Kjellands Tannlegepraksis AS

Strandbygdvegen 54 2408 Elverum
Kjellands Tannlegepraksis AS holder til i Elverum

Siste vurderinger av Kjellands Tannlegepraksis AS

Veldig dyktig tannlege med god humor.

Tannlege: Christer Peter Tangas Skrevet

En tannlege som gjør skikkelig arbeide som holder. Han er også utrolig effektiv, og han har en god humor som gjør tannlegebesøket så fornøyelig som et tannlegebesøk kan bli.

Svært dyktig

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Svært dyktig og imøtekommende tannlege, som ser deg når du er i tannlegestolen. Har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, og det sitter langt inne å reise til tannlegen. Etter jeg begynte å til Kjelland har dette bedret seg betraktelig! Han er forsiktig og informerer godt om hva han skal gjøre. Ikke minst ufarlig-gjør han mye, slik at man klarer å slappe bedre av. Han er grundig, og kan jobben sin. Anbefales på det aller varmeste!

Kan ikke anbefale Tangas

Tannlege: Christer Peter Tangas Skrevet

Veldig pratsom, men svært lite relevant informasjon om hva som faktisk ble gjort/skulle gjøres - samt flere uttalelser om både påkrevet behandling og kostnad, FØR de andre tennene mine var undersøkt/røntget. Dette var skremmende, og absolutt ikke tillitsvekkende verken faglig eller personlig. Jeg opplevde han også som forholdsvis hardhendt, og røff. Ingen god opplevelse - og helt ulikt det jeg har opplevd tidligere, og etterpå, hos andre tannleger.

Faglig dyktige, Profesjonelle i behandling

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Etter en trafikkulykke, tilbake i 2010, så har tannlegene hos Tom Kiellands Praksis vært meget forståelsesfulle med mine kroniske smerter i ansikt, i kjeve og tenner. Uten en slik forståelse i mine skader og hvor mer smertefullt det er så hadde jeg ikke kommet tilbake eller skrevet dette innlegget.

Jeg føler jeg har full forståelse, og det er en stor trygghet for meg som pasient med store skader i tenner og kjeve.

Alle i denne praksisen kan anbefales av meg.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Tom Kjelland Skrevet

Brukt "Tom Tannlege" (som jeg kaller han) siden 1989, blitt delvis kvitt tannlegeskrekk. ALLTID blid og positiv, slår av en prat, og kan faget sitt! Holder seg oppdatert, har topp utstyr til enhver tid.