Kilen Tannlegesenter AS

Kilen Tannlegesenter AS holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Kilen Tannlegesenter AS

Drar ikke dit igjen

Tannlege: Reidar Fjeldheim Skrevet

Første møte var han veldig hyggelig, sa at han tok veldig hensyn til folk med tannlege skrekk.
Andre møte da jeg skulle borre hull var ikke fullt så hyggelig. Tok ingen hensyn til tannlege skrekken og var brå og uforsiktig. Hadde mye vondt etter behandling. Følte også fyllingen var for høy så dro tilbake. Fikk beskjed om at det måtte jeg venne meg til bare. Lagde også større mellomrom mellom tennene uten å si no. Fortsatt vondt den dag i dag. Manner meg opp til å finne en ny tannlege. Ville aldri anbefale noen å gå til denne tannlegen.

Den best tannlegen

Tannlege: Reidar Fjeldheim Skrevet

For en flott opplevelse. Tror aldri jeg har opplevd å bli hørt og sett på denne måten.

Tannbehandlingen er tilgjengelig, kjapp og effektivt. Mannen min trengte et implantat og han er litt engstelig, det var en sømløs opplevelse.

Lokalet er moderne og føles ikke som en tannklinikk.

Skuffet

Tannlege: Reidar Fjeldheim Skrevet

Hei, jeg fikk ikke anledning til å prøve denne tannlegen siden han ble irritert da jeg spurte hvorfor han doblet prisen i forhold til andre tannleger. Deretter fikk jeg ei minnebrikke som viste mine røntgenbilder, og ble bedt om å finne meg en billigere tannlege! Så det var det!

Super tannlege jeg vært hos siden 2003

Tannlege: Reidar Fjeldheim Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre tannlege. Får alltid raskt time og profesjonell hjelp. Denne gangen var det en krone som falt ut, den kunne tannlegen bruke igjen kun med noen få justeringer. Veldig takknemlig for det.

Solid

Tannlege: Reidar Fjeldheim Skrevet

Faglig og teknisk sterk. Villig til å komme til kompromiss etter et mangelfullt estimat. Hyggelig tone på kontoret, både når det gjelder tannlege og assistenter.