangen jeg nevnte det. Anbefales dog ikke for de med god råd heller.

Det positive er app-basert timebestilling etc., men finnes fler legekontorer med samme ordning som er bedre enn dette, dessverre.

VIKAR

Hele 2018 har det vært vikar for dr. Barli. Ifølge hjemmesiden er vikaren der ut 2018 - ingen info om hva som skjer fra januar 2019).

Ung lege som er veldig ryddig og som virkelig følger opp og evt henviser videre.
Mulighet for e-konsultasjon om det er småting som kan løses uten å måtte møte på legekontoret.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt litt forkjellige leger og jeg har aldri følt meg mer velkommen som hos Barli.
Føler hun tar mine problemer på alvor og henviser gjerne til nyere undersøkelser for å kartlegge problemene.

Ikke like fornøyd lenger

Har alltid vært veldig fornøyd med legen men i det siste føler ikke jeg lenger at jeg får den hjelpen jeg trenger. Vanskelig å få time og når det gjelser medisinsk oppfølging så blir ansvaret sjøvet over på andre selv om det egentlig hadde vært fastlegens oppgave å følge opp