Knobel Atkinson Tannlegesenter AS

Torsbyveien 18 4700 Vennesla
Knobel Atkinson Tannlegesenter AS holder til i Vennesla

Siste vurderinger av Knobel Atkinson Tannlegesenter AS

Dyktigste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Hanne Sivertsen Skrevet

Etter å ha hatt 3 tannleger som jeg var under middels fornøyd med, landa jeg endelig her. Og for en forskjell! Endelig en plass der jeg følte meg trygg og kunne slappe av, vel vitende om at jeg får riktig behandling, perfekt utført!
Man blir møtt av blide, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere. Har du spørsmål så har de svaret, om de ikke vet på stående fot så finner de kjapt ut av det.
De holder til i moderne, rene lokaler, har nytt utstyr, fine, lyse rom og avslappende radio i bakgrunnen.
Hanne Sivertsen er faglig dyktig, lytter og forklarer. Tar seg tid og er alltid blid og sprudlende. Man går ut derfra med et stort smil! De er fleksible med timene om noe skulle oppstå, og du blir heller ikke gående i ukesvis for å vente på en ledig time. Kaller deg inn med det intervallet du ønsker. Anbefalt til familie og venner, og vi er mange som går der nå. Alle er veldig fornøyde!

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Hanne Sivertsen Skrevet

Jeg føler meg trygg når jeg er der. Hun har mye kunnskap, gjør ingen inngrep før det må gjøres, og er ikke hardhendt. Følger også med på om jeg føler meg vel

Utrolig dyktig og hyggelig!

Tannlege: Solveig Knobel Atkinson Skrevet

Solveig er utrolig imøtekommende, hyggelig, blid og dyktig. Kan faget sitt og har gode behandlinger. Aldri no smerter, og bare god pleie! Ikke billigst i bransjen, men det er jeg bare glad for- for her investerer de i godt og oppdatert utstyr!

Beste tannlegen i mitt liv..

Tannlege: Solveig Knobel Atkinson Skrevet

Jeg startet hos Solveig før hun egentlig starta i Vennesla med tannlegesenteret. Fikk time da det stod hun skulle starte,i (VT) Vennesla Tidene. Det har jeg aldri angra på. Hun er utrolig dyktig, hjelpsom,og medmenneskelig. Hun sier mine rettigheter for jeg har diverse andre ting som gjør at hun må ta hensyn- ikke bare til tennene mine og det klarer hun med glans. Strålende fornøyd, kommer aldri til å bytte. Har bodd mange steder men ingen har vært så til de grader perfekt på alle plan som Solveig Knobel Atkinson. Anbefaler henne på det varmeste.