Hvite Smil AS

Tordenskiolds Gate 22 3044 Drammen
Tlf: 32 83 38 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hvite Smil AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Flink og dyktig tannlege.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Tannlege Nielsen er serdeles dyktig og effektiv. Hans resultater for utført arbeide er imponerende - ja når det gjelder å fremskaffe hvite smil og utbedring av tenner -
gis det beste skussmål til ham og hans medarbeidere.
Jeg har fått utbedret tennene med porselen på tenner og broløsninger. Jeg har fått veldig fine tenner og selv synes jeg resutatet er bedre enn forventet.

Fornøyd!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Hadde ikke vært til tannlege på syv år. Fant Hvite Smil Tannlegesenter på nett. Jeg ble veldig hyggelig mottat av kontordame i resepsjon. Tannlegen virket rolig og proffesjonell og tok godt hensyn til min angst. Har fått reparert noen hull og er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått. Jeg er nå fast pasient hos Hvite Smil!

Ikke å anbefale.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Tannpleieren var hyggelig, tannlegen var ganske kort og viste lite forståelse for at jeg var nervøs. Etter en rask sjekk ble jeg fortalt at jeg hadde TRE HULL, at det godt kunne være at de var dype, og at jeg burde bestille time til å få ordnet dette. Har aldri hatt hull før, og var ganske bekymret for boring osv. Tannlegen hadde lite tid til å prate med meg om dette, men tannpleieren forsøkte å roe meg ned. Jeg bestilte ny time, og dro derfra med en dårlig magefølelse - som bare ble verre. Avbestilte derfor timen, og bestilte time hos en annen tannlege i stedet. Han konstaterte at jeg hadde NULL HULL. Ingen hull, altså!!

Anbefaler IKKE denne tannlegen, ettersom han tilsynelatende forsøkte å få meg til å betale for behandling av tre hull som jeg ikke hadde.

Utrivelig tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Bestilte time hos denne tannlegen grunnet kort ventetid, og siden klinikken iflg. nettsiden har fokus på tannlegeskrekk. Synes han var hardhendt. Behandlingen var også mer smertefull en normalt. Synes han skapte dårlig atmosfære på grunn av hans noe merkelige måte å kommunisere på, akkurat som om du har fornæmet han med å bry han med dine tannproblemer. Ser ingen grunn til å anbefale denne tannlegen til noen.

Særdeles uprofesjonell og uhøflig

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har aldri vært borte i mer uprofesjonell og uhøflig helsepersonell i hele mitt liv. Han nærmest kjeftet på både meg og min mor. Han er veldig nedlatende, ironisk og frekk. Han tar ikke pasienters ønsker og spørsmål seriøst, og han er absolutt ikke serviceinnstilt for en krone! Hadde forventet bedre av en fullvoksen mann. Jeg skal uten tvil ALDRI tilbake til hvite smil. (Henvendte meg klinikken ang. en behandling de utførte på meg som jeg var misfornøyd med. Det første han sa var at jeg kunne glemme å få pengene tilbake, noe som aldeles ikke var målet med klagen min. Han tilbød seg ikke å hjelpe meg på noe vis.)

Tannlegesenteret Hvite Smil

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Drammens beste tannlege. Enig! Kontaktet dette tannlegesenter med et akutt problem. Jeg fikk time på dagen. Mitt problem ble ordnet på en meget god og effektiv måte. Opplevde tannlegebesøket som svært behagelig. Jeg var veldig overrasket siden jeg egentlig har tannlegeskrekk. Jeg går nå fast hos Hvite Smil. Vil sterkt anbefale denne tannlegen til andre. Han er dyktig og kjekk😊

Drammens beste tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Har gått hos denne tannlegen i flere år. Han er alltid blid og i godt humør. En nøyaktig, kommunikativ dyktig tannlege. Skjønner lite av noen negative omtaler på dette forum, da de er fullstendig det motsatte av det jeg har opplevd. Etter min oppfatning virker dette som rent ondskapsfullt oppspinn. Synd at det finnes enkelte som vil ødelegge for andre på denne måten.

