Hvite Smil AS

Telefonnummer32 83 38 7232 83 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds Gate 22 3044 Drammen
Hvite Smil AS holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Definitivt min beste tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har vært heldig med mine tenner og behovet for tannbehandling har ikke vært stort annet enn årlig sjekk..
Men så begynte det å skje endel og jeg måtte ha hjelp ..
Jeg fikk den beste hjelpen og veiledning av min nåværende tannlege.
Tusen takk Claus :)
Kan anbefales på det varmeste !!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Nå er det på tide at denne tannlege, Claus Gamborg Nielsen løftes frem. Jeg led av alvorlig tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlegen på 20 år. Jeg turte rett og slett ikke pga veldig dårlige opplevelser hos diverse tannleger. Mine forventninger var derfor ikke så store om at det skulle gå bra denne gangen heller. Jeg måtte bare ta kontakt med en tannlege pga uutholdelige smerter. Jeg fikk meget god hjelp hos Hvite Smil og jeg følte at behandlingen gikk smertefritt og greit.
Denne tannlegen er veldig dyktig og ”nett ” på hånda, jeg merket ingenting når han jobbet. Etterpå ble det mange behandlinger for å komme i mål og min opplevelse var den samme hver gang. Kan varmt anbefale denne tannlegen, spesielt til de som har dårlige erfaringer hos andre tannleger og som sliter med tannlegeskrekk.

Kjente ikke bedøvelsen!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg hadde ikke vært til tannlegepå mange àr på grunn av generell tannlegeskrekk og spesielt
sprøyteskrekk.
Jeg oppsøkte dette tannlegesenter fordi jeg måtte ha hjelp med et akutt problem. Jeg hadde
vanvittig tannverk og var utrolig redd for bedøvelsen. Det viste seg å være helt ubegrunnet fordi jeg
kjente jo ingenting når denne flinke tannlegen Claus Gamborg Nielsen satte bedøvelse. Helt
fantastisk IJeg matte gå tilbake flere ganger fordi det var mye som måtte « tas tak i « Jeg fikk etter
hvert mange bedøvelser og det samme skjedde hver gang: Jeg kjente ingenting ! jeg er nå fast
kunde/ pasient og jeg er superfornøyd. Bytter aldri
listen :)

Er trofast kunde

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Har dere ikke noen i omgangskretsen som forteller om ekstremt tidskrevende og ekstremt kostbare tannbehandlingen som i ettertid viser seg å ikke holde og som må gjøres om etter kort tid?
Det har jeg opplevd mange ganger. Har gått hos denne tannlegen i mange år. Til å begynne med var det påkrevd en god del behandling, blå pga diverse feilbehandlinger hos tidligere tannleger og i tillegg var det noen år siden jeg hadde vært hos tannlege sist. Det begynner å bli noen år siden nå. Jeg har de siste årene ikke vært plaget av noen problemer med tennene. Jeg er ikke i tvil om at det skyldes den gode og solide behandlingen jeg fikk hos Hvite Smil. Prisene er ikke i det øvre lag og det er alltid like hyggelig å komme dit. Anbefales til alle som søker en dyktig, real og ikke minst bli og hyggelig tannlege.

For et sted! For en tannlege!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har hatt fornøyelsen av å gå til dette tannlegekontoret i mange år. Jeg er såpass opp i årene at jeg var med på den tiden da det var andre tannleger der. Jeg har sett utviklingen fra den gang det var et umoderne nedslitt tannlegekontor til dagens superlekre tannlegesenter. Alt er nyoppusset. Helt nye tannlegestoler og det siste nye av alt tenkelig utstyr. Det er så rent, flott og delikat at det er en fornøyelse å være der. Det lukter ikke engang tannlege! I tillegg kommer et fantastisk hyggelig personell. Tannlege Claus Gamborg Nielsen har alltid godt humør. Han er meget flink og prisene er heller ikke avskrekkede. Kan varmt anbefales! :)