Sørumsand legesenter

Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ewa Anna Hvaring Skrevet

Snill, hyggelig, tillitsskapende og behagelig! Hun var vikar for min fastlege og jeg savner henne enormt! Venter bare på en ledig plass hos henne, så bytter jeg!!

Meget fornøyd

Lege: Ewa Anna Hvaring Skrevet

Tar seg tid til å bli kjent, lytter og følger opp. Tar tak i saker umiddelbart når det trengs. Ryddig.

Verdens beste lege

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Anne er en utrolig dyktig lege, vil aldri bytte henne bort. Hun lytter og er det noe så stiller hun opp på møter og diverse. Dette er en lege jeg anbefaler alle. Og hun tar seg god tid til alle pasienter.

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

God lege, følger opp og er alltid presis. Nenad er klok, han er effektiv og dyktig. Engasjert og morsom.

Behagelig og løsningsorientert

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Dette er legen for meg - etter å ha vært frisk hele mitt liv har jeg nå klippekort på sykehus, hos fastlegen og på legevakten.
Nenad har alltid tid når jeg er som sykest - han beroliger, sjekker mine symptomer, og nesten det beste av alt - han henviser meg videre raskt når han skjønner at her må det mer spesialisttjeneste til. Han hjelper med å finne løsninger i helfo-systemet, og viser stor omsorg og forståelse for en familie som har havnet i en for dem totalt ukjent helsesituasjon. Han tar ikke tid bare til meg - men også min ektefelle. Han er en super-duper lege. Kan anbefales på det varmeste. Han er lege for sjelen like mye som for kroppen.