Nenad Ilic

Sørumsand legesenter

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sørumsand legesenter
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand
Tlf: 63 86 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nenad Ilic er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Nenad Ilic

Behagelig og løsningsorientert

Dette er legen for meg - etter å ha vært frisk hele mitt liv har jeg nå klippekort på sykehus, hos fastlegen og på legevakten.
Nenad har alltid tid når jeg er som sykest - han beroliger, sjekker mine symptomer, og nesten det beste av alt - han henviser meg videre raskt når han skjønner at her må det mer spesialisttjeneste til. Han hjelper med å finne løsninger i helfo-systemet, og viser stor omsorg og forståelse for en familie som har havnet i en for dem totalt ukjent helsesituasjon. Han tar ikke tid bare til meg - men også min ektefelle. Han er en super-duper lege. Kan anbefales på det varmeste. Han er lege for sjelen like mye som for kroppen.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg bruker legen både til meg selv og barna mine, og han er fantastisk dyktig. Tar ting på alvor og behandler deg med respekt og verdighet.

Flink lege som tar pasienten på alvor

Tar seg god tid og flink til å lytte. Er han i tvil så henviser han videre. Føler meg meget godt ivaretatt. Veldig glad for å ha han som fastlege👍

Meget klok.

En fantastisk fastlege som kan utrolig godt sine ting.
Har min fulle tillit.
Lytter og veileder som et godt medmenneske.
Har hjulpet meg gjennom en smertefull tid.

God lege

Gir raskt svar. Raskt time. Blir tatt på alvor. Sender videre når han mener det er behov

Dyktig lege

Han tar seg tid god til meg. Han er rask med å henvise. Bestiller reseptfornyelse over nettsiden, rask til å svare på disse. Får raskt time.Kan absolutt anbefale denne legen.

Fantastisk flink lytter og tar TAK

Var skeptisk da jeg fikk tildelt han, men jeg må si at han er kjempe flink. Henviser deg raskt videre slik at ting utelukkes. Han har tid til den gode samtale, i tillegg syns jeg han tør si i fra om de tingene som er vanskelig. Føler at han er på min side når jeg trenger han. Utroolig dyktig lege!