Mark Brian Earl

Klinikk

Mark Brian Earl

Grønnegate 1 0350 Oslo

Siste vurderinger av Mark Brian Earl

Dyktig effektiv og svært behgagelig og hyggelig

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Mark er meget dyktig og prefesjonell, langt over de andre tannlegene jeg har vært hos tidligere.
Han er effektiv og ærlig, og gjør alt på en måte som får deg til å slappe av. Personale forøvrig er også veldig hyggelige og de bryr seg genuint. Kommer til å gå til han hver gang!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Jeg byttet tannlege da jeg var meget misfornøyd med min forrige. Har hatt mye vondt og flere smertefulle rotfyllinger, og med det fått litt skrekken. Min venninne anbefalte meg Mark, og det er det beste jeg har gjort.
Han er en fantastisk tannlege, og flott menneske. Han kjenner sine begrensninger og henviser videre hvis nødvendig. Ikke lenger angst for å ga til tannlegen

Tannpleieren er også utrolig hyggelig. Man føler seg ivaretatt der.

Tipp topp tommel opp :)

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Grundig, informativ, hyggelig. Øvrig personale er også flinke og hyggelige. Kan ikke komme på noe som kan bli bedre på det tannlegekontoret.

Kan ikke bli bedre

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Jeg har gått hos Mark siden de holdt til på Grønlands torg. Ble med på "flyttelasset" når de jobbet seg opp mot SLottet og rett bak. Han fikk meg til å innse at det å gå til tannlegen skal bare være en hyggelig og all-right opplevelse. Tar alltid en liten bedøvelse ved borring og det som værre er, og følerer aldri ubehag. Kan absolutt anbefales. Ikke akkurat negativt at han har topp moderne utstyr til enhver tid.

Nesten så det er en fornøyelse å gå til tannlegen!!!

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Blir tatt godt vare på fra du ankommer venterommet-under behandlingen blir man hele tiden orientert om hva og hvordan behandlingen går.