Knobel Atkinson Tannlegesenter AS

Telefonnummer38 15 54 4038 15 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torsbyveien 18 4700 Vennesla
Knobel Atkinson Tannlegesenter AS holder til i Vennesla

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Knobel Atkinson Tannlegesenter AS

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Hanne Sivertsen Skrevet

Jeg føler meg trygg når jeg er der. Hun har mye kunnskap, gjør ingen inngrep før det må gjøres, og er ikke hardhendt. Følger også med på om jeg føler meg vel

Utrolig dyktig og hyggelig!

Tannlege: Solveig Knobel Atkinson Skrevet

Solveig er utrolig imøtekommende, hyggelig, blid og dyktig. Kan faget sitt og har gode behandlinger. Aldri no smerter, og bare god pleie! Ikke billigst i bransjen, men det er jeg bare glad for- for her investerer de i godt og oppdatert utstyr!

Beste tannlegen i mitt liv..

Tannlege: Solveig Knobel Atkinson Skrevet

Jeg startet hos Solveig før hun egentlig starta i Vennesla med tannlegesenteret. Fikk time da det stod hun skulle starte,i (VT) Vennesla Tidene. Det har jeg aldri angra på. Hun er utrolig dyktig, hjelpsom,og medmenneskelig. Hun sier mine rettigheter for jeg har diverse andre ting som gjør at hun må ta hensyn- ikke bare til tennene mine og det klarer hun med glans. Strålende fornøyd, kommer aldri til å bytte. Har bodd mange steder men ingen har vært så til de grader perfekt på alle plan som Solveig Knobel Atkinson. Anbefaler henne på det varmeste.