Mark Brian Earl

Mark Brian Earl holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mark Brian Earl

Legend

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Mycket nöjd med Mark som tandläkare. Kul, avslappnad, kunnig, snabb och god på att upplysa om allmän information. Exempelvis vad man kan få täckt av staten.

Veldig dyktig Tannlege

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale Mark. Gir super service og er dyktig. Er ikke veldig glad i tannlege men han tar min frykt på alvor og ordner ting med en gang. Veldig fornøyd.

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

I tillegg til å være utrolig flink i faget, har jeg aldri tidligere opplevd at en tannlege er så flink til å opplyse om pasientrettigheter. Dette resulterte i at jeg fikk dekket store deler av en tannbehandling med støtte fra NAV.

Den beste, ever!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Jeg har mange års erfaring med tannlegebesøk og Mark er den beste. Han behandler dine tenner som det skulle vært sine egne, er empatisk, ekstremt dyktig, nøye i sitt arbeid i tillegg til at han har morsomme gullkorn på lur. Assistenten passer også godt på deg. En god kombinasjon for å skape god stemning. Det brukes førsteklasses utstyr og tannlegen forklarer godt hva som må gjøres og er ærlig med hva han anbefaler å gjøre. Anbefales på det sterkeste!

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Svært dyktig og behagelig tannlege. Flink til å vise og forklare alt han gjør. Han får deg til å slappe av og føle deg i trygge hender og godt tatt vare på hele tiden. Pluss han har alltid noen morsomme gullkorn på lur, som gjør at man går derfra med et godt humør :)