Tannlegen i Dreggen

Tannlegen i Dreggen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlegen i Dreggen

Ubehagelig opplevelse

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Jeg var hos Hille, og fikk bedøvelse som ikke virket, men hille hadde dårlig tid og ignorerte at bedøvelsen ikke virket og borret på. Da jeg uttrykte at det var vondt kommenterte han at det er fort over og ignorerte at jeg fikk vondt.
Jeg sitter idag med tannlegeskrekk etter min opplevelse hos hille.
Jeg måtte fortsatt betale for bedøvelsen som ikke virket i tide.

Hyggelig kar

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Hans-Petter Hille er en hyggelig kar. Får tannlege besøket til å virke som en kafe date med en kompis. rask og smidig. Jeg er fornøyd de gangene jeg spaserer ned trappen.

Alt i alt en god tannlege.

Kan alltid diskutere at prisen er høy. Men her føler jeg at du får "valuta" for pengene du bruker!

Sympatisk, dyktig og effektiv

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Hans Petter er svært dyktig og systematisk. Jeg er svært trygg som pasient. Hans grundige undersøkelser og systematiske tilnærming til mulige løsninger er betryggende og vitner om at han klarer å sette seg inn i min situasjon.

Tannlege besøk er nå en årlig fornøyelse.

Mer opptatt av å tjene penger enn å gi god behandling

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Fikk krone som var ALT for høy, gav beskjed men fikk til svar at "det ordner seg når du spiser litt, da faller den mer på plass" men det gjorde det IKKE... Pga høyden på kronen så møttes ikke tennene mine og det var vanskelig å spise. Endte med at tannen ramlet av og jeg måtte inn igjen til ham. Jeg tenkte at dette var reklamasjon men neida, måtte betale fult for noe han i utgangspunktet hadde gjort feil.

Siste gang jeg var der skulle jeg ha en rotfylling. Syntes det var litt rart at alt ikke var sterilt slik det var sist jeg fikk dette gjort hos en annen tannlege... Endte med råtten lukt av munnen og jeg gav han opp og gikk til en annen tannlege som mente dette burde reklameres på da det absolutt ikke var gjort på riktig måte men det orket jeg ikke for vil ikke ha den mannen inn i munnen min igjen...

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Anbefaler Tannlege Hille på det varmeste, spesielt for de med tannlegeskrekk. Han fremstår som rolig og kunnskapsrik, og har en super tannhelse sækretær!