Hanne Sivertsen

Autorisasjon (2010)

Hanne Sivertsen er tannlege i Vennesla

Siste vurderinger av Hanne Sivertsen

Dyktigste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Knobel Atkinson Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha hatt 3 tannleger som jeg var under middels fornøyd med, landa jeg endelig her. Og for en forskjell! Endelig en plass der jeg følte meg trygg og kunne slappe av, vel vitende om at jeg får riktig behandling, perfekt utført!
Man blir møtt av blide, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere. Har du spørsmål så har de svaret, om de ikke vet på stående fot så finner de kjapt ut av det.
De holder til i moderne, rene lokaler, har nytt utstyr, fine, lyse rom og avslappende radio i bakgrunnen.
Hanne Sivertsen er faglig dyktig, lytter og forklarer. Tar seg tid og er alltid blid og sprudlende. Man går ut derfra med et stort smil! De er fleksible med timene om noe skulle oppstå, og du blir heller ikke gående i ukesvis for å vente på en ledig time. Kaller deg inn med det intervallet du ønsker. Anbefalt til familie og venner, og vi er mange som går der nå. Alle er veldig fornøyde!

Beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Knobel Atkinson Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg trygg når jeg er der. Hun har mye kunnskap, gjør ingen inngrep før det må gjøres, og er ikke hardhendt. Følger også med på om jeg føler meg vel