Troels Lindberg Danø

Tlf: 23 00 86 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Troels Lindberg Danø er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Troels Lindberg Danø

Kjempeflink og med humor

Er kjempefornøyd! Både mannen min og jeg bruker doktor Danø som fastlege, og uansett om det er små eller store ting det gjelder - så lytter han, tar deg alvorlig og kommer til bunns i saken.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Troels som fastlege i ca 10 år nå og er strålende fornøyd. Han tar seg god tid til deg og har kunnskap om det meste i sitt fag.

Klok, grei og flink

Har brukt Danø som fastlege fra 2001, både til meg selv og barna.Har bare positivt å si om ham - han utfordrer når det er behov for det, han er faglig oppdatert, interessert i hva du kommer for. Effektiv og trygg.

Han tar deg på alvor

Jeg har hatt Troels Danø som fastlege siden fastlegeordningen startet. I perioder har jeg av ymse årsaker hatt mye med ham å gjøre. Han har alltid vært lyttende, tilstede og man føler seg tatt på alvor.

verdens bedste fastlege

Har hatt Troels Danø som fastlege siden han starte , og kan anbefale ham på det sterkste ! Så hvis du står og skal bytte fastlege, da er det bare og skrive sig på ventelisten hos ham

Sympatisk og dyktig lege

Har bare positive erfaringer med Dr. Danø etter å ha brukt han som fastlege for meg og min sønn i 2 år. Sympatisk og dyktig lege man får tillit til, og som som vi har følt oss godt ivaretatt hos hver gang. Ordner henvisninger og resepter ved behov og man får time relativt fort.

Anbefaler på det sterkest

Meget fornøyd med hans kompetanse. Han er til sted når vi er på besøke. Føler trygg og tillit med hans anbefalinger. Veldig positiv og profesjonal alltid. Han er Smilende og har god humør, vi synes det er svært viktig når vi har det ikke så bra.

dyktig og lyttende lege

Stor kompetanse på mange felt - tar pasienten på alvor, henviser ved behov - alt kan tas opp med ham.

Bra lege som lytter

Dyktig, faglig flink, gir god hjelp, lytter. Kommer alltid til når det trengs og får oppfølgingstimer når det trengs.

Svært effektiv lege

Dr. Danø er svært effektig, lytter og gir gode anbefalninger. Han henviser deg ikke bare videre, men vurderer om det faktisk er nødvendig.

Det som kan bli vesentlig bedre her er om det hadde vært mulig å legge igjen beskjed på svarer, sende mail/sms da de er svært dårlige på å svare telefon.

Beste legen

Vært min fastlege siden1996 og har full oversikt over medisinsk historie for både meg og min datter.

Kompetent og vennlig

Alminnelig god og mellommenneskelig kompetent lege - akkurat det jeg trenger og forventer. Innbyr til trygghet.

Godt fornøyd

Jeg har hatt Danø som fastlege siden fastlegeordningen ble innført i 2001 og er svært fornøyd.

Min fastlege i 13 år

Får den hjelpen jeg trenger, når jeg trenger det. Lett å få time, han er lett å prate med og hyggelig. Kan kanskje virke litt lite engasjert til tider, avhengig av hva problemet er, men man får de henvisningene man trenger osv. Anbefales!

Flink og hyggelig, men ikke veldig engasjert.

Jeg hadde han som lege i flere år og har mye bra å si. Han er alltid vennlig, rolig og hyggelig - noe som er viktig. Jeg fikk de henvisningene jeg ønsket for å finne ut av et fysisk problem. Men jeg måtte spørre og grave mye selv for å finne ut av problemet. Mye ble etterhvert eliminert og det tok tid. Da han til slutt ga opp og mente at det ikke kunne så viktig å vite hva det het elller hvorfor det var vondt, ble jeg skuffet. Jeg trengte en lege som ikke gir seg. For meg som pasient var det viktig å forstå smerten. Jeg fant til slutt diagnose og svar, men måtte gjøre det meste av jobben selv, og derfor byttet jeg.

Du får ikke veldig mye sympati hvis du synes synd på deg selv der... Men for alle som ikke trenger mye oppfølging, anbefales han som en effektiv, hyggelig og behaglig lege som det gikk greit å få time rakst hos, og som sjelden var veldig forsinket.

Veldig veldig fornøyd

Har hatt Troels i 10 år og har alltid vært fornøyd. Man kommer fort til, kan få time på dagen, mulighet til å snakke pr. telefon. Han er hyggelig, vennlig, professionell og husker en fra tidligere. Oppdaget en sjelden alvorlig sykdom hos meg i tide, og fikk fort behandling som reddet meg. Skylder ham mye. Kan anbefales!

lege med folkevett

ja, det er faktisk sant han er en lege som også bruker sitt sunne folkevett. Han kan du stole på og kommer alltid med gode tilbakemeldinger og tar deg på alvor som pasient. Han tør også å bry seg, selv om det til tider kan være vanskelig å høre sannheten om ens helse.

Fastlege som anbefales

Jeg har hatt Danø som fastlege i mange år. Han er lyttende, tar seg alltid tid, er rolig. Jeg har tillit til fastlegen min. Får alltid kjapt time, gjerne samme dag.

Dyktig og effektiv !

Har hatt Danø som fastlege i ca 5 år. Han er proff, effektiv og kan service. Ikke noe surr. Får alltid raskt time, i løpet maks 2-3 dager. Ofte samme dag om man trenger det.

Han går rett på problemet, løser det. Og blir ferdig, og forklarer hvorfor ting har oppstått og hvile medisiner han anbefaler. Samt å kommer med råd at det eks ikke er noe poeng i å kjøre det dyreste merket.

Ting går raskt,og kan kanskje for noen virke litt stressende. Men for meg er det perfekt !

Rask og effektiv - akkurat slik jeg ønsker det

Jeg er typen som ikke har noe behov for å bruke mer enn strengt tatt nødvendig tid hos legen.

Hos Troels går ting raskt og effektivt, han lytter til hva jeg har å si, og skriver deretter ut nødvendig remedie.

Har slitt litt med å få kontakt pr telefon tidligere, vet ikke om det har bedret seg.