Håvard L. Dybvik

Håvard L. Dybvik holder til i Meløy

Siste vurderinger av Håvard L. Dybvik

Ikke fornøyd

Tannlege: Håvard Limstrand Dybvik Skrevet

Ikke fornøyd etter besøket. Føler det var preget av hastverk (forsinkelse). Dessverre ikke fornøyd med resultatet. Har også prøvd å kontakte tannlegen 2 ganger i ettertid av besøket, med en enkel beskjed uten og bli kontaktet tilbake. Totalt sett er jeg lite fornøyd og syntes ikke behandlingen sto til prisen.

:-) PERFEKT FOR DEM MED TANNLEGESKREKK

Tannlege: Håvard Limstrand Dybvik Skrevet

I dag fikk jeg time for å trekke en betent tann og med min tannlegeSKREKK var jeg døden nær av nervøsitet før timen.
Men fra første møte med assisten som var veldig behagelig og hyggelig følte jeg meg strakst roligere. Og jeg overdriver ikke om jeg sier at møte med tannlegen var noe av det mest fantastiske jeg har opplevd. Hans rolige vesen og fremtreden var bare til å ta hatten av seg for. Har aldri opplevd noen tannlege som forklarer så mye og er så oppvakt for pasietens reaksjoner,i tillegg er han veldig lett på handen og bryter ikke bare i vei for å bli ferdig.
Det at han forklarte hele tiden hva han gjorde og hva jeg kunne forvente av eventuelt smerte / ubehag under behandlingen gjorde at jeg klarte å slappe av.
En tannlege jeg virkelig anbefaler for de med tannlegeskrekk.
Tenk jeg gleder meg til neste time, :-) :-) :-)

Aldri mer tannlegeskrekk!

Tannlege: Håvard Limstrand Dybvik Skrevet

Han er veldig flink, og hyggelig. Forklarer hva som skal skje under behandlingen, og er veldig opptatt av at pasienten ikke skal ha vondt! Det aller beste, han gjør jobben skikkelig, ingen midlertidige løsninger for at han skal tjene mer penger. Anbefaler han til alle! Jeg kommer til å fortsette å gå til han, han har kurert tannlegeskrekken min!

Har kurert tannlegeskrekken min

Tannlege: Håvard Limstrand Dybvik Skrevet

Flink, forklarer hva som skal skje, godt humør, har stor tillit til han.