Hvite Smil AS

Tordenskiolds Gate 22 3044 Drammen
Hvite Smil AS holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Dyktig.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Claus Gamborg Nielsen er profesjonell. Han er smidig med hendene, elegant arbeid, effektiv og man merker at han har en lidenskap for jobben sin. Han har lang erfaring og det merker man, han kan alt om dette yrket. Anbefaler å gå til denne tannlegen fordi han gjør jobben grundig og slurver ikke. Tannlegen er i tillegg veldig morsom og hyggelig. Negative kommentarer om at han ikke er imøtekommende eller at han ikke tar pasienter på alvor, kjenner jeg meg ikke igjen i, og jeg vil si det rett og slett er tull. Beklager uttrykket. For det gjør denne tannlegen, 100%. Hvis du vil ha en lav pris, komme til et helt nytt oppusset lokale, med delikat atmosfære, uten noen form for«tannlegelukt». Høflig og rolige sekretærer, en tannlege som tar hensyn mot smerter og tannlegeskrekk, er flink til å sette sprøyter og å utføre arbeidet smertefritt. Ser kundene sine og tar seg tid til å prate med deg, og som allikevel er seriøs og saklig, er dette tannlegen for deg. Jeg har gått til denne tannlegen i 5 år og jeg er utrolig fornøyd. Jeg anbefaler tannlege Claus Gamborg Nielsen på det sterkeste.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Det er tydeligvis vanskelig å gjøre alle fornøyd. Har en meget positiv opplevelse av tannlege Claus Gamborg Nielsen. Han er alltid på godt humør og slår av en prat. Man blir rett å slett glad hver gang man kommer. Han er en meget dyktig tannlege. Veldig nøyaktig og behandlingen er helt smertefri. Han er veldig flink til å sette sprøyter. Jeg vil varmt anbefale alle å gå til han.

Tannlegeskrekk forsterket

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Forstod etter tannlegebytte fra Hvite smil hvor hyggelig og imøtekommende andre tannleger er. Følte at han ikke hadde tid til å prate med meg, og oppfølging videre.

Veldig dårlig kundeservice

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Kommer virkelig ikke til å gå tilbake hit, og absolutt ikke anbefale til andre. Arrogant og nedlatende, ikke imøtekommende. Lite hyggelig opplevelse!

Veldig spesiell opplevelse

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Fikk en veldig spesiell opplevelse hos tannlege Claus. Både han og de i resepsjonen ser rart på deg og snakker til deg på en spesiell måte. Endte med at jeg byttet tannlege da jeg følte at hele besøket ble ukomfortabelt og at de ikke tok meg seriøst.