Sørumsand legesenter

Tlf: 63 86 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

God lege, følger opp og er alltid presis. Nenad er klok, han er effektiv og dyktig. Engasjert og morsom.

Behagelig og løsningsorientert

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Dette er legen for meg - etter å ha vært frisk hele mitt liv har jeg nå klippekort på sykehus, hos fastlegen og på legevakten.
Nenad har alltid tid når jeg er som sykest - han beroliger, sjekker mine symptomer, og nesten det beste av alt - han henviser meg videre raskt når han skjønner at her må det mer spesialisttjeneste til. Han hjelper med å finne løsninger i helfo-systemet, og viser stor omsorg og forståelse for en familie som har havnet i en for dem totalt ukjent helsesituasjon. Han tar ikke tid bare til meg - men også min ektefelle. Han er en super-duper lege. Kan anbefales på det varmeste. Han er lege for sjelen like mye som for kroppen.

Fantastisk

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Fantastisk lege, god tid til meg som pasient. Føler opp med prøvesvar og tilbake meldinger. God omsorg. Litt sen hver gang.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Hun "ser" pasienten.Har alltid tid til å høre hva man har å fortelle.Nøye når hun undersøker pasienten.Hyggelig,blid,medmenneskelig,jordnær.Fantastik lege.Føler seg trygg som pasient!Flink til å gi tilbakemelding.Flink til å svare på alle mulige spørsmål.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Jeg bruker legen både til meg selv og barna mine, og han er fantastisk dyktig. Tar ting på alvor og behandler deg med respekt og verdighet.