Kjellands Tannlegepraksis AS

Kjellands Tannlegepraksis AS holder til i Elverum

Siste vurderinger av Kjellands Tannlegepraksis AS

Cazandra er helt super!

Tannlege: Cazandra Kjelland Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan anbefale. Flink og rask, blid og hyggelig. Er lite glad i å gå til tannlege, men hun er så rolig og gjør det så smertefritt som mulig. Forklarer ting på en god måte og er rett og slett bare helt super!

Lokalene ser ut som om du kommer på et fint hotell og her føler du deg ivaretatt som pasient. Hvis jeg skal pirke på noe her, så må det være den ene lyspæra som stadig flimrer ved resepsjonen. Det er også det eneste jeg kan finne å pirke på; så bra er det!

Dyktig, faglig og personlig

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

God og trygg tannlege. Kan faget sitt. Dømmer aldri. Ser pasienten sin som person, ikke bare tennene. Forklarer hvorfor/hvorfor ikke han gjør som han gjør. Husker ting fra gang til gang, slipper å si de samme tingene hver gang man er der. Ser alltid at han smiler bak munnbindet når han kommer inn i rommet og ser deg.

Fantastisk

Tannlege: Isabelle Kjelland Skrevet

Hun var veldig profesjonell, jeg har tannlegeskrekk men å komme til henne var trygt . Jeg vil kun gå til henne herettter.

Dyktig og behagelig

Tannlege: Cazandra Kjelland Skrevet

Er veldig dyktig og fokusert på arbeidet sitt, samtidig som hun følger nøye med på pasienten etter tegn til ubehag.
Å trekke tann hos Kielland: 10/10

En av de beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Cazandra Kjelland Skrevet

Hun har forståelse for problemet ditt, og møter deg på en god profesjonell måte som gir deg trygghet som pasient. Hun er rolig og forklarer hva hun gjør, og gir deg råd om hva du eventuelt bør gjøre, og gjør ingenting unødvendig.