Troels Lindberg Danø

Autorisasjon (1999)

Troels Lindberg Danø er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Troels Lindberg Danø

Fornøyd

Er fornøyd med denne fastlegen. Har hatt ham i seks år. Raskt time, lite venting for å komme inn. Han tar ting alvorlig, og du er i trygge hender. Han følger alt av regler nøye, og dette er ikke stedet for å få tulle-sykmeldinger. Skal dog ikke påstå at han alltid har rett, for det har hendt at han tar feil. Men en ufeilbarlig lege fins neppe. Det har hendt at vi har glemt å komme på time til barnet mitt, men det brydde han seg ikke om, og vi fikk ikke straffe-faktura.

Kunnskapsrik og profesjonell

Truls tar pasienten på alvor og er god på og følge opp og komme med spørsmål og forslag til behandling og ofte også med flere alternativer.

Dyktig fastlege

Her føler jeg meg tatt på alvor. Han henviser videre der det er behov for dette. Bra doktor etter mitt skjønn.

Dyktig og tilgjengelig

Har hatt Troels Danø som fastlege i 20 år. Troels er dyktig og tilgjengelig, proff og empatisk. Tar seg alltid tid til pasienten og virker informert og opplest. Likevel lite ventetid - godt gjort!

Lite engasjement og empati

Danø er ikke en lege som man kan stole på. Lite empatisk og ikke interessert å høre hva pasienten har å si.