Sørumsand legesenter

Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

En virkelig flink og hyggelig lege.

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Kunne ikke fått noen bedre lege, hun er hjelpsom og blid og søt og veldig flink. Veldig greit legesenter.

Meget flink!

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Var litt spent på vikaren til min tidligere fastlege, vel, det var helt ubegrunnet! Vennlig, lyttende, forståelsesfull, kunnskapsrik, interessert, man føler seg viktig og sett. Får raskt time, eller svar på telefon eller melding. Håper jeg aldri trenger å bytte lege igjen.

Fantastisk lege!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

På grunn av flytting måtte vi dessverre bytte fastlege, hele familien har hatt Nenad som fastlege i mange år og vi har bare positivt å si om han! Nenad er en kunnskapsrik lege som følger deg opp på alle måter og heller ikke nøler med å sende deg videre til undersøkelser føler han det er behov for dette. Som pasienter følte vi oss alltid veldig godt ivaretatt, han er en fastlege som møter blikket ditt, hører på deg, tar deg på alvor og alltid har tid til pasientene sine. En fantastisk flott og dyktig fastlege som vi kommer til å savne, anbefales på det varmeste!

Beste legen

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Anne er den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, er omsorgsfull og bryr seg om hver pasient.
Jeg føler meg trygg når jeg er hos henne, og kan lett snakke om alt.

Flink

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

En utrolig flink dame, med forståelse og empati.
Hun tar deg på alvor, noe som føles veldig godt.
Min redsel for legebesøk ble borte når jeg fikk henne som fastlege.
Anbefales på det sterkeste!