Claus Gamborg Nielsen

Hvite Smil AS Prisliste

Siste vurderinger av Claus Gamborg Nielsen

Utrivelig tannlege

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Bestilte time hos denne tannlegen grunnet kort ventetid, og siden klinikken iflg. nettsiden har fokus på tannlegeskrekk. Synes han var hardhendt. Behandlingen var også mer smertefull en normalt. Synes han skapte dårlig atmosfære på grunn av hans noe merkelige måte å kommunisere på, akkurat som om du har fornæmet han med å bry han med dine tannproblemer. Ser ingen grunn til å anbefale denne tannlegen til noen.

Tannlegesenteret Hvite Smil

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Drammens beste tannlege. Enig! Kontaktet dette tannlegesenter med et akutt problem. Jeg fikk time på dagen. Mitt problem ble ordnet på en meget god og effektiv måte. Opplevde tannlegebesøket som svært behagelig. Jeg var veldig overrasket siden jeg egentlig har tannlegeskrekk. Jeg går nå fast hos Hvite Smil. Vil sterkt anbefale denne tannlegen til andre. Han er dyktig og kjekk😊

Drammens beste tannlege

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Har gått hos denne tannlegen i flere år. Han er alltid blid og i godt humør. En nøyaktig, kommunikativ dyktig tannlege. Skjønner lite av noen negative omtaler på dette forum, da de er fullstendig det motsatte av det jeg har opplevd. Etter min oppfatning virker dette som rent ondskapsfullt oppspinn. Synd at det finnes enkelte som vil ødelegge for andre på denne måten.

Jeg vil sterkt anbefale Claus Gamborg Nielsen som deres tannlege.

Styr unna denne tannlegen

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Prøvde en ny tannlege for første gang, og fant Hvite Smil. Assistentene var blide og superhyggelige, men tannlegen hilste verken på meg - eller så på meg da jeg entret rommet - men etter 3 minutter gikk han bort for å høre "hva jeg skulle". Under behandlingen virket han stresset, og da behandlingen var ferdig fikk jeg ikke engang se resultatet, men ble bare stuet bort til bankterminalen uten å bli fortalt hva som var gjort. Jeg fikk heller ikke noe informasjon om pris. Opplevde besøket som uhyggelig, og det var veldig dårlig kommunikasjon. Aldri opplevd mer nedlatende tannlege. Jeg vil ikke anbefale denne tannlegen til noen.

Grei nok, men fremstår tidvis som litt humørsyk.

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Kommuniserer dårlig med pasienten, og det kan tidvis virke som om en som pasient er litt til bryderi......