Troels Lindberg Danø

Autorisasjon (1999)

Troels Lindberg Danø er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Troels Lindberg Danø

Empatisk og travel mann

Han tappet meg på hode, og sa stakkars deg når jeg var syk og følte meg elendig. Jeg tenkte at han skulle jeg aldri skifte. Og det har jeg ikke heller.

Litt mye prøver, tester og ventetid. Sånt koster, og det er ikke sikkert det gir svar. Men han inngir tillit og er dyktig. Fortsatt frisk! Bank-i-bordet.

Dyktig Fastlege

Troels er utrolig dyktig, hyggelig, kunnskapsrik og flink lege, og ikke minst følger deg opp på alvor. Jeg har ikke hatt bedre lege før, og man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefalt på det sterkeste!

Kjempeflink og med humor

Er kjempefornøyd! Både mannen min og jeg bruker doktor Danø som fastlege, og uansett om det er små eller store ting det gjelder - så lytter han, tar deg alvorlig og kommer til bunns i saken.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Troels som fastlege i ca 10 år nå og er strålende fornøyd. Han tar seg god tid til deg og har kunnskap om det meste i sitt fag.

Klok, grei og flink

Har brukt Danø som fastlege fra 2001, både til meg selv og barna.Har bare positivt å si om ham - han utfordrer når det er behov for det, han er faglig oppdatert, interessert i hva du kommer for. Effektiv og trygg.