Hvalen Tannklinikk AS

Hvalen Tannklinikk AS holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Hvalen Tannklinikk AS

Dyktig tannlege

Tannlege: Evgeniya Mayorova Skrevet

Kjenner meg trygg hos henne.
Hun lytter til meg og tilpasser behandlingen etter mine behov.

Kan varmt anbefale henne.

Blir møtt av stadig nye tannleger

Tannlege: Agnieszka Irena Skrzypiec Skrevet

Virker som stadig nye unge polsk utdannede tannleger.
Kr 5000 for å trekke en tann som tar høyden 20 minutter er ågerpris.

Jeg kan oppsummere med ett ord. Anbefales!

Tannlege: Evgeniya Mayorova Skrevet

Jeg har hatt en ekstrem tannlege skrekk i mange år men den er herved over.

God til å forklare, tok seg god tid og var tålmodig. Meget fleksibel! Jeg bor i en annen by og kan ikke uten videre ta fri fra jobb for å dra til tannlegen men hun løste dette enkelt. Hun åpnet klinikken på en lørdag og satt opp neste time påfølgende lørdag!

Jeg er full av lovord, uten tannverk og frykter på ingen måte neste time med neste rotfylling.

Oppsumeres i ett ord. Anbefales!

Tannlege: Agnieszka Irena Skrzypiec Skrevet

Jeg har hatt en ekstrem tannlege skrekk i mange år men den er herved over. Vi snakket sammen lenge og flere ganger før jeg tok mot til meg for å komme og når jeg satt i stolen var alt greit og det gikk som en lek.

Fantastisk

Tannlege: Agnieszka Irena Skrzypiec Skrevet

Irena er uten tvil den beste tannlegen jeg noen gang har vært borti! Hun er rolig, blid, forsiktig, snill, varm, omtenksom og DYKTIG! Jeg er livredd tannleger, men med henne finnes jeg ikke engstelig. Kontorene er fantastiske, prisene er gode og servicen upåklagelig. Om du ønsker deg en tannlege som gjør alt før hun må sette i gang med svært kostbare reparasjoner, redder tenner, bygger tenner, alle andre løsninger før det er snakk om implantat, krone eller bru.

Jeg kan ikke få rost denne damen nok. Et ord som beskriver henne blir: FANTASTISK