Hvite Smil AS

Tordenskiolds Gate 22 3044 Drammen
Hvite Smil AS holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Tannlegeskrekk forsterket

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Forstod etter tannlegebytte fra Hvite smil hvor hyggelig og imøtekommende andre tannleger er. Følte at han ikke hadde tid til å prate med meg, og oppfølging videre.

Veldig dårlig kundeservice

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Kommer virkelig ikke til å gå tilbake hit, og absolutt ikke anbefale til andre. Arrogant og nedlatende, ikke imøtekommende. Lite hyggelig opplevelse!

Veldig spesiell opplevelse

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Fikk en veldig spesiell opplevelse hos tannlege Claus. Både han og de i resepsjonen ser rart på deg og snakker til deg på en spesiell måte. Endte med at jeg byttet tannlege da jeg følte at hele besøket ble ukomfortabelt og at de ikke tok meg seriøst.

Definitivt min beste tannlege

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har vært heldig med mine tenner og behovet for tannbehandling har ikke vært stort annet enn årlig sjekk..
Men så begynte det å skje endel og jeg måtte ha hjelp ..
Jeg fikk den beste hjelpen og veiledning av min nåværende tannlege.
Tusen takk Claus :)
Kan anbefales på det varmeste !!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Nå er det på tide at denne tannlege, Claus Gamborg Nielsen løftes frem. Jeg led av alvorlig tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlegen på 20 år. Jeg turte rett og slett ikke pga veldig dårlige opplevelser hos diverse tannleger. Mine forventninger var derfor ikke så store om at det skulle gå bra denne gangen heller. Jeg måtte bare ta kontakt med en tannlege pga uutholdelige smerter. Jeg fikk meget god hjelp hos Hvite Smil og jeg følte at behandlingen gikk smertefritt og greit.
Denne tannlegen er veldig dyktig og ”nett ” på hånda, jeg merket ingenting når han jobbet. Etterpå ble det mange behandlinger for å komme i mål og min opplevelse var den samme hver gang. Kan varmt anbefale denne tannlegen, spesielt til de som har dårlige erfaringer hos andre tannleger og som sliter med tannlegeskrekk.