Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt

Nittedalsgata 21 2000 Lillestrøm
Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt

En Profesjonell Redningsmann for Min Tannhelse: Utmerket Tannlege!

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Jeg stod ovenfor et vedvarende tannhelseproblem som hadde plaget meg i lang tid. Etter å ha oppsøkt flere tannleger uten å få en klar diagnose, begynte både smertene og kostnadene å tårne seg opp. Jeg var virkelig frustrert og desperat etter å finne en løsning.

Lykken smilte til meg da jeg endelig oppdaget denne tannlegen. Fra det øyeblikket jeg konsulterte ham, var det tydelig at han var annerledes. Hans grundige gjennomgang av mine røntgenbilder førte raskt til identifiseringen av problemet som hadde plaget meg i så lang tid. Han foreslo en behandlingsplan som ga meg umiddelbar lettelse og håp om en endelig løsning.

Jeg føler meg dypt takknemlig for å ha funnet denne erfarne tannlegen med enestående kompetanse. Hans evne til å nøyaktig diagnostisere problemet mitt har virkelig gjort en forskjell i livet mitt. Jeg kan nå se frem til en fremtid med bedre munnhelse takket være hans eksepsjonelle faglige evner. Jeg kan trygt anbefale ham til alle som søker kompetent og omsorgsfull tannhelsetjeneste.

Dyktig og behagrlig

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Han er superstrukturet, klinisk dyktig og sosial intelligent. Det er herlig å gå dit, til tannlege å være. Glimt i øyet og god snev av humpr

Den beste tannlege ever.

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Jeg har tannlege skrekk de luxe. Ble møtt av en alle tiders tannlege. Rolig,snill,behagelig. Jeg sier ikke at tannlege skrekken er over, men på god vei. Han forstår hvordan jeg har det💐

Helt grei tannlege, men går ikke til han igjen

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Jeg hadde to hull. Han fikset det ene hullet og ba meg bestille ny time, for å fikse det andre hullet. Det synes jeg var litt dumt da jeg ikke har tid til å dra til tannlegen hele tiden. Hvorfor ikke fikse to tenner med en gang? Han var rask og effektiv men også litt hardhendt.

Min nye fast-tannlege!

Tannlege: Hossein Golkhani Skrevet

Dette har vært den beste opplevelsen med tannleger noen sinne. Etter å ha desperat prøvd å nå frem til en annen klinikk som nærmest ba meg om å ryke og reise, ringte jeg denne klinikken og fikk time med èn gang. Jeg hadde vært trofast kunde på det andre stedet lenge frem til resepsjonen ikke klarte å imøtekomme bekymringa mi, og jeg følte meg latterliggjort. De mistet da en kunde.

Jeg hadde et akuttproblem hvor en tidligere fylling smuldra opp, og Hossein fiksa det i løpet av 40 minutter. Og dette her er snakk om et ganske gigantisk hull på meg som er livredd for tannleger.

Hossein er en veldig avslappa tannlege som gjorde dette besøket til en faktisk hyggelig opplevelse.. Man føler at man blir tatt vare på, til en overraskende hyggelig pris (så man ikke ligger å bekymrer seg for det også)

Han var også flink til å planlegge oppfølging til senere til da en billig pris. Dette blir min nye fast-tannlege som jeg kommer til å bruke fremover! :)