Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt

Telefonnummer63 81 81 4363 81 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nittedalsgata 21 2000 Lillestrøm
Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt holder til i Skedsmo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt

Den beste tannlegen jeg har vart hos

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Hun forklarer hvilke alternativer som finnes og er veldig var på når man som pasient opplever litt smerte. Jeg har tannlege skrekk delux, og jeg synes det var helt super behandling. ( Aldrig gøy å gå til tannlegen)
Kan anbefales uansett om du har tannlegeskrekk eller ikke 😊

En meget dyktig tannlege!

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Jeg har lenge hatt dårlig erfaring med tannleger og tannlegebesøk. Men etter at jeg dro til Lillestrøm Tannklinikk var det en hyggelig tannlege som tok meg imot, og har frem til nå gitt meg god behandling hver gang jeg er på kontroll. Jastinn Motil er en meget dyktig tannlege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Min nye fast-tannlege!

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Dette har vært den beste opplevelsen med tannleger noen sinne. Etter å ha desperat prøvd å nå frem til en annen klinikk som nærmest ba meg om å ryke og reise, ringte jeg denne klinikken og fikk time med èn gang. Jeg hadde vært trofast kunde på det andre stedet lenge frem til resepsjonen ikke klarte å imøtekomme bekymringa mi, og jeg følte meg latterliggjort. De mistet da en kunde.

Jeg hadde et akuttproblem hvor en tidligere fylling smuldra opp, og Hossein fiksa det i løpet av 40 minutter. Og dette her er snakk om et ganske gigantisk hull på meg som er livredd for tannleger.

Hossein er en veldig avslappa tannlege som gjorde dette besøket til en faktisk hyggelig opplevelse.. Man føler at man blir tatt vare på, til en overraskende hyggelig pris (så man ikke ligger å bekymrer seg for det også)

Han var også flink til å planlegge oppfølging til senere til da en billig pris. Dette blir min nye fast-tannlege som jeg kommer til å bruke fremover! :)

Meget hyggelig og flink tannlege:)

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Kom til denne unge tannlegen for akutttime og det ble deretter raskt funnet ut hva som var galt. Hun var veldig rolig og kjente ingenting da det ble satt på bedøvelse. Meget rimelig pris med tanke på at jeg fikk time sent på kvelden. Fin opplevelse for en som ikke er så glad I tannleger I første omgang. Anbefales på det sterkeste spesielt for folk som har tannlegeskrekk.

Svært god opplevelse under tannlegebesøk!

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på en svært lang tid og var derfor svært nervøs før den generelle kontrollen. Jastinn fant kun et hull og hele prosessen med å borre og fylle gikk svært lett for seg. Hun er flink til å forklare prosedyren og hva jeg kan forvente, dette gjorde det mye lettere å slappe av. Hun er en svært hyggelig og imøtekommende tannlege som vet hva hun driver med. Jeg anbefaler Jastinn Motil på det varmeste!