Hossein Golkhani

Nittedalsgata 21 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Hossein Golkhani

Min nye fast-tannlege!

Klinikk: Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Dette har vært den beste opplevelsen med tannleger noen sinne. Etter å ha desperat prøvd å nå frem til en annen klinikk som nærmest ba meg om å ryke og reise, ringte jeg denne klinikken og fikk time med èn gang. Jeg hadde vært trofast kunde på det andre stedet lenge frem til resepsjonen ikke klarte å imøtekomme bekymringa mi, og jeg følte meg latterliggjort. De mistet da en kunde.

Jeg hadde et akuttproblem hvor en tidligere fylling smuldra opp, og Hossein fiksa det i løpet av 40 minutter. Og dette her er snakk om et ganske gigantisk hull på meg som er livredd for tannleger.

Hossein er en veldig avslappa tannlege som gjorde dette besøket til en faktisk hyggelig opplevelse.. Man føler at man blir tatt vare på, til en overraskende hyggelig pris (så man ikke ligger å bekymrer seg for det også)

Han var også flink til å planlegge oppfølging til senere til da en billig pris. Dette blir min nye fast-tannlege som jeg kommer til å bruke fremover! :)

Dyktig og effektiv tannlege

Klinikk: Lillestrøm Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Han sørger for at du får løst dine tannutfordringer på en smertefri måte. God kommunikasjon med pasienten og samarbeider fint om å få best mulig resultat. For en som ikke er utdannet i faget virker han svært dyktig. Hyggelig uten å være slitsom.