Tom Kjelland

Tom Kjelland er tannlege i Elverum

Siste vurderinger av Tom Kjelland

Dyktig, faglig og personlig

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

God og trygg tannlege. Kan faget sitt. Dømmer aldri. Ser pasienten sin som person, ikke bare tennene. Forklarer hvorfor/hvorfor ikke han gjør som han gjør. Husker ting fra gang til gang, slipper å si de samme tingene hver gang man er der. Ser alltid at han smiler bak munnbindet når han kommer inn i rommet og ser deg.

bra

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Veldig fornøyd med tannlegen jeg har der.
Men ikke så fornøyd med det Tanntekniker har laget til meg.

Svært dyktig

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Svært dyktig og imøtekommende tannlege, som ser deg når du er i tannlegestolen. Har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, og det sitter langt inne å reise til tannlegen. Etter jeg begynte å til Kjelland har dette bedret seg betraktelig! Han er forsiktig og informerer godt om hva han skal gjøre. Ikke minst ufarlig-gjør han mye, slik at man klarer å slappe bedre av. Han er grundig, og kan jobben sin. Anbefales på det aller varmeste!

Faglig dyktige, Profesjonelle i behandling

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Etter en trafikkulykke, tilbake i 2010, så har tannlegene hos Tom Kiellands Praksis vært meget forståelsesfulle med mine kroniske smerter i ansikt, i kjeve og tenner. Uten en slik forståelse i mine skader og hvor mer smertefullt det er så hadde jeg ikke kommet tilbake eller skrevet dette innlegget.

Jeg føler jeg har full forståelse, og det er en stor trygghet for meg som pasient med store skader i tenner og kjeve.

Alle i denne praksisen kan anbefales av meg.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Kjellands Tannlegepraksis AS Skrevet

Brukt "Tom Tannlege" (som jeg kaller han) siden 1989, blitt delvis kvitt tannlegeskrekk. ALLTID blid og positiv, slår av en prat, og kan faget sitt! Holder seg oppdatert, har topp utstyr til enhver tid.