Sørumsand legesenter

Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

Flink

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

En utrolig flink dame, med forståelse og empati.
Hun tar deg på alvor, noe som føles veldig godt.
Min redsel for legebesøk ble borte når jeg fikk henne som fastlege.
Anbefales på det sterkeste!

Engasert, dyktig

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Virker svært opptatt av å komme til bunns i det som måtte være problemet. Ingen lettvinte løsninger, men likevel rask og effektiv.

Fantastisk

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Martine er en fantastisk flink, snill og forståelsesfull lege! Hun gir gode råd, og er reflektert. Byttet fastlege fra en jeg ikke var fornøyd med, og er superfornøyd med valget jeg tok!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Han har Tatt seg av pappa da han ble syk. Det har føltes trygt i en vanskelig tid.

Jeg og sønnen min har byttet til Nenad for em stund siden og han passer på meg med mine plager og har alltid tid til å høre på meg når dagene i tillegg er litt tunge.
Med et barn som desverre er mye syk er det godt å ha en så flott lege som støtter og backer deg opp.

Godt å bli hørt og tatt på alvor. Følger opp og ringer/sender sms hvis det er noe han vil gi beskjed om.

Fantastisk lege!

Lege: Mohammad Ali Chaudhry Skrevet

Genuint interessert i meg som pasient, veldig god lytter, bruker god tid, kommer med forslag på løsninger, opplever å bli tatt på alvor, han er effektiv og yter god service.

Som han sier selv: "Jeg er en snill fyr," det stemmer godt også! :-)