Kjellands Tannlegepraksis AS

Strandbygdvegen 54 2408 Elverum
Kjellands Tannlegepraksis AS holder til i Elverum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kjellands Tannlegepraksis AS

Fantastisk tannlege

Tannlege: Isabelle Kjelland Skrevet

Var livredd for å trekke visdomstann, og utsatt i flere år. Isabelle gjorde det til en lek, og var den mest fantastiske tannlegen jeg har vært borti noen gang. Skal definitivt tilbake til henne. Anbefales på det sterkeste, spesielt for de med tannlegeskrekk

bra

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Veldig fornøyd med tannlegen jeg har der.
Men ikke så fornøyd med det Tanntekniker har laget til meg.

Veldig flink!

Tannlege: Michael Kjelland Skrevet

Har tannlegeskrekk noe jeg følte ble møtt med forståelse både fra han og assistenten. Han spøkte litt med meg for å lette på min nervøsitet, før han forklarte hva han skulle gjøre. Forklarte underveis og passet på at det gikk bra med meg. Veldig dyktig.

En fabelaktig tannlege

Tannlege: Isabelle Kjelland Skrevet

Dette var en perfekt mottagelse og en flott gjennomføring. Dersom du er engstelig for tannleger, gå til Isabelle og hennes assistenter!

Svært dyktig

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Svært dyktig og imøtekommende tannlege, som ser deg når du er i tannlegestolen. Har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, og det sitter langt inne å reise til tannlegen. Etter jeg begynte å til Kjelland har dette bedret seg betraktelig! Han er forsiktig og informerer godt om hva han skal gjøre. Ikke minst ufarlig-gjør han mye, slik at man klarer å slappe bedre av. Han er grundig, og kan jobben sin. Anbefales på det aller varmeste!