Tom Kjelland

Tom Kjelland er tannlege i Elverum

Siste vurderinger av Tom Kjelland

Svært dyktig

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Svært dyktig og imøtekommende tannlege, som ser deg når du er i tannlegestolen. Har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, og det sitter langt inne å reise til tannlegen. Etter jeg begynte å til Kjelland har dette bedret seg betraktelig! Han er forsiktig og informerer godt om hva han skal gjøre. Ikke minst ufarlig-gjør han mye, slik at man klarer å slappe bedre av. Han er grundig, og kan jobben sin. Anbefales på det aller varmeste!

Faglig dyktige, Profesjonelle i behandling

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Etter en trafikkulykke, tilbake i 2010, så har tannlegene hos Tom Kiellands Praksis vært meget forståelsesfulle med mine kroniske smerter i ansikt, i kjeve og tenner. Uten en slik forståelse i mine skader og hvor mer smertefullt det er så hadde jeg ikke kommet tilbake eller skrevet dette innlegget.

Jeg føler jeg har full forståelse, og det er en stor trygghet for meg som pasient med store skader i tenner og kjeve.

Alle i denne praksisen kan anbefales av meg.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Brukt "Tom Tannlege" (som jeg kaller han) siden 1989, blitt delvis kvitt tannlegeskrekk. ALLTID blid og positiv, slår av en prat, og kan faget sitt! Holder seg oppdatert, har topp utstyr til enhver tid.

Dyktig og trygg i sitt fag

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Har hatt han som tannlege i 12 år nå og har følt meg trygg og respektert fra første dag. Jeg har tannlegeskrekk (grunnet tidligere tannleges oppførsel) og sprøteskrekk. Tom er veldig flink til å respektere dette og ser deg som menneske mens du sitter i tannlegestolen. Han har alltid et smil og en god kommentar på lur når han kommer inn i rommet når du sitter i tannlegestolen. En trygg og flink tannlege som tar seg tid til deg når du er der.

Tannlege Tom Kielland, Kiellands tannlegepraksis i Elverum

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Utrolig dyktig, siste nytt av utstyr innen alt ved behandling.

Privat klinikk, derfor er det dyrt der. Refusjon for diverse behandlinger det søker tannlegen Helfo om, hvis dette er inn under refusjonsordningen.