Linden Tannklinikk AS

Telefonnummer33 50 21 2233 50 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandparken 3-5 3187 Horten
Linden Tannklinikk AS holder til i Horten

Siste vurderinger av Linden Tannklinikk AS

Flink til og prate hvis du ikke er glad og gå til tannlegen.

Tannlege: Anke Woelk Skrevet

Min faste tannlege for tiden, er alltid blid, sosial og omgjengelig. Kan faget sitt og til hyggelige priser. Litt farlig og si det kanskje, men håper dem ikke øker mer en rimelig fordet. Hyggelige hjelpere på tannlegekontoret er det absolutt også. Blir alltid møtt med et smil og hjelpsomhet om du kommer til vanlig time eller om du kommer i knestående med tannverk. Nytt og moderne utstyr har de også. De har også datastyrt bedøvelse som man merker mye mindre til enn de vanlige sprøytene. De har også gratis parkering og mulighet for parkering under tak. Veldig greit nå på vinteren, man har ikke så lyst til og skrape is/snø fra bilen når man kommer ut fra time med halve ansiktet bedøvd.

Fikk raskt time

Tannlege: Boris Günther Woelk Skrevet

Hjalp meg mye når jeg fikk tannverk i januar 2018, fikk time samme dag og hadde komplikasjoner seinere som jeg bare møtte opp og boris ga meg smertelindrende sprøyte og prøvde og gjøre sitt beste der og da. Endte med og trekke tannen etter og få litt kontroll på infeksjonen. Alt dette til hyggelig pris. Følte ble ivaretatt som pasient og ikke at fokus var og tjene penger.

Anne Woelk, min kurator for tannlegeskrekk.

Tannlege: Anke Woelk Skrevet

Jeg har slitt med å komme meg til tannlege i over 18år grunnet tannlegeskrekk. Takket være Anke er jeg nå ajour med tannhelsen og det er litt enklere å følge opp. Jeg blir alltid godt mottatt og hun gjør en fantastisk jobb.

ellen westerlund fay

Tannlege: Ellen Westerlund Fay Skrevet

beste tannlege jeg har tar godt vare på sine pasienter sine under behandling,så er hun altid blid å får sine pasienter også godt humør.