Nenad Ilic

Sørumsand legesenter

2011

Sørumsand legesenter Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kuskerudvegen 4 1920 Sørumsand
Nenad Ilic er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Nenad Ilic

Fantastisk dyktig lege!

God lege, følger opp og er alltid presis. Nenad er klok, han er effektiv og dyktig. Engasjert og morsom.

Behagelig og løsningsorientert

Dette er legen for meg - etter å ha vært frisk hele mitt liv har jeg nå klippekort på sykehus, hos fastlegen og på legevakten.
Nenad har alltid tid når jeg er som sykest - han beroliger, sjekker mine symptomer, og nesten det beste av alt - han henviser meg videre raskt når han skjønner at her må det mer spesialisttjeneste til. Han hjelper med å finne løsninger i helfo-systemet, og viser stor omsorg og forståelse for en familie som har havnet i en for dem totalt ukjent helsesituasjon. Han tar ikke tid bare til meg - men også min ektefelle. Han er en super-duper lege. Kan anbefales på det varmeste. Han er lege for sjelen like mye som for kroppen.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg bruker legen både til meg selv og barna mine, og han er fantastisk dyktig. Tar ting på alvor og behandler deg med respekt og verdighet.

Flink lege som tar pasienten på alvor

Tar seg god tid og flink til å lytte. Er han i tvil så henviser han videre. Føler meg meget godt ivaretatt. Veldig glad for å ha han som fastlege👍

Meget klok.

En fantastisk fastlege som kan utrolig godt sine ting.
Har min fulle tillit.
Lytter og veileder som et godt medmenneske.
Har hjulpet meg gjennom en smertefull tid.