Anke Woelk

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Anke Woelk er tannlege i Horten

Siste vurderinger av Anke Woelk

Smertefri og trygg behandling for en med tannlegeskrekk!

Klinikk: Linden Tannklinikk AS Skrevet

Fantastisk rolig og dyktig tannlege med mye kunnskap. Jeg er nervøs hver gang jeg skal til tannlege, men her kan jeg beholde roen. Verdt et besøk!

Flink til og prate hvis du ikke er glad og gå til tannlegen.

Klinikk: Linden Tannklinikk AS Skrevet

Min faste tannlege for tiden, er alltid blid, sosial og omgjengelig. Kan faget sitt og til hyggelige priser. Litt farlig og si det kanskje, men håper dem ikke øker mer en rimelig fordet. Hyggelige hjelpere på tannlegekontoret er det absolutt også. Blir alltid møtt med et smil og hjelpsomhet om du kommer til vanlig time eller om du kommer i knestående med tannverk. Nytt og moderne utstyr har de også. De har også datastyrt bedøvelse som man merker mye mindre til enn de vanlige sprøytene. De har også gratis parkering og mulighet for parkering under tak. Veldig greit nå på vinteren, man har ikke så lyst til og skrape is/snø fra bilen når man kommer ut fra time med halve ansiktet bedøvd.

Anne Woelk, min kurator for tannlegeskrekk.

Klinikk: Linden Tannklinikk AS Skrevet

Jeg har slitt med å komme meg til tannlege i over 18år grunnet tannlegeskrekk. Takket være Anke er jeg nå ajour med tannhelsen og det er litt enklere å følge opp. Jeg blir alltid godt mottatt og hun gjør en fantastisk jobb.