Claus Gamborg Nielsen

Claus Gamborg Nielsen er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Claus Gamborg Nielsen

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Meget lite interessert i sine pasienter, og ikke flink til å lytte. Avtalte pr telefon at puss og rens skulle være inkludert i prisen på undersøkelse av mine tenner, men han klarte å ombestemme seg da jeg satt på tannlegestolen! Da skulle han plutselig ha 600 kr ekstra, og hadde ikke tid før om 2 timer. Hadde generelt ganske uhøflig kroppsspråk også. Da jeg betalte for undersøkelsen ga han meg kvitteringen mens ryggen hans var snudd. Latterlig oppførsel. Handler kun om penger for han virker det som. Folk i denne bransjen burde kunne ha sympati for sine pasienter, og klare å holde ord selv om ting blir avtalt muntlig!

Et lite mareritt.

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Tannlege Claus virker som en empatiløs og overstresset tannlege med fokus på penger.
Da min lønn mot formodning ikke var inne til avtalt tid kunne jeg plutselig ikke gjøre opp for behandlingen som kostet ca 1200 kroner. Jeg forklarte problemet for Claus og spurte om jeg kunne få med meg en faktura på beløpet, men da gikk han helt i stå og sa at det kom aldri til å skje. (Snakk om å ha tillit til folk!)
Efter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for å prøve betalingsterminalen en gang til, og denne gangen gikk betalingen igjennom. Dette i tillegg til at uerfarne assistenter får pridontittrensejobber de ikke er kapable til å utføre førte til at jeg byttet tannlege raskt.
Kan ikke anbefales.

Smertefri behandling!

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Var hos Hvite Smil og tannlege Claus Gamborg Nielsen. Hadde lenge hatt problemer med en visdomstann. Bedøvelse ble satt uten at jeg kjente det. Tannen var ute på ett blunk! Wow! =) Ingen smerter etterpå! Fantastisk! Vil på det varmeste anbefale denne tannlegen og hyggelig personell!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i snart 20 år og har alltid fått førsteklasses behandling. Det er veldig profesjonell og fantastisk service. Hvis det har hastet, har jeg kunne komme både i helger og på kveldstid. Jeg vil gi mine aller beste anbefalinger til Tannlegesenteret Hvite Smil og tannlege Claus Gamborg Nielsen.

Flink og dyktig tannlege.

Klinikk: Hvite Smil AS Skrevet

Tannlege Nielsen er serdeles dyktig og effektiv. Hans resultater for utført arbeide er imponerende - ja når det gjelder å fremskaffe hvite smil og utbedring av tenner -
gis det beste skussmål til ham og hans medarbeidere.
Jeg har fått utbedret tennene med porselen på tenner og broløsninger. Jeg har fått veldig fine tenner og selv synes jeg resutatet er bedre enn forventet.