Claus Gamborg Nielsen

Hvite Smil AS
Tordenskiolds Gate 22 3044 Drammen
Claus Gamborg Nielsen er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Claus Gamborg Nielsen

Flink og dyktig tannlege.

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Tannlege Nielsen er serdeles dyktig og effektiv. Hans resultater for utført arbeide er imponerende - ja når det gjelder å fremskaffe hvite smil og utbedring av tenner -
gis det beste skussmål til ham og hans medarbeidere.
Jeg har fått utbedret tennene med porselen på tenner og broløsninger. Jeg har fått veldig fine tenner og selv synes jeg resutatet er bedre enn forventet.

Fornøyd!

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Hadde ikke vært til tannlege på syv år. Fant Hvite Smil Tannlegesenter på nett. Jeg ble veldig hyggelig mottat av kontordame i resepsjon. Tannlegen virket rolig og proffesjonell og tok godt hensyn til min angst. Har fått reparert noen hull og er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått. Jeg er nå fast pasient hos Hvite Smil!

Ikke å anbefale.

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Tannpleieren var hyggelig, tannlegen var ganske kort og viste lite forståelse for at jeg var nervøs. Etter en rask sjekk ble jeg fortalt at jeg hadde TRE HULL, at det godt kunne være at de var dype, og at jeg burde bestille time til å få ordnet dette. Har aldri hatt hull før, og var ganske bekymret for boring osv. Tannlegen hadde lite tid til å prate med meg om dette, men tannpleieren forsøkte å roe meg ned. Jeg bestilte ny time, og dro derfra med en dårlig magefølelse - som bare ble verre. Avbestilte derfor timen, og bestilte time hos en annen tannlege i stedet. Han konstaterte at jeg hadde NULL HULL. Ingen hull, altså!!

Anbefaler IKKE denne tannlegen, ettersom han tilsynelatende forsøkte å få meg til å betale for behandling av tre hull som jeg ikke hadde.

Utrivelig tannlege

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Bestilte time hos denne tannlegen grunnet kort ventetid, og siden klinikken iflg. nettsiden har fokus på tannlegeskrekk. Synes han var hardhendt. Behandlingen var også mer smertefull en normalt. Synes han skapte dårlig atmosfære på grunn av hans noe merkelige måte å kommunisere på, akkurat som om du har fornæmet han med å bry han med dine tannproblemer. Ser ingen grunn til å anbefale denne tannlegen til noen.

Særdeles uprofesjonell og uhøflig

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Jeg har aldri vært borte i mer uprofesjonell og uhøflig helsepersonell i hele mitt liv. Han nærmest kjeftet på både meg og min mor. Han er veldig nedlatende, ironisk og frekk. Han tar ikke pasienters ønsker og spørsmål seriøst, og han er absolutt ikke serviceinnstilt for en krone! Hadde forventet bedre av en fullvoksen mann. Jeg skal uten tvil ALDRI tilbake til hvite smil. (Henvendte meg klinikken ang. en behandling de utførte på meg som jeg var misfornøyd med. Det første han sa var at jeg kunne glemme å få pengene tilbake, noe som aldeles ikke var målet med klagen min. Han tilbød seg ikke å hjelpe meg på noe vis.)