Anne Grete Rygh

Autorisasjon (1995)

Anne Grete Rygh er tannlege i Arendal

Siste vurderinger av Anne Grete Rygh

Anne Grethe Rygh er bare god.

Klinikk: Langbryggen Tannklinikk Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt. Hadde "tannlegeskrekk" inntil jeg fikk Anne Grethe som fast tannlege. Hun er rolig, grundig, forsiktig i sin behandling.

Kommer ikke tilbake

Klinikk: Langbryggen Tannklinikk Skrevet

Ikke fornøyd i det hele tatt. Svinedyrt og dårlig service. Den ene sekretæren der skubbet borti meg når jeg kom og sa ikke engang unnskyld, bare kikket rart på meg. Tannlegen tok seg ikke god tid og bare kjørte på selvom jeg sa jeg var nervøs for tannlegetime. Kommer aldri tilbake, det er sikkert og visst!

Den beste tannlegen som finnes.

Klinikk: Langbryggen Tannklinikk Skrevet

Var hos henne i dag, hun er så forsiktig og behagelig at det finnes ingen som er bedre enn henne. Betaler gjerne det hun skal ha for jobben hun gjør.Har hatt henne som tannlege, tror omtrent siden hun begynte og kommer aldri til å bytte. Hun er best bare så dere vet det.

mindre fornøyd

Klinikk: Langbryggen Tannklinikk Skrevet

Jeg ble overført til denne tannlegen etter at min tidligere tannlege dessverre sluttet ved Langbryggen Tannklinikk.
Hun er hyggelig, men tar seg ikke like god tid som forrige tannlegen og føler ikke jobben er like grundig. Under en vanlig undersøkelse ville hun gjøre en tilleggssjekk, som visstnok ikke så ut til å være nødvendig i følge henne, men hun ville gjøre det likevel. den tok 2 min- greit nok tenkte jeg, der jeg lå i stolen. Da jeg fikk regningen etterpå kostet denne tilleggs"tjenesten" skjorta ifht. de 2.min hun brukte i tillegg til at hun ikke hadde informert i forkant om at denne sjekken kostet noe. Fjerning av tannstein var laber behandling. Jeg kommer til å skifte tannlege..