Hvite Smil AS

Hvite Smil AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Et lite mareritt.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Tannlege Claus virker som en empatiløs og overstresset tannlege med fokus på penger.
Da min lønn mot formodning ikke var inne til avtalt tid kunne jeg plutselig ikke gjøre opp for behandlingen som kostet ca 1200 kroner. Jeg forklarte problemet for Claus og spurte om jeg kunne få med meg en faktura på beløpet, men da gikk han helt i stå og sa at det kom aldri til å skje. (Snakk om å ha tillit til folk!)
Efter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for å prøve betalingsterminalen en gang til, og denne gangen gikk betalingen igjennom. Dette i tillegg til at uerfarne assistenter får pridontittrensejobber de ikke er kapable til å utføre førte til at jeg byttet tannlege raskt.
Kan ikke anbefales.

Smertefri behandling!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Var hos Hvite Smil og tannlege Claus Gamborg Nielsen. Hadde lenge hatt problemer med en visdomstann. Bedøvelse ble satt uten at jeg kjente det. Tannen var ute på ett blunk! Wow! =) Ingen smerter etterpå! Fantastisk! Vil på det varmeste anbefale denne tannlegen og hyggelig personell!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i snart 20 år og har alltid fått førsteklasses behandling. Det er veldig profesjonell og fantastisk service. Hvis det har hastet, har jeg kunne komme både i helger og på kveldstid. Jeg vil gi mine aller beste anbefalinger til Tannlegesenteret Hvite Smil og tannlege Claus Gamborg Nielsen.

Flink og dyktig tannlege.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Tannlege Nielsen er serdeles dyktig og effektiv. Hans resultater for utført arbeide er imponerende - ja når det gjelder å fremskaffe hvite smil og utbedring av tenner -
gis det beste skussmål til ham og hans medarbeidere.
Jeg har fått utbedret tennene med porselen på tenner og broløsninger. Jeg har fått veldig fine tenner og selv synes jeg resutatet er bedre enn forventet.

Fornøyd!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Hadde ikke vært til tannlege på syv år. Fant Hvite Smil Tannlegesenter på nett. Jeg ble veldig hyggelig mottat av kontordame i resepsjon. Tannlegen virket rolig og proffesjonell og tok godt hensyn til min angst. Har fått reparert noen hull og er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått. Jeg er nå fast pasient hos Hvite Smil!