Jeg vil sterkt anbefale Claus Gamborg Nielsen som deres tannlege.

Styr unna denne tannlegen

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Prøvde en ny tannlege for første gang, og fant Hvite Smil. Assistentene var blide og superhyggelige, men tannlegen hilste verken på meg - eller så på meg da jeg entret rommet - men etter 3 minutter gikk han bort for å høre "hva jeg skulle". Under behandlingen virket han stresset, og da behandlingen var ferdig fikk jeg ikke engang se resultatet, men ble bare stuet bort til bankterminalen uten å bli fortalt hva som var gjort. Jeg fikk heller ikke noe informasjon om pris. Opplevde besøket som uhyggelig, og det var veldig dårlig kommunikasjon. Aldri opplevd mer nedlatende tannlege. Jeg vil ikke anbefale denne tannlegen til noen.

Grei nok, men fremstår tidvis som litt humørsyk.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Kommuniserer dårlig med pasienten, og det kan tidvis virke som om en som pasient er litt til bryderi......

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Har vært fast kunde hos denne tannlegen i mange år. Jeg er svært fornøyd. Han er rask, nøyaktig og alltid i godt humør. Hadde tannlegeskrekk tidligere, men det er helt borte. Setter sprøyter uten at du vet at det er gjort engang. Jeg vil varmt anbefale Hvite Smil og tannlege Claus G. Nielsen!

Byttet tannlege.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg ville absolutt ikke valgt denne klinikken. Tannlegen brukte 4 timer på å forsøke å fylle en hjørne tann uten å lykkes, dvs at fyllingen ramlet ut samme dag, eller han ble ikke ferdig, og jeg måtte gang på gang tilbake. Dette kunne jeg muligens sett mellom fingrene med, men når man må betale full pris hver gang, sier det seg selv at det blir en kostbar affære. Byttet tannlege, og tannen var iorden på ett blunk. Ville ikke anbefalt Hvite smil til noen jeg kjenner.

Tipp topp tannlege med godt humør!!!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Kjempefornøyd med Claus! Anbefalt han til mange og de er også fornøyd! Blid og fornøyd og tar seg god tid:) aldri no unødvendig fjas! Claus kurerte tannlege skrekken min!!

Grei i begynnelsen,

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Etter 10 år som kunde hos Claus, reklamerte jeg på ising i en tann, 2 mnd etter det ble tatt et lite hull, etter rutinekontroll. Han antok umiddelbart dette var en rotfylling, satte i gang med borring uten et eneste bilde. Etter første behandling (1av3 ved rotfylling), spurte jeg om ikke dette var litt dårlig arbeid for 2 mnd tilbake. Han ble irritert, mente han ikke var gud, og at jeg fikk finne meg en ny tannlege, uaktuelt for han å fortsette behandling. Til slutt fikk jeg han med på å fullføre behandling 2 og 3. Disse gangene slurvet han som bare det, spesielt med bedøvelsen. Sitter igjen nå 12 mnd etter, med ny tannlege regning på det dobbelte hos en annen tannlege.

Hardhendt og irritert

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Svært lite fornøyd med behandlingen hos denne svenske tannlegen. Han virker enormt stresset og irritert, og er veldig hardhendt under behandlingen. Vil tro at svært få opplever tannlegebesøk som behagelige, men dette var virkelig voldsomt. Hyggelig sekretær, og fint at det er oversikt over priser, men det hjelper dessverre ikke når man får en så dårlig behandling!

Effektiv, omgjengelig, åpen og ærlig

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Effektiv, både i behandlingen og planlegging av kommende timer, kan nok for noen virke stresset eller "ikke tilstedeværende", men min erfaring er at han takler å ha mange baller i lufta på en god måte.

Hyggelig, flink tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Har gått til denne tannlegen i flere år. Godt fornøyd. Priser oppslått på venterom, kan alltid stole på prisoverslag og det er veldig bra men....
han er noen ganger altfor stresset, og kan virke litt irritert