Sørumsand legesenter

Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

Dyktig, sympatisk, hyggelig og løsningsorientert lege!

Lege: Mohammad Ali Chaudhry Skrevet

Dette er en imøtekommende lege jeg besøker jevnlig og han har hjulpet meg med mye den korte tiden jeg har kjent ham! Alt fra henvisning til utredning, samtaleterapi og annet diverse.

Han er ofte litt for sent ute til timene sine, men slikt er bare man må finne seg i.Uansett opplever jeg ikke at det har vært et problem når han likevel bruker god tid de gangene jeg er der og får brukt tiden godt.

Dette er en fastlege jeg gjerne vil beholde noen år fremover og jeg vil nok ikke bytte han ut med mindre om jeg blir nødt til det.

Jeg skulle ønske han var lettere å få tak i via telefon, og at de i skranken ikke "avhører" deg for hvorfor du ringer og hva du skal snakke med fastlegen din for. Synes nok det er litt spesielt og at det ikke er deres sak som jeg verken ønsker å si høyt heller ikke når jeg er i skranken ved fysisk oppmøte også når det er såpass dårlig skjerming etter min mening, når andre folk kan få med seg dette.

Sørumsand er et tettsted som de fleste kjenner hverandre og det hadde nok vært en fordel om det var mer skjermet rundt skranken mener jeg.

Sørumsanning, kvinne i slutten av 20-årene.

Vil så gjerne

Lege: Mohammad Ali Chaudhry Skrevet

Ønsker å gjøre en god jobb, men roter litt med resepter og har opplevd å be om en henvisning til spesialist under 4 besøk, tror ennå ikke han har fått det med seg.
Han er snill da.

Fantastisk fastlege

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Tar meg som pasient på alvor, lytter, kommer med løsninger og prøver å gjøre det beste for meg som pasient. Føler meg 100% trygg! Hun følger opp prøvesvar, henvisninger osv nesten hele døgnet. Anbefales hvis du har tålmodighet til å sitte litt ekstra på venterommet.

Fantastisk

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Fantastisk lege! Føler jeg blir tatt på alvor og at hun er lyttende og interessert! Håper jeg aldri trenger å bytte fastlege!!

En virkelig flink og hyggelig lege.

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Kunne ikke fått noen bedre lege, hun er hjelpsom og blid og søt og veldig flink. Veldig greit legesenter.