Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt

Telefonnummer63 81 81 4363 81 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nittedalsgata 21 2000 Lillestrøm
Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt holder til i Skedsmo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt

Helt grei tannlege, men går ikke til han igjen

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Jeg hadde to hull. Han fikset det ene hullet og ba meg bestille ny time, for å fikse det andre hullet. Det synes jeg var litt dumt da jeg ikke har tid til å dra til tannlegen hele tiden. Hvorfor ikke fikse to tenner med en gang? Han var rask og effektiv men også litt hardhendt.

Behagelig ung dame. .

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Ble hyggelig mottatt og presist mottatt. Fikk grundig og lettfattelig forklaring på årsaken til tannpinen. Problemet ble løst. Fikk med et skriv med oppfølgingspunkter. Veldig bra

Den beste tannlegen jeg har vart hos

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Hun forklarer hvilke alternativer som finnes og er veldig var på når man som pasient opplever litt smerte. Jeg har tannlege skrekk delux, og jeg synes det var helt super behandling. ( Aldrig gøy å gå til tannlegen)
Kan anbefales uansett om du har tannlegeskrekk eller ikke 😊

En meget dyktig tannlege!

Tannlege: Jastinn Hail Motil Skrevet

Jeg har lenge hatt dårlig erfaring med tannleger og tannlegebesøk. Men etter at jeg dro til Lillestrøm Tannklinikk var det en hyggelig tannlege som tok meg imot, og har frem til nå gitt meg god behandling hver gang jeg er på kontroll. Jastinn Motil er en meget dyktig tannlege som jeg anbefaler på det sterkeste!

Min nye fast-tannlege!

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Dette har vært den beste opplevelsen med tannleger noen sinne. Etter å ha desperat prøvd å nå frem til en annen klinikk som nærmest ba meg om å ryke og reise, ringte jeg denne klinikken og fikk time med èn gang. Jeg hadde vært trofast kunde på det andre stedet lenge frem til resepsjonen ikke klarte å imøtekomme bekymringa mi, og jeg følte meg latterliggjort. De mistet da en kunde.

Jeg hadde et akuttproblem hvor en tidligere fylling smuldra opp, og Hossein fiksa det i løpet av 40 minutter. Og dette her er snakk om et ganske gigantisk hull på meg som er livredd for tannleger.

Hossein er en veldig avslappa tannlege som gjorde dette besøket til en faktisk hyggelig opplevelse.. Man føler at man blir tatt vare på, til en overraskende hyggelig pris (så man ikke ligger å bekymrer seg for det også)

Han var også flink til å planlegge oppfølging til senere til da en billig pris. Dette blir min nye fast-tannlege som jeg kommer til å bruke fremover! :)