Sørumsand legesenter

Tlf: 63 86 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

Behagelig og løsningsorientert

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Dette er legen for meg - etter å ha vært frisk hele mitt liv har jeg nå klippekort på sykehus, hos fastlegen og på legevakten.
Nenad har alltid tid når jeg er som sykest - han beroliger, sjekker mine symptomer, og nesten det beste av alt - han henviser meg videre raskt når han skjønner at her må det mer spesialisttjeneste til. Han hjelper med å finne løsninger i helfo-systemet, og viser stor omsorg og forståelse for en familie som har havnet i en for dem totalt ukjent helsesituasjon. Han tar ikke tid bare til meg - men også min ektefelle. Han er en super-duper lege. Kan anbefales på det varmeste. Han er lege for sjelen like mye som for kroppen.

Fantastisk

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Fantastisk lege, god tid til meg som pasient. Føler opp med prøvesvar og tilbake meldinger. God omsorg. Litt sen hver gang.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Hun "ser" pasienten.Har alltid tid til å høre hva man har å fortelle.Nøye når hun undersøker pasienten.Hyggelig,blid,medmenneskelig,jordnær.Fantastik lege.Føler seg trygg som pasient!Flink til å gi tilbakemelding.Flink til å svare på alle mulige spørsmål.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Jeg bruker legen både til meg selv og barna mine, og han er fantastisk dyktig. Tar ting på alvor og behandler deg med respekt og verdighet.

Vanskelig å få time

Lege: Ivar Birger Mediås Skrevet

Oppfattes som enkel å kommunisere med, men gav meg lite svar på hva jeg spurte om. Vanskelig å få time der, ca 1,5 mnd ventetid om det ikke er akutt-time.

Flink lege som tar pasienten på alvor

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Tar seg god tid og flink til å lytte. Er han i tvil så henviser han videre. Føler meg meget godt ivaretatt. Veldig glad for å ha han som fastlege👍

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Var først pasient av henne ved Gladbakk legesenter, Råholt. Har aldri hatt en lege før som faktisk bryr seg og sender deg videre til spesialister hvis det er nødvendig.

Anne for alltid 😄

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Utrolig dyktig lege! Føler meg ALLTID hørt og sett uansett problemer.
Kommer aldri til å bytte bort Anne. Tar meg en time å kjøre- men det er det verdt. Vet at hun tar hver pasient seriøst og bruker god tid på hver enkelt, så jeg møter alltid opp litt sent og det er uansett verdt ventetiden. Tommel opp for Anne!

fornøyd

Lege: Ivar Birger Mediås Skrevet

Hyggelig, imøtekommende og veldig flink som lege, man føler seg trygg når man har legetime her !!!!!

Dyktig lege med godt humør

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Alltid blid, åpen, tålmodig og sent ute :)
Lytter til meg
Husker meg fra gang til gang (stort sett)
Jobber døgnet rundt

Meget klok.

Lege: Nenad Ilic Skrevet

En fantastisk fastlege som kan utrolig godt sine ting.
Har min fulle tillit.
Lytter og veileder som et godt medmenneske.
Har hjulpet meg gjennom en smertefull tid.

Anne er super!

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Hun er en menneskeperson og utrolig hyggelig å komme til når man trenger det! Jeg har flyttet til Oslo og vil ikke bytte fastlegen min. Hun er god til å lytte å tar det du sier på alvor. Kunne ikke tenkt meg en annen lege en hun.

Anne er den beste legen jeg har hatt!

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Hun er en engel rett og slett! Hun jobber utrolig mye (mer en noen kan forvente ) hun bryr seg virkelig om hvordan alle har det er en omsorgsfull og dyktig lege! Jeg fikk henne som lege da hun jobbet like ved der jeg bor, etter at hun flyttet praksisen sin til sørumsand har jeg fått en reise veg på litt over en time hver veg. Men det er vært det! Får meg er hun ikke bare en lege, men også min beste venn. 💖😇

Trygge hender

Lege: Mohammad Humayun Esam Skrevet

En lege som tar deg på alvor og utstråler forståelse og interesse. Føler man blir trodd på og tatt på alvor. Høy treffsikkerhet når det kommer til diagnose, er min erfaring.

ALLER BESTE LEGEN JEG HAR HATT !

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Svært imøtekommende, alltid blid, bruker god tid. Noe som gjør at ventetiden kan bli noe lang, men det er vert det :) Er nøye og henviser vidre til spesialist når det er nødvendig. Gir rask tilbakemelding på prøvesvar.
Beste legen jeg noen gang har hatt. :)

Den beste legen jeg har hatt og som jeg vet om!

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Veldig seriøs, dyktig og omsorgsfull lege som gjør det som må til for å ordne "problemet" og få pasienten frisk!

Behagelig, resultatorientert og flink til å kommunisere.

Tar seg tid til deg

Lege: Anne Aamodt Skrevet

Anne Aamodt er en god lege som virkelig ser deg og bryr seg. Selv om det tar lang tid før hun er klar med neste pasient, så tenker jeg: Er det ikke det vi ønsker? Man får jo ikke mye ut av legetimen hvis legen bare prøver å bli fort ferdig. Da kan det skje misforståelser og glipp. Veldig God Lege. Kommer ikke til å bytte.

Du er i trygge hender hos denne legen!

Lege: Mohammad Humayun Esam Skrevet

En virkelig omsorgsfull lege som går langt for å gi pasienten den beste behandling. Har hatt denne legen i flere år nå, å kunne ikke tenke meg noen annen lege!

Vikar som ble savnet

Lege: Solveig Bugge Skrevet

Har også hatt henne som vikar for min egen fastlege i Oslo. På hennes første dag ble hun kastet inn i min kompliserte sak, men det tok hun på strak arm. Gjennom de månedene hun var vikar fulgte hun meg godt opp, ringte meg hjemme for å informere om hva som skjedde og kun for å høre hvordan det gikk med meg.

Hun tok på seg rollen som mellomleddet mellom meg og spesialisthelsetjenesten. Hun maste og maste, og fikk til slutt til det umulige.

Det som overrasket meg mest var dog at før jeg kom til første time hadde hun satt seg inn i journalen min og min relativt ukjente sykdom. Og når min egen fastlege var tilbake hadde hun ført en god journal fra mine besøk og det hun selv hadde gjort, skrevet ekstra om det som trengte å beskrives nøye og oppdatert legen.

På den tiden så var hun en god støtte for meg i en ekstremt vanskelig tid.

God lege

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Gir raskt svar. Raskt time. Blir tatt på alvor. Sender videre når han mener det er behov