Jon Ottar Askevold

Langebruvegen 17 6800 Førde
Jon Ottar Askevold holder til i Sunnfjord

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Jon Ottar Askevold

Meget dyktig

Tannlege: Britt Nina Kleppe Frøholm Skrevet

Veldig nøyen og imøtekommende. Rådfører seg med andre når det trengs. Veldig proff, og det har aldri vært vondt eller ubehagelig. Bare de beste anbefalinger ! Beste tannlegen jeg har vært hos.

Midt i blinken for ei med skikkelig angst for tannlege!!

Tannlege: Britt Nina Kleppe Frøholm Skrevet

Etter å ha gått i 5 år uten å tørre å ta kontakt med tannlege måtte eg krype til korset når tannpinen kom. Eg fikk time raskt når eg kontakta ditta legekontoret, og Britt Nina fikk meg til å føle meg trygg og meir avslappa enn eg hadde trodd eg kunne være i en tannlegestol. Eg har tatt alt av tannproblemer over kort tid hos Britt Nina, og er super fornøyd med behandling og ikkje minst servicen! Etter en litt heftig runde med tanntrekking mm. ringte de meg dagen etter og sjekka kordan det gikk med meg! Tusen takk for all hjelp <3 eg komme ikkje til å gå til noken andre heretter. Tidligere kunne eg finne på å snu i døra på vei til tannlegen. Etter at eg fikk hjelp her har eg ikkje kvidd meg til en einaste time.

Den beste tannlegen eg har hatt

Tannlege: Jon-Ottar Askevold Skrevet

Askevold omgjer seg med tryggheit og vennlegheit i frå du kjem inn døra til du går ut igjen glad og fornøgd. Eg og mange meg meg,hugsar den traumatiske opplevinga hos skuletannlegen! Trur dei har ødelagt fleire tenner enn dei har ordna.Det er ingen som tørr å gå til tannlegen på mange år etter det,slik var det med meg og. Etter å prøva å feila enda eg tilslutt opp hos Askevold. Det blei rett og slett ein nytelse(kansje litt overdreve)Men etter gammal vane var det første eg bad om bedøvelse,eg stålsette meg,kneip meg fast i stolen som om det var ei livbøye,gapte og venta på sprøyta.Askevold småprata og eg venta....No tenkjer eg bedøvinga virkar,sa han plutseleg."Skal ikkje du sette sprøyta først?" spurte eg. Det kunne han fortelle at han var ferdig med,utan at eg hadde kjent det! Då skjønte eg at eg var komt på rett plass

Behagelig, dyktig

Tannlege: Jon-Ottar Askevold Skrevet

Etter traumatisk tannlegebehandlig i hele skoletiden i Førde, hadde jeg veldig tannlegeskrekk før jeg kom inn til Askevold. Han er en utrolig behagelig person, som får en til å slappe av. Dyktig i jobben sin!

Får innkalling en gang i året. Om det ikke er han jeg skal inn til, er tannpleieren og alle de andre på kontoret kjempe hyggelige.

Tannlegen som kurerte min tannlegeskrekk.

Tannlege: Jon-Ottar Askevold Skrevet

Har ikkje tannlegeskrekk lenger og det takkar eg denne personen for. Vert alltid møtt med godt humør og eitt smil av alle som jobbar der. Det er "nesten" kjekt å gå til tannlegen.