Hans-Petter Hille

Dreggsalmenningen 10-12 5003 Bergen
Tlf: 55 32 85 78 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans-Petter Hille holder til i Bergen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Hans-Petter Hille

Sympatisk, dyktig og effektiv

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Hans Petter er svært dyktig og systematisk. Jeg er svært trygg som pasient. Hans grundige undersøkelser og systematiske tilnærming til mulige løsninger er betryggende og vitner om at han klarer å sette seg inn i min situasjon.

Tannlege besøk er nå en årlig fornøyelse.

Mer opptatt av å tjene penger enn å gi god behandling

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Fikk krone som var ALT for høy, gav beskjed men fikk til svar at "det ordner seg når du spiser litt, da faller den mer på plass" men det gjorde det IKKE... Pga høyden på kronen så møttes ikke tennene mine og det var vanskelig å spise. Endte med at tannen ramlet av og jeg måtte inn igjen til ham. Jeg tenkte at dette var reklamasjon men neida, måtte betale fult for noe han i utgangspunktet hadde gjort feil.

Siste gang jeg var der skulle jeg ha en rotfylling. Syntes det var litt rart at alt ikke var sterilt slik det var sist jeg fikk dette gjort hos en annen tannlege... Endte med råtten lukt av munnen og jeg gav han opp og gikk til en annen tannlege som mente dette burde reklameres på da det absolutt ikke var gjort på riktig måte men det orket jeg ikke for vil ikke ha den mannen inn i munnen min igjen...

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Anbefaler Tannlege Hille på det varmeste, spesielt for de med tannlegeskrekk. Han fremstår som rolig og kunnskapsrik, og har en super tannhelse sækretær!

Hans Petter Hille

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Jeg oppsøkte tannlegevakten i en akuttsituasjon og fikk time hos denne tannlegen.
Grunnen var at min nye bro som enda ikke var ferdigstilt hadde løsnet, og jeg skulle reise på ferie dagen etter.
Fortvilelsen over min egen situasjon var derfor til å ta og føle på.

Tannlegen var veldig opptatt av hvorfor broen hadde løsnet, jeg var selvfølgelig også opptatt av det og at den må festes midlertidig.
Broen ble sementert, og tannlegen forsikret meg om at nå sitter den fast!
Dette var siste gang jeg var hos denne tannlegen.
Ikke å anbefale!

Kjempe bra tannlege

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Den beste tannlegen jeg har . Er veldig behagelig og flink :)

prakt eksemplar

Tannlege: Hans-Petter Hille Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne..
Har du tannlegeskrekk er dette tannlegen å prøve..
humoren er på topp, og han er faglig dyktig,

jeg har sprøyteskrekk så det synger av. og så hadde jeg hull, og måtte borre, selvfølgelig med sprøyteskrekk så nektet jeg jo å ta bedøvelse.
og for å si det slik tannlegestolen er ikke blant mine favorittsteder.

men alt i alt fikk beskjed om at han skulle borre så fort at jeg ikke rakk å bli sint eller det skulle gjøre vondt og det klarte han... største problemet mitt var å sitte i ro pga jeg satt å lo hele veien

pris messig så koster jo det litt mer å gå til han en sånne andre, men det er verdt hver eneste krone.. god oppfølging, og historikk på tennene.

tror ikke han har så mange ''pasienter'' eller så har han en veldig god hukommelse.. for det blir jo alltid litt ''personlig prat'' og dette husker han til neste gang.. så har du fått deg en hun eller vært på ferie og sier det så husker han det til neste gang
så du føler deg virkelig velkommen der

andre gang jeg var inne og hadde et hull så viste det seg at det enten var et nytt hull under det forrige, eller en liten luft bobble.. så det ble borret opp og fikset (garanti sak første gang jeg har hørt det hos en lege. og betalte ingenting for det.. service 110%

timebestilling er en drøm.. ventetiden er ca maks 1 uke.
men har du akutt tannsmerter så blir det litt triksing og mixing og du slipper nesten til på timen.

ventetiden på ''venterommet'' er ca 5 min