Sørumsand legesenter

Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av Sørumsand legesenter

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Han har Tatt seg av pappa da han ble syk. Det har føltes trygt i en vanskelig tid.

Jeg og sønnen min har byttet til Nenad for em stund siden og han passer på meg med mine plager og har alltid tid til å høre på meg når dagene i tillegg er litt tunge.
Med et barn som desverre er mye syk er det godt å ha en så flott lege som støtter og backer deg opp.

Godt å bli hørt og tatt på alvor. Følger opp og ringer/sender sms hvis det er noe han vil gi beskjed om.

Fantastisk lege!

Lege: Mohammad Ali Chaudhry Skrevet

Genuint interessert i meg som pasient, veldig god lytter, bruker god tid, kommer med forslag på løsninger, opplever å bli tatt på alvor, han er effektiv og yter god service.

Som han sier selv: "Jeg er en snill fyr," det stemmer godt også! :-)

Trygg og tillitsfull

Lege: Mohammad Ali Chaudhry Skrevet

Jeg opplever at han bruker god tid, er nøye, at jeg tas på alvor og han lytter til pasient. Jeg er svært fornøyd med han!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ewa Anna Hvaring Skrevet

Snill, hyggelig, tillitsskapende og behagelig! Hun var vikar for min fastlege og jeg savner henne enormt! Venter bare på en ledig plass hos henne, så bytter jeg!!

Meget fornøyd

Lege: Ewa Anna Hvaring Skrevet

Tar seg tid til å bli kjent, lytter og følger opp. Tar tak i saker umiddelbart når det trengs. Ryddig.