Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevål Stadion Legesenter

Empatisk og travel mann

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Han tappet meg på hode, og sa stakkars deg når jeg var syk og følte meg elendig. Jeg tenkte at han skulle jeg aldri skifte. Og det har jeg ikke heller.

Litt mye prøver, tester og ventetid. Sånt koster, og det er ikke sikkert det gir svar. Men han inngir tillit og er dyktig. Fortsatt frisk! Bank-i-bordet.

Faglig dyktig

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Har benyttet meg av André Storm-Larsen de siste 20 årene og har aldri hatt noe å utsette hverken på konsultasjoner, kunnskap og behandling. Jeg oppfatter legen som kunnskapsrik og behjelpelig i enhver situasjon.

Forferdelig lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Jeg har hatt samme lege siden jeg flyttet til Oslo, har ikke hatt stort behov for legehjelp inntil jeg ble alvorlig syk og sliter med langvarige ettervirkninger.

Nå er jeg i en situasjon der jeg føler meg mer kunnskapsrik enn ham om sykdommen og ettervirkningene og jeg får intet gehør for hva jeg har behov for. Han slurver med sykemeldinger og jeg har gjentatte ganger måttet gitt beskjed om å få de rettet opp.

Når det gjelder kommunikasjonsevner og empati mangler han det meste, han ser på deg med et halvt øye når du snakker og avbryter ofte for å komme med sitt. Det virker som om han vil bli fortest mulig ferdig. Han er aldri presis.

Han er nok best på friske pasienter.
Han er byttet!

Dyktig Fastlege

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Troels er utrolig dyktig, hyggelig, kunnskapsrik og flink lege, og ikke minst følger deg opp på alvor. Jeg har ikke hatt bedre lege før, og man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefalt på det sterkeste!

Feiler når det gjelder

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Har hatt denne legen siden starten av fastlegeordningen og har vært fornøyd frem til nå. Så ble jeg alvorlig syk og sliter med langvarige ettervirkninger. Han er aldri presis, selv ikke på første time om morgenen, men det kan jeg fint leve med. Det er mye papirarbeid for en fastlege som også må gjøres mellom slagene. Men nå har jeg havnet i en situasjon der jeg er mer kunnskapsrik enn ham om sykdommen og ettervirkningene og jeg får intet gehør for hva jeg har behov for. Behovene jeg presenterte er etter anbefaling fra spesialister, jeg har fått feilaktig diagnose og han slurver med sykemeldinger. Når han har bestemt at timen er over reiser han seg opp og går mot istedenfor å la meg snakke ferdig eller sette opp ny time.
Usikker på om det er fastlegeordningen som gjør at han ikke presterer når det gjelder, eller om han rett og slett er best på friske pasienter.