Hvalen Tannklinikk AS

Telefonnummer33 46 88 7633 46 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanealleen 35 3210 Sandefjord
Hvalen Tannklinikk AS holder til i Sandefjord

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hvalen Tannklinikk AS

Jeg kan oppsummere med ett ord. Anbefales!

Tannlege: Evgeniya Mayorova Skrevet

Jeg har hatt en ekstrem tannlege skrekk i mange år men den er herved over.
Vi snakket sammen lenge og flere ganger før jeg tok mot til meg for å komme og når jeg satt i stolen var alt greit og det gikk som en lek.

God til å forklare, tok seg god tid og var tålmodig. Meget fleksibel! Jeg bor i en annen by og kan ikke uten videre ta fri fra jobb for å dra til tannlegen men hun løste dette enkelt. Hun åpnet klinikken på en lørdag og satt opp neste time påfølgende lørdag!

Jeg er full av lovord, uten tannverk og frykter på ingen måte neste time med neste rotfylling.

Fantastisk

Tannlege: Agnieszka Irena Skrzypiec Skrevet

Irena er uten tvil den beste tannlegen jeg noen gang har vært borti! Hun er rolig, blid, forsiktig, snill, varm, omtenksom og DYKTIG! Jeg er livredd tannleger, men med henne finnes jeg ikke engstelig. Kontorene er fantastiske, prisene er gode og servicen upåklagelig. Om du ønsker deg en tannlege som gjør alt før hun må sette i gang med svært kostbare reparasjoner, redder tenner, bygger tenner, alle andre løsninger før det er snakk om implantat, krone eller bru.

Jeg kan ikke få rost denne damen nok. Et ord som beskriver henne blir: FANTASTISK

Gunn S. Våge, tannlege ved Hvalen tannklinikk

Tannlege: Gunn Skeibrok Våge Skrevet

Skånsom, grunndig og tidsmessig effektiv. Svært fornøyd med denne tannlegen. Anbefales på det varmeste.

Svært dyktig og effektiv tannlege

Tannlege: Evgeniya Mayorova Skrevet

Jeg oppsøkte Hvalen tannklinikk pga tannpine og gode referanser fra kjente. Når jeg ringte fortalte hun som tok telefonen at tannlegene ikke hadde noen åpning i dag, og at jeg kunne ta kontakt med et annet navngitt tannlegekontor. Etter 10 minutter ringte Evgeniya tilbake og sa at de hadde funnet en åpning. Jeg fikk time på dagen og Evgeniya fikset opp i problemtannen på en effektiv måte uten mye mikk-makk, helt uten smerte. Jeg har fått ny time om 3 uker for å sette i fylling. Evgeniya gav meg sitt visittkort og sa jeg måtte ta kontakt dersom smerten kom tilbake. Jeg har aldri sett en tannlegge som har vært så kjapp og sikker i sin utførelse av jobben. No non-sense rett og slett.

Anbefales på det sterkeste!

PROFF I SITT FELT!

Tannlege: Evgeniya Mayorova Skrevet

Evgeniya kan behandle tennene dine på best mulig måte!
Min hele familien fant ut etterhvert at Evgeniya er eneste tannlege vi ønsket oss å ha i langt tid fremover.
Zhenya er nå våres "Fast tannlege"
Jeg anbefaler denne tannlege til alle de, som bryr seg om sine tenner.
Lykke til videre Zhenya, takk for oss!
Hilsen fra din fast pasient:)