Kjellands Tannlegepraksis AS

Telefonnummer62 43 10 0062 43 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandbygdvegen 54 2408 Elverum
Kjellands Tannlegepraksis AS holder til i Elverum

Siste vurderinger av Kjellands Tannlegepraksis AS

Kan ikke anbefale Tangas

Tannlege: Christer Peter Tangas Skrevet

Veldig pratsom, men svært lite relevant informasjon om hva som faktisk ble gjort/skulle gjøres - samt flere uttalelser om både påkrevet behandling og kostnad, FØR de andre tennene mine var undersøkt/røntget. Dette var skremmende, og absolutt ikke tillitsvekkende verken faglig eller personlig. Jeg opplevde han også som forholdsvis hardhendt, og røff. Ingen god opplevelse - og helt ulikt det jeg har opplevd tidligere, og etterpå, hos andre tannleger.

Faglig dyktige, Profesjonelle i behandling

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Etter en trafikkulykke, tilbake i 2010, så har tannlegene hos Tom Kiellands Praksis vært meget forståelsesfulle med mine kroniske smerter i ansikt, i kjeve og tenner. Uten en slik forståelse i mine skader og hvor mer smertefullt det er så hadde jeg ikke kommet tilbake eller skrevet dette innlegget.

Jeg føler jeg har full forståelse, og det er en stor trygghet for meg som pasient med store skader i tenner og kjeve.

Alle i denne praksisen kan anbefales av meg.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Brukt "Tom Tannlege" (som jeg kaller han) siden 1989, blitt delvis kvitt tannlegeskrekk. ALLTID blid og positiv, slår av en prat, og kan faget sitt! Holder seg oppdatert, har topp utstyr til enhver tid.

Dyktig og trygg i sitt fag

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Har hatt han som tannlege i 12 år nå og har følt meg trygg og respektert fra første dag. Jeg har tannlegeskrekk (grunnet tidligere tannleges oppførsel) og sprøteskrekk. Tom er veldig flink til å respektere dette og ser deg som menneske mens du sitter i tannlegestolen. Han har alltid et smil og en god kommentar på lur når han kommer inn i rommet når du sitter i tannlegestolen. En trygg og flink tannlege som tar seg tid til deg når du er der.

Tannlege Tom Kielland, Kiellands tannlegepraksis i Elverum

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Utrolig dyktig, siste nytt av utstyr innen alt ved behandling.

Privat klinikk, derfor er det dyrt der. Refusjon for diverse behandlinger det søker tannlegen Helfo om, hvis dette er inn under refusjonsordningen.