Hvite Smil AS

Hvite Smil AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Fornøyd!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Hadde ikke vært til tannlege på syv år. Fant Hvite Smil Tannlegesenter på nett. Jeg ble veldig hyggelig mottat av kontordame i resepsjon. Tannlegen virket rolig og proffesjonell og tok godt hensyn til min angst. Har fått reparert noen hull og er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått. Jeg er nå fast pasient hos Hvite Smil!

Ikke å anbefale.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Tannpleieren var hyggelig, tannlegen var ganske kort og viste lite forståelse for at jeg var nervøs. Etter en rask sjekk ble jeg fortalt at jeg hadde TRE HULL, at det godt kunne være at de var dype, og at jeg burde bestille time til å få ordnet dette. Har aldri hatt hull før, og var ganske bekymret for boring osv. Tannlegen hadde lite tid til å prate med meg om dette, men tannpleieren forsøkte å roe meg ned. Jeg bestilte ny time, og dro derfra med en dårlig magefølelse - som bare ble verre. Avbestilte derfor timen, og bestilte time hos en annen tannlege i stedet. Han konstaterte at jeg hadde NULL HULL. Ingen hull, altså!!

Anbefaler IKKE denne tannlegen, ettersom han tilsynelatende forsøkte å få meg til å betale for behandling av tre hull som jeg ikke hadde.

Utrivelig tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Bestilte time hos denne tannlegen grunnet kort ventetid, og siden klinikken iflg. nettsiden har fokus på tannlegeskrekk. Synes han var hardhendt. Behandlingen var også mer smertefull en normalt. Synes han skapte dårlig atmosfære på grunn av hans noe merkelige måte å kommunisere på, akkurat som om du har fornæmet han med å bry han med dine tannproblemer. Ser ingen grunn til å anbefale denne tannlegen til noen.

Jeg får alltid skryt over man ikke kjenner bedøvelsen og at behandlingen er helt smertefri.Virker derfor veldig konstruert.Synes jeg har en veldig god tone med de aller fleste pasienter i løpet av året.Noen mennesker er vanskligere å kommunisere med enn andre.Fint at du fant deg en ny tannlege.

Besvart av Claus Gamborg Nielsen

Særdeles uprofesjonell og uhøflig

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har aldri vært borte i mer uprofesjonell og uhøflig helsepersonell i hele mitt liv. Han nærmest kjeftet på både meg og min mor. Han er veldig nedlatende, ironisk og frekk. Han tar ikke pasienters ønsker og spørsmål seriøst, og han er absolutt ikke serviceinnstilt for en krone! Hadde forventet bedre av en fullvoksen mann. Jeg skal uten tvil ALDRI tilbake til hvite smil. (Henvendte meg klinikken ang. en behandling de utførte på meg som jeg var misfornøyd med. Det første han sa var at jeg kunne glemme å få pengene tilbake, noe som aldeles ikke var målet med klagen min. Han tilbød seg ikke å hjelpe meg på noe vis.)

Tannlegesenteret Hvite Smil

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Drammens beste tannlege. Enig! Kontaktet dette tannlegesenter med et akutt problem. Jeg fikk time på dagen. Mitt problem ble ordnet på en meget god og effektiv måte. Opplevde tannlegebesøket som svært behagelig. Jeg var veldig overrasket siden jeg egentlig har tannlegeskrekk. Jeg går nå fast hos Hvite Smil. Vil sterkt anbefale denne tannlegen til andre. Han er dyktig og kjekk😊