Mark Brian Earl

Grønnegate 1 0350 Oslo
Mark Brian Earl holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mark Brian Earl

Den beste tannlegen du kan ha!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Mark er profesjonell, hyggelig og svært dyktig. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og trygg hos ham. Han gjør jobben skikkelig; jeg får topp behandling og grundig utredning hver gang. Attpåtil er prisen utrolig god. 10/10!

Blandet erfaring

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Flink til smertefri behandling. Virket imidlertid svært sliten og nedstemt, noe som var merkbart som pasient. Noe underlig atferd. Klaget på et tidspunkt over egne tannsmerter og stakk fingeren i egen munn for å sjekke underveis mot slutten av timen.

Hyggelig tannlege i utgangspunktet, frem til ting går feil: Selve behandlingen gikk fint, men oppfølgingen i etterkant var dårlig. Fikk skylden for at det fortsatte å gjøre vondt og måtte betale for reklamasjonsrunden (man skal da ikke bli avhengig av tanntråd for at det ikke skal gjøre vondt etter et tannlegebesøk?), men ny tannlege fikset problemet. Det var imidlertid ikke snakk om feilbehandling, men en vurderingssak så skjønner at han vurderte det sånn. Hadde imidlertid sluppet 6 måneder med smerter om han hadde hatt lik vurdering som den andre tannlegen, som fikset det umiddelbart. Samlet kan jeg ikke anbefale denne tannlegen, men han overbehandler ikke så lommeboka lever ikke farlig.

Legend

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Mycket nöjd med Mark som tandläkare. Kul, avslappnad, kunnig, snabb och god på att upplysa om allmän information. Exempelvis vad man kan få täckt av staten.

Veldig dyktig Tannlege

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale Mark. Gir super service og er dyktig. Er ikke veldig glad i tannlege men han tar min frykt på alvor og ordner ting med en gang. Veldig fornøyd.

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

I tillegg til å være utrolig flink i faget, har jeg aldri tidligere opplevd at en tannlege er så flink til å opplyse om pasientrettigheter. Dette resulterte i at jeg fikk dekket store deler av en tannbehandling med støtte fra NAV.