Langbryggen Tannklinikk

Langbryggen 13 4841 Arendal
Langbryggen Tannklinikk holder til i Arendal

Siste vurderinger av Langbryggen Tannklinikk

Anne Grethe Rygh er bare god.

Tannlege: Anne Grete Rygh Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt. Hadde "tannlegeskrekk" inntil jeg fikk Anne Grethe som fast tannlege. Hun er rolig, grundig, forsiktig i sin behandling.

Kommer ikke tilbake

Tannlege: Anne Grete Rygh Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Svinedyrt og dårlig service. Den ene sekretæren der skubbet borti meg når jeg kom og sa ikke engang unnskyld, bare kikket rart på meg. Tannlegen tok seg ikke god tid og bare kjørte på selvom jeg sa jeg var nervøs for tannlegetime. Kommer aldri tilbake, det er sikkert og visst!

Den beste tannlegen som finnes.

Tannlege: Anne Grete Rygh Skrevet

Var hos henne i dag, hun er så forsiktig og behagelig at det finnes ingen som er bedre enn henne. Betaler gjerne det hun skal ha for jobben hun gjør.Har hatt henne som tannlege, tror omtrent siden hun begynte og kommer aldri til å bytte. Hun er best bare så dere vet det.

Meget bra på alle måter

Tannlege: Stephanie Kaisler Skrevet

Jeg fikk time på kort varsel og er svært godt fornøyd. Imøtekommende, vennlig og dyktig tannlege. Anbefales på det varmeste

Dyktig og oppdatert fagperson

Tannlege: Stephanie Kaisler Skrevet

Første gang jeg var her hadde jeg et akutt problem. Det ble løst raskt og greit, selv om jeg ikke var fast pasient. Har siden brukt denne tannlegen regelmessig, og det har jeg ikke angret på. Hun er høflig, dyktig, oppdatert og "lett på hånden". Hun informerte meg raskt om mulige rettigheter gjennom Helfo, som gjorde at jeg fikk dekket deler av utgiftene. Dette fortalte aldri min forrige tannlege noe om. Selv om hun er tysk, har det aldri vært språkproblemer. Det eneste jeg ikke er 110% fornøyd med er oppbygging/forming av tann etter boring. Tannen får sjelden samme form og størrelse som før inngrepet, men hun har håndtert situasjonen profesjonelt når jeg har sagt ifra. Ellers er jeg veldig fornøyd med både tannlege og andre ansatte. Prisnivået er heller ikke blandt de høyeste i Arendal